Brummen ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:53 schreef Silaz het volgende:
Dieren.. daar stop ik altijd een station voor
Ik kan toch ook niet 35 km fietsenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:53 schreef Zwoerd het volgende:
ga dan ook niet met die klote-sprinter reizen
Nou, dat deden een paar heel stiekemjes. Omdat ik bijna viel daarom.quote:
Ik vond het ook wel leuk om te doenquote:
Zutphen. Als in intercity station ervoor..quote:
en ik stap altijd in deventer opquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zutphen. Als in intercity station ervoor..
Aha, ik moet in presikhaaf eruit, intercity stopt daar niet. Dus ik moet alle tussenliggende stations langsquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zutphen. Als in intercity station ervoor..
Dus jij zit op de HAN in Arnhem?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:06 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Aha, ik moet in presikhaaf eruit, intercity stopt daar niet. Dus ik moet alle tussenliggende stations langs
Noodrem + wegrennen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:06 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Aha, ik moet in presikhaaf eruit, intercity stopt daar niet. Dus ik moet alle tussenliggende stations langs
hoezoquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:11 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ja, over een paar maanden gelukkig niet meer
Nou omdat ze ons in een kantoorpand hebben gedumpt, we hebben geen eens een fatsoenlijk kantine.quote:
En dan stop je en ga je iets anders doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:11 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ja, over een paar maanden gelukkig niet meer
jullie ook alquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:16 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Nou omdat ze ons in een kantoorpand hebben gedumpt, we hebben geen eens een fatsoenlijk kantine.![]()
Daarnaast is de opleding ook kut
Ongeveer een uurtje fietsen, ofwel een bus nemen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:55 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ik kan toch ook niet 35 km fietsen
Neequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:21 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
Ongeveer een uurtje fietsen, ofwel een bus nemen.
Of is er in Nederland geen stad-naar-stad bus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |