Voor mijn iPhone wil ik wel eens wat apps downloaden met iTunes. Dit word vervolgens afgeschreven van mn rekening. Nu kwam het afgelopen maand voor dat het bedrag niet afgeschreven kon worden omdat ik op wintersport (eind april) wat teveel had uitgegeven.
Bij geen ENKEL bedrijf zou dit een probleem zijn want je krijgt een herinnering en nog een kans om t bedrag over te maken. Echter plakt click & buy er zonder pardon ¤15,- op transactiekosten op.
Dit is nogmaals gebeurd in December (met kerst). Email contact met iTunes klantenservice en deurwaarder (na 1 maand al

:O:O) heeft er toen toe geleidt dat mijn account weer herstelt werd als ik het basisbedrag zou overmaken.
Nu hoor ik van die @&@&^ klantenservice dat er nog een bedrag van 2 x transactiekosten openstaat van dat geval in December :| wtf?!?!
Alles uitgelegd in een mailtje over hoe het nu zit blabla en dat ik me in dit geval wil beroepen op 1 of ander service/coulance geval want het slaat echt nergens op. De oorspronkelijke kosten buiten die transactiekosten zijn iets meer dan 10 euro, waarvan ik al 9,79 hebt betaald.
Dus: ¤30 + ¤15,79 (app kostte ¤0,79)= ¤45,79
Werkelijk van de zotte dit. En je moet het betalen want anders sturen ze het fijntjes binnen een paar weken naar de deurwaarder die er nog een keer een drievoudig bedrag schaamteloos bij optelt.
Klacht: serviceloos kut monopoly bedrijf.
Elk fucking bedrijf waar ik werkzaam ben geweest zit er met de service bovenop en zal zaken altijd netjes afhandelen als er sprake is van twee partijen die allebei wel een punt hebben.
Vraag: kan ik met iTunes ook anders betalen? ...buiten creditcard.
Ik heb btw nog nooit eerder een KB topic geopend....maar nu had ik geen keuze.