abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69315742
beter een berlusconi aan de macht in italie dan een balkenende. Ome berlus stuurt ze tenminste nog terug en bewaakt de grenzen. Hij zou hier subsidie van de EU voor moeten krijgen
pi_69317734
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Ach kom op nou, wat is dat nou voor een idioterie allemaal, dus om zijn opvatting van het partijprogramma niet in jouw straatje past moet hij verantwoording aflegging voor die opmerking?
Verantwoording? toe zeghh nu niet zielig doen.. dit is Fok: een discussieforum. Mijn kritiek is dat hij iets
schijnbaars dubieus heeft gezegd...maar voor een goede discussie is het nodig dat hij meer uitlegt wat hij precies bedoelde. Hij weigert dat...
quote:
Als hij het een schoonmaak noemt dan so be it. Jij mag het toch ook een 'kruistocht' noemen als je je daar happy bij voelt.
Ik noem het pvv-programma geen kruistocht .. dus is dat ook niet relevant... maar kennelijk wilt hij graag een ethnische en politieke schoonmaak daar in zien en daarvan maken.. en dat zijn typische discussie-items op Fok.
quote:
Je kan het gewoon niet waarderen dat hij die mening heeft en dan ga je maar vallen over feiten als het ontbreken van het woord 'schoonmaak' in het programma.
Klopt ik waardeer zijn mening ook niet voor zover ik de suggestie kan invullen zonder een nadere uitleg..
Ethnische schoonmaakoperaties in de laatste eeuw brachten miljoenen doden, nog meer weduwen en wezen, voor hen die vinden dat het verdreven worden van huis en haard niet ellendig genoeg is.
Politiek schoonmakerij was nog een stuk erger in de vorige eeuw.
Het ontbreken van het woord schoonmaak in het pvv-programma is niet belangrijk, -- niemand maakt daar een punt van -- Ik merkte op dat dit programma niet over de ethnische schoonmaak gaat die de fokuser suggereert, althans.. lijkt te suggereren.
Maar misschien is deze fokuser het prototype van de pvvstemmer..: men wilt graag een ethnische schoonmaak en men wilt graag zien dat de pvv die voorstaat.. tegelijktijd is er een grote schaamte voor dit sadistisch verlangen en durft men niet er openlijk voor uit te komen. De neiging is er om deze innerlijk weerstand tegen het uiten en koesteren van vreemdelingenhaat te projecten op 'links' .. Het zou links zijn die deze innerlijke weerstand veroorzaakt. Een vlucht voor de eigen verantwoordelijkheid.
Misschien ook is het een vermoeden tav P. die geen grond heeft, maar dat zullen we nooit te weten komen als hij niet meer uitlegt wat hij verstaat onder "schoonmaak"

[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 23-05-2009 05:14:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')