Ach, na deze week is hij iig in China erg populairquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Natuurlijk jongen, zwichten. Ook al zo'n woordje van de rechtse populist die zich als volwassen man laat blonderen. Schoothondje, waar haal je die taal vandaan, het 'overkomen zoals Wilders op teh interwebs voor dummies' ofzo?
Kijken wat andere mensen buiten Nederland van onze premier vinden, fail.
je bent aan het draaikonten...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:53 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Lees het programma op http://www.pvv.nl
Ja hoor, typisch linkse praat. 'fail', waar haal je die taal vandaan, het 'overkomen zoals Geenstijl op the interwebs voor dummies' ofzo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Natuurlijk jongen, zwichten. Ook al zo'n woordje van de rechtse populist die zich als volwassen man laat blonderen. Schoothondje, waar haal je die taal vandaan, het 'overkomen zoals Wilders op teh interwebs voor dummies' ofzo?
Kijken wat andere mensen buiten Nederland van onze premier vinden, fail.
Neuh, ik geef je toch duidelijk een link met verwijzing. Dat jij de moeite niet neemt, en het kastje naar de muur sturen vindt is jouw probleem.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je bent aan het draaikonten...
iets zeggen en dan niet willen verduidelijken...mensen van het kastje naar de muur sturen
Linkse praat, waar haal je dat vandaan kleine jongen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:31 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Ja hoor, typisch linkse praat. 'fail', waar haal je die taal vandaan, het 'overkomen zoals Geenstijl op the interwebs voor dummies' ofzo?
Alsof ik daar iets om zou moeten gevenquote:Kijken wat andere mensen hier vinden van jouw mening
Op die link staat niks duidelijk over een grote schoonmaak die de PVV zou willen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:33 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Neuh, ik geef je toch duidelijk een link met verwijzing. Dat jij de moeite niet neemt, en het kastje naar de muur sturen vindt is jouw probleem.
Hiermee impliceer je zelf al waar je heen wilt. Nogmaals: http://www.pvv.nl le-zen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Op die link staat niks duidelijk over een grote schoonmaak die de PVV zou willen..
Zeg het nou gewoon in eigen woorden wat jij wilt met die grote schoonmaak.. hoe zie je dat concreet ?
Democratie om zeep helpen? tienduizenden linkse mensen in het gevang zetten, ?
paar miljoen mensen deporteren ?
Of denk je aan een 'gezelliger' scenario ?
Echt duidelijk is die site daar niet over.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:43 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Hiermee impliceer je zelf al waar je heen wilt. Nogmaals: http://www.pvv.nl le-zen!
Het is gewoon een interpretatie. Jij ziet het als een verzameling nutteloze uitspraken en een bij elkaar geflanst partijprogramma maar hij ziet er een beleid en schoonmaak in. Daar kan je wel eeuwig over blijven discussiėren..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:45 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Echt duidelijk is die site daar niet over.
Helder licht Pacifico begint erover en durft vervolgens niet nader te specificeren. Vandaar dat ik het vraag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het is gewoon een interpretatie. Jij ziet het als een verzameling nutteloze uitspraken en een bij elkaar geflanst partijprogramma maar hij ziet er een beleid en schoonmaak in. Daar kan je wel eeuwig over blijven discussiėren..
Als hij verwijst naar het partijprogramma dan lijkt me het wel logisch wat hij verstaat onder een grote schoonmaak. Immigratiestop, uitzettingen, denaturalisatie en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:48 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Helder licht Pacifico begint erover en durft vervolgens niet nader te specificeren. Vandaar dat ik het vraag.
Rollende Bowlingbal begint erover in een topic wat niet over Wilders gaat, wat een onzinnge vraag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:48 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Helder licht Pacifico begint erover en durft vervolgens niet nader te specificeren. Vandaar dat ik het vraag.
Het vragen naar de bekende weg heet dat, om vervolgens te denken het te kunnen 'kraken', zo typischquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als hij verwijst naar het partijprogramma dan lijkt me het wel logisch wat hij verstaat onder een grote schoonmaak. Immigratiestop, uitzettingen, denaturalisatie en ga zo maar door.
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken toch?
dat is hum juist... die weg is niet bekend.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:52 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Het vragen naar de bekende weg heet dat, om vervolgens te denken het te kunnen 'kraken', zo typisch
Alsof ook maar een partij in Nederland in hun programma zet dat het tijd is voor een 'grote schoonmaak' van Nederland met de nadruk op het wegwerken van de allochtonen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat is hum juist... die weg is niet bekend.
jij geeft als oplossing voor kwakkelend Nederland een zgn 'grote schoonmaak' .
maar het pvv-progam rept helemaal niet over een grote schoonmaak of slechts vaag kun je met moeite een contour er uit peuteren... Daar kun je niks mee
wees nou zelf duidelijk wat jij bedoelde met 'schoonmaak '' of erken dat je het ook niet precies weet en je claim dat je een 'oplossing' hebt .. hierbij intrekt.
Het punt is juist dat Pacifico te bang is om te zeggen wat hij precies bedoeld met 'grote schoonmaak'. Want als het gevraagd wordt, verwijst hij naar het PVV programma waar het ook niet in staat. Vervolgens zeg jij dat het de mening van Pacifico is (wat Pacifico onderschrijft), maar dan zou hij daar juist toch antwoord op moeten geven in plaats van het geven van een URL waar het ook niet staat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alsof ook maar een partij in Nederland in hun programma zet dat het tijd is voor een 'grote schoonmaak' van Nederland met de nadruk op het wegwerken van de allochtonen.
Jij impliceert dus dat je geen conclusies mag trekken uit een tekst zonder dat diezelfde conclusie ook is verwoord in die tekst? Dat slaat dus echt totaal de plank mis. Een ieder zal een eigen mening hebben bij die tekst, en de conclusies die je er uit kan halen zijn dus subjectief aan de persoon in kwestie.
Hierdoor heeft noch jij noch bowlingbal gelijk, omdat het een mening van Pacifico is. Als je het er niet mee eens bent zeg dat dan gewoon, maar ga niet eisen dat er precies een tekst moet zijn met zijn conclusie erin verwoord.
quote:
quote:Als hij verwijst naar het partijprogramma dan lijkt me het wel logisch wat hij verstaat onder een grote schoonmaak. Immigratiestop, uitzettingen, denaturalisatie en ga zo maar door.
Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken toch?
Ik hoor het toch graag van hem zelf.quote:
Wederom weer: Kneus, anders lees je even terug?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik hoor het toch graag van hem zelf.
quote:
Dank je ... je erkent dus dat de PVV het grote schoonmaakidee wat Pacifico bedoelde / zou kunnen bedoelen niet in het programma heeft staan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alsof ook maar een partij in Nederland in hun programma zet dat het tijd is voor een 'grote schoonmaak' van Nederland met de nadruk op het wegwerken van de allochtonen.
Jij impliceert dus dat je geen conclusies mag trekken uit een tekst zonder dat diezelfde conclusie ook is verwoord in die tekst?
Natuurlijk heb ik gelijk.. Jij erkent het net zelf : 'de grote schoonmaak' van P. staat niet in het PVV-programma.quote:Hierdoor heeft noch jij noch bowlingbal gelijk, omdat het een mening van Pacifico is.
Wat ik vermoeden kan wat P. bedoelde met 'grote schoonmaak' daar ben ik het idd niet mee eens.quote:Als je het er niet mee eens bent zeg dat dan gewoon, maar ga niet eisen dat er precies een tekst moet zijn met zijn conclusie erin verwoord.
Ik ook.... maar P. durft niet ofzo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik hoor het toch graag van hem zelf.
Ach kom op nou, wat is dat nou voor een idioterie allemaal, dus om zijn opvatting van het partijprogramma niet in jouw straatje past moet hij verantwoording aflegging voor die opmerking?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dank je ... je erkent dus dat de PVV het grote schoonmaakidee wat Pacifico bedoelde / zou kunnen bedoelen niet in het programma heeft staan.
[..]
Natuurlijk heb ik gelijk.. Jij erkent het net zelf : 'de grote schoonmaak' van P. staat niet in het PVV-programma.
[..]
Wat ik vermoeden kan wat P. bedoelde met 'grote schoonmaak' daar ben ik het idd niet mee eens.
Maar ik vraag om verduidelijking wat hij bedoelde en die weigert hij te geven... Blijkbaar heeft hij iets te verbergen ofzo.. En dan stopt de discussie eigenlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |