Brummen ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:53 schreef Silaz het volgende:
Dieren.. daar stop ik altijd een station voor
Ik kan toch ook niet 35 km fietsenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:53 schreef Zwoerd het volgende:
ga dan ook niet met die klote-sprinter reizen
Nou, dat deden een paar heel stiekemjes. Omdat ik bijna viel daarom.quote:
Ik vond het ook wel leuk om te doenquote:
Zutphen. Als in intercity station ervoor..quote:
en ik stap altijd in deventer opquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zutphen. Als in intercity station ervoor..
Aha, ik moet in presikhaaf eruit, intercity stopt daar niet. Dus ik moet alle tussenliggende stations langsquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zutphen. Als in intercity station ervoor..
Dus jij zit op de HAN in Arnhem?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:06 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Aha, ik moet in presikhaaf eruit, intercity stopt daar niet. Dus ik moet alle tussenliggende stations langs
Noodrem + wegrennen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:06 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Aha, ik moet in presikhaaf eruit, intercity stopt daar niet. Dus ik moet alle tussenliggende stations langs
hoezoquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:11 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ja, over een paar maanden gelukkig niet meer
Nou omdat ze ons in een kantoorpand hebben gedumpt, we hebben geen eens een fatsoenlijk kantine.quote:
En dan stop je en ga je iets anders doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:11 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ja, over een paar maanden gelukkig niet meer
jullie ook alquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:16 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Nou omdat ze ons in een kantoorpand hebben gedumpt, we hebben geen eens een fatsoenlijk kantine.![]()
Daarnaast is de opleding ook kut
Ongeveer een uurtje fietsen, ofwel een bus nemen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:55 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ik kan toch ook niet 35 km fietsen
Neequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:21 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Ongeveer een uurtje fietsen, ofwel een bus nemen.
Of is er in Nederland geen stad-naar-stad bus?
Oja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nah dan zou ze wel via Doetinchem gaan
Hier stopte ik met lezen.quote:Inmiddels zijn we aangekomen in station Velp.
Daarom ging Karst ook wegquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:50 schreef Spougle het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Velp![]()
Wat een graf dorp is dat zeg.
hihi, nee denk ik niet. Ze was in de 40 ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:53 schreef Fascination het volgende:
Ik kom daar ook weleens langs met de trein, misschien was ik 't wel.![]()
Oh en props voor ts dat ze rechten studeert.
Maar ze doet rechten aan de HAN. Das dan weer jammer he.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:53 schreef Fascination het volgende:
Ik kom daar ook weleens langs met de trein, misschien was ik 't wel.![]()
Oh en props voor ts dat ze rechten studeert.
Och arme jongen. Wil je er over praten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ach ja, beter vernederd worden door een tientonner dan anaal vernederd te worden in de trein door Meki
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Och arme jongen. Wil je er over praten?
Het is niet niks namelijk, wat je heb meegemaakt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef FashionXstar het volgende:
Ik stap in de trein (7:36 u.). Het is best druk, een paar medereizigers zitten en een paar staan, ik besluit ook om te gaan staan, dus ik ga staan:
[ afbeelding ]
We komen aan bij station Dieren,het wordt nog drukker. Ik krijg steeds minder ruimte, ik voel gewoon dat dit niet goed
komt.
[ afbeelding ]
Inmiddels zijn we aangekomen in station Velp. Ohhh mijn voorgevoel klopte, er stapt een stevige vrouw de trein in. Medereizigers gaan aan de kant, ik blijf staan. Ze is dan wel 158 kilo maar ze kan er toch wel langs nu,dacht ik. Nou,nee dus. Ik werd bijna omvergeduwd door haar![]()
[ afbeelding ]
Ze zei niet een sorry,maar glimlachte op een heel sneaky manier. Zo ongeveer:
[ afbeelding ]
De hele dag heb ik zo rondgelopen:
[ afbeelding ]
Ik werd ook nog eens uitgelachen in de trein
Zevenaar - Arnhem gaat opzich nog wel. Vaak genoeg dat de trein neit verder gaat dan Zevenaar, dan moeten al die lui die verder moeten wachten op bussenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Core2 het volgende:
Doetinchem - Arnhem is pas een paupertraject, ik kan het weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |