ja en ik moet zelf wat klaar maken ......quote:
vullen, klaarmaken...quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja en ik moet zelf wat klaar maken ......
zomg jij bent ook al zo erg ... .quote:
Jeweetsch! Yo!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef Droxz.nl het volgende:
Sjo, ik kom terug... heul topic vol geblaft!
ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zomg jij bent ook al zo erg ... .
ik had het over eten ja
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef Droxz.nl het volgende:
Moeilijkkkkkkk bellert!quote:
Die is 2 dagen vrij, wel opletten hequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zo eindelijk klaar met je kut collega te swaffelen ?
Neuh niets boeiends, paar moeilijke woorden en een grashapperquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeilijkkkkkkk bellert!
Nog wat gemist? Ik ga al die meuk niet nalezen hoor
WIl ik gvd vroeg naar huis, heb ik het GVD druk!
Ongezien de tyfus, nou heb ik nog veul minder zin!
zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die is 2 dagen vrij, wel opletten he
lol (nvm ben te lui om een grapje te maken...)quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neuh niets boeiends, paar moeilijke woorden en een grashapper
ik heb al de hele dag pauze met werk ertussendoorquote:
ah weer terugquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeilijkkkkkkk bellert!
Nog wat gemist? Ik ga al die meuk niet nalezen hoor
WIl ik gvd vroeg naar huis, heb ik het GVD druk!
Ongezien de tyfus, nou heb ik nog veul minder zin!
Droxzquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef Droxz.nl het volgende:
al weer weg bedoel jequote:
Moeilijke woorden op een "vrijdag", vage sjit yo!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neuh niets boeiends, paar moeilijke woorden en een grashapper
nee droxz is trug... of wegquote:
Kan je vandaag niet ff iemand anders lastig vallen ofzo?quote:
sorry hoor meneer droxz.nl ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan je vandaag niet ff iemand anders lastig vallen ofzo?
Je weet wel, een muffdiver, carpet muncherquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeilijke woorden op een "vrijdag", vage sjit yo!
Grashapper? Grasroker kan ik me voorstellen, maar happer.... WTF
Ja, en zo weer wegquote:
Braaf!quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, en zo weer weg
Vanochtend voor jan lul zitten omkleden als witte driedementiolale geit... leuk wat kut calls op mijn naam gekregen, spontaan een training vanmiddag... en later in de middag alsnog de witte driedementiolale geit. uithangen... oja, ik wil straks ook nog ff lunchen.
Volgens mij kan ik niet eerder naar huis vandaag
Tsja... k heb blijkbaar toch echt te weinig geslapen heur, snap er geen zak vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet wel, een muffdiver, carpet muncher
Roger thatquote:
Een dame die graag in andere dames haptquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tsja... k heb blijkbaar toch echt te weinig geslapen heur, snap er geen zak van
DUDE!quote:
das het druk hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, en zo weer weg
Vanochtend voor jan lul zitten omkleden als witte driedementiolale geit... leuk wat kut calls op mijn naam gekregen, spontaan een training vanmiddag... en later in de middag alsnog de witte driedementiolale geit. uithangen... oja, ik wil straks ook nog ff lunchen.
Volgens mij kan ik niet eerder naar huis vandaag
Zeg dan gewoon "pot"quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een dame die graag in andere dames hapt
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet wel, een muffdiver, carpet muncher
Bloempot?quote:
Zoiets, maar dan zonder bloemquote:
ik heb geen idee of dit goed of slecht isquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
'Ajax hoopt op terugkeer Olsen'
Uitgegeven: 20 mei 2009 10:40
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 11:48
AMSTERDAM - Morten Olsen lijkt terug te keren in Amsterdam als trainer van Ajax. De 59-jarige Deen is de voornaamste kandidaat om Marco van Basten op te volgen in de hoofdstad.
De huidige bondscoach van Denemarken zou zelf graag willen terugkeren bij Ajax, meldt De Telegraaf.
Olsen was eerder al in 1997 en 1998 actief als hoofdtrainer van de Amsterdammers.
Volgens de krant is de club achter de schermen druk bezig om de plooien glad te strijken voor de terugkeer van Olsen. Daarbij lijken echter wel enkele obstakels de kop op te steken.
WK2010
Denemarken is nog volop in de race om kwalificatie voor het wereldkampioenschap van 2010 in Zuid-Afrika. Olsen zou zijn baan bij Ajax dan ook moeten combineren met het bondscoachschap. De Deense voetbalbond ziet die constructie echter niet zitten.
De hoofdstedelingen zouden zijn contract in Denemarken naar verwachting dan ook moeten afkopen. Als assistenten zijn John van ‘t Schip en Shota Arveladze benaderd, meldt de krant.
Olsen werd in 1998 kampioen met Ajax
klinkt goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
'Ajax hoopt op terugkeer Olsen'
Uitgegeven: 20 mei 2009 10:40
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 11:48
AMSTERDAM - Morten Olsen lijkt terug te keren in Amsterdam als trainer van Ajax. De 59-jarige Deen is de voornaamste kandidaat om Marco van Basten op te volgen in de hoofdstad.
De huidige bondscoach van Denemarken zou zelf graag willen terugkeren bij Ajax, meldt De Telegraaf.
Olsen was eerder al in 1997 en 1998 actief als hoofdtrainer van de Amsterdammers.
Volgens de krant is de club achter de schermen druk bezig om de plooien glad te strijken voor de terugkeer van Olsen. Daarbij lijken echter wel enkele obstakels de kop op te steken.
WK2010
Denemarken is nog volop in de race om kwalificatie voor het wereldkampioenschap van 2010 in Zuid-Afrika. Olsen zou zijn baan bij Ajax dan ook moeten combineren met het bondscoachschap. De Deense voetbalbond ziet die constructie echter niet zitten.
De hoofdstedelingen zouden zijn contract in Denemarken naar verwachting dan ook moeten afkopen. Als assistenten zijn John van ‘t Schip en Shota Arveladze benaderd, meldt de krant.
Olsen werd in 1998 kampioen met Ajax
dat is juist het voordeel. het kan niet meer slechterquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb geen idee of dit goed of slecht is
Nah je kan er wel een bloem induwenquote:
De laatste 10 minuten gaan in........ afknijpen knakkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
SwaffelDr bepaalt swaffeltijd
Uitgegeven: 20 mei 2009 12:05
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 12:05
Het zal vast niet de ondergang van de samenleving betekenen, maar het is een feit dat een hoop kinderen de hele dag niets anders doen dan met een lul in de hand op de bank swaffelen. De swaffelDr is een apparaat om die kinderen dwars te zitten.
Ouders die zich namelijk zorgen maken over de vele uren dat hun kinderen zitten te swaffelen kunnen deze timer tussen de eikel en het stopcontact steken. Daarna kan er bepaald worden hoe lang er geswaffeld mag worden. Als de tijd om is zet swaffelDr de stroom aan, maar niet alvorens de swaffelaar in de laatste 10 minuten te waarschuwen dat de tijd er bijna opzit (stem van Bellerophon). Zo kan de swaffelaar zijn zaad altijd veilig opslaan.
Jah, wietplantjes!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah je kan er wel een bloem induwen
Whehehehe daar ging mijn kauwgum.........!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De laatste 10 minuten gaan in........ afknijpen knakker
Ik voorzie een gat in de markt!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jah, wietplantjes!![]()
Lig je daar lekker te likken als lassie, word je er nog stoned van ook!
Hahaha sorryquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehehe daar ging mijn kauwgum.........!
een beflapje met wietsmaak??quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie een gat in de markt!
[..]
Hahaha sorry
Huldequote:
We noemen het "droxz-wiet-kutzalf" ok?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie een gat in de markt!
[..]
Hahaha sorry
Kut vergeten, je moest de groete hebben vanquote:
aah okquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kut vergeten, je moest de groete hebben van!
Als het meezit (zal dus wel niet), zie ik haar vanmiddag nog ik pak!
Catchy namequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
We noemen het "droxz-wiet-kutzalf" ok?
Gast, ik wil het niet weten, ben nu een keer blij met de firewall hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:51 schreef Crazy-M het volgende:
lol, ik heb Beller met zijn huisdier gespot
[ afbeelding ]
het was een babyolifantje met een dikke kalende gast ernaast lopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, ik wil het niet weten, ben nu een keer blij met de firewall hier
gewoon een normaal plaatjequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, ik wil het niet weten, ben nu een keer blij met de firewall hier
Jeweetsch ik ben degene met die lange slurfquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:53 schreef tripack het volgende:
[..]
het was een babyolifantje met een dikke kalende gast ernaast lopen
FAILquote:
dat klinkt lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:07 schreef lynda het volgende:
beetje een uur lang mensen die voor conferentie komen naar lunchruimte sturen en betaald krijgen.. hoe relaxt haha.
Vanaf 2 uur word het pas leuk werken..
wat moet je dan ndoen ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:07 schreef lynda het volgende:
beetje een uur lang mensen die voor conferentie komen naar lunchruimte sturen en betaald krijgen.. hoe relaxt haha.
schiet lekker opquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:10 schreef lynda het volgende:
wat een fucking slome kut pcs hier.. knopje bureaublad doet er al vijf minuten over
doe die van mij ook even leeg maken dan L:Pquote:
jah is echt rustigquote:
Het valt wel op, dat dan weer wel!quote:
en ook mensen met te weinig tijdquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
veel mensen die te veel tijd hebben :d
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:07 schreef lynda het volgende:
geeft droxz een bakjequote:
lezen is voor sommigen moeilijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:23 schreef lynda het volgende:
waarom lopen mensen gelijk door naar de zaal ipv te lezen op hun briefje?![]()
nog half uur
Niet nodig, heb ik wel een andere oplossing voor:quote:
Doen ze vaakquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:23 schreef lynda het volgende:
nog half uur
Lezen is iets wat mensen pas doen als ze iets niet snappen toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:23 schreef lynda het volgende:
nog half uur
gelukkig danquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet nodig, heb ik wel een andere oplossing voor:
[ afbeelding ]
Dat zeker!quote:
wat zeg je ? :pquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lezen is iets wat mensen pas doen als ze iets niet snappen toch?
Ik ga per liter verkopen man, sjop jij ff een plaatje mkay?quote:
Ik heb je toch niet in je oor geneukt?quote:
K weet niet wat voor weer het daar is, maar als het net zo lekker is als hier... kan ik me voorstellen dat het niet echt relaxt is ofzoquote:
brandoefening ofzo ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga ff een blikje halen in de fabriek
eens kijken of de brandweermannen al weg zijn
Droxz&Bellert b.v. promotietour komt naar je toe deze zomerquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ga per liter verkopen man, sjop jij ff een plaatje mkay?
Bedrijfsnaam: Droxz&Bellert b.v
neuh zal wel met het werk te maken hebben aangezien ze er erg vaak zijnquote:
nee wij leveren blusauto´s e.d. aan de brandweer door heel nederlandquote:
wel gegildquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb je toch niet in je oor geneukt?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee wij leveren blusauto´s e.d. aan de brandweer door heel nederland
en er waren er die een nieuwe hoogwerker kregen
volgende keer moet je ff mee rijden met brw ehvquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee wij leveren blusauto´s e.d. aan de brandweer door heel nederland
en er waren er die een nieuwe hoogwerker kregen
ja als er geen werk is , moet je maar je eigen werk creeeren toch ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuh zal wel met het werk te maken hebben aangezien ze er erg vaak zijn
of ut zijn gewoon stelletje piromanendat ze er zo vaak zijn
![]()
hehe inderdaad hahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja als er geen werk is , moet je maar je eigen werk creeeren toch ?
[ afbeelding ]
You take picture? Yes? Yes?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja als er geen werk is , moet je maar je eigen werk creeeren toch ?
[ afbeelding ]
graadje of 20quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
K weet niet wat voor weer het daar is, maar als het net zo lekker is als hier... kan ik me voorstellen dat het niet echt relaxt is ofzo![]()
Nog even volhouden!
quote:
Dat zal je ook nooit doen hierquote:
dat is bbest ziekquote:
have funquote:
quote:
moet je ook niet zo veel pm'enquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:49 schreef Ladylike het volgende:
Godverdomme, kan gewoon 4 keer mn PM opnieuw typen omdat mn baas net voordat ik Alt S heb gedaan ineens naast me staat
zo duurt het ook een uur...
dan rij ik door naar amsterdamquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgende keer moet je ff mee rijden met brw ehv
ja hoor!quote:
Jij vroeg om een PMquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
de hond van Ladylike had ook iets gevonden ...
[ afbeelding ]
heyquote:
te kleinquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
de hond van Ladylike had ook iets gevonden ...
[ afbeelding ]
de hond hequote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hoor!
100 zweepslagen voor tripack
[ afbeelding ]
ja wat andersquote:
ik ga toch een sm kamer makenquote:
je weetog ff snackenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
TRI
Wat deed je bij de mac drive?
[ afbeelding ]
en de google page:
[ afbeelding ]
dit keer niet geflitst ?quote:
nee volgens mij nietquote:
is rustig hierquote:
handige laptop zegquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is rustig hier
iedereen aan het werk ???
[ afbeelding ]
whehehequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is rustig hier
iedereen aan het werk ???
[ afbeelding ]
tjah, was ook niet echt duurquote:
hoe kom JIJ daaraanquote:
Knappe man zegquote:
altijd maar mn vent wilde niet ...quote:
STERF!!!quote:
lol, die hebben we hier vanochtend ook nog gehad... leuk zo'n rookmachine... heb er zelfs nog een filmpje van gemaaktquote:
echt waarquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
altijd maar mn vent wilde niet ...
ow wacht, dat bedoelde je niet
en dan ee noranje lamp en dingetjes die knetterenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
lol, die hebben we hier vanochtend ook nog gehad... leuk zo'n rookmachine... heb er zelfs nog een filmpje van gemaakt
heb jij geen training?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
lol, die hebben we hier vanochtend ook nog gehad... leuk zo'n rookmachine... heb er zelfs nog een filmpje van gemaakt
It's a lie!!quote:
scherp +1quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
It's a lie!!
Jezus.... is het al weekend?
Wacht, ik vraag het aan de Philosoraptor
[ afbeelding ]
wel bijna nopg 2.5 uurquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
It's a lie!!
Jezus.... is het al weekend?
Wacht, ik vraag het aan de Philosoraptor
[ afbeelding ]
Jawel, achter me... moest ff snel telefoon oppakken..quote:
klinkt alsof je het heul zwaar hebtquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jawel, achter me... moest ff snel telefoon oppakken..
ben weer "trainen"
wakker blijvenquote:
succesquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jawel, achter me... moest ff snel telefoon oppakken..
ben weer "trainen"
Indeedquote:
Ja ehr of niet, Droxz en werk verzetten... pfff ik denk dat een Surinamer nog eerder gaat werken!quote:
jah tuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ehr of niet, Droxz en werk verzetten... pfff ik denk dat een Surinamer nog eerder gaat werken!
Ok, dat was wel een heeeul extreem voorbeeld die ik daar schetstequote:
nice gezegdquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ehr of niet, Droxz en werk verzetten... pfff ik denk dat een Surinamer nog eerder gaat werken!
moet je geen cola drinken blijf je alleen maar dorst van krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog een blikje halen
Blijf dorst houden
Heb hier geen bierquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je geen cola drinken blijf je alleen maar dorst van krijgen![]()
bier is beter
Wedden dat het een hoax isquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:52 schreef tripack het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rast_over_breuk.html
WTF
de breuk?quote:
ik heb dingen gelezen... en het zou wel een mooie actie zijn idd... kom op wel erg toevallig dat ze in voetbalvrouwen speelt en nu opeens een voetbalvrouw wil wordenquote:
Nee, je moederquote:
of hem dat iets uitmaakt, hij kan haar toch nooit krijgen hahaquote:
Sgele brabo !!quote:
Hey Crazy!quote:
nietquote:
Ik heb een talent voor foute opmerkingen maken geloof ik..quote:
quote:
quote:
Schijt een beer in het bosquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb een talent voor foute opmerkingen maken geloof ik..
jaah super en mit du?quote:
Preciesquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:57 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb dingen gelezen... en het zou wel een mooie actie zijn idd... kom op wel erg toevallig dat ze in voetbalvrouwen speelt en nu opeens een voetbalvrouw wil worden
Gast jeweetsch, ik deponeer alleen maar kekke plaatjesquote:
hebben ze dat daar dan welquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb hier geen bier
nja vodka met jus werkt ook goed tegen dorst
Alles best hier hoorquote:
idem hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:04 schreef Sgele het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
hoe is het met je :quote:
1tje maarquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe is het met je :
alle ogen nog recht ?
Da's al erg genoegquote:
Lees m'n sigquote:
Hey bedankt manquote:
ff snel een qouteje dan, omdat het Sgele isquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ff snel een qouteje dan, omdat het Sgele is
je sig?
"Of all the things I lost, i miss my dick the most" wheheheh
Zie m'n sigquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ff snel een qouteje dan, omdat het Sgele is
je sig?
"Of all the things I lost, i miss my dick the most" wheheheh
Maar hij kan wel recht uit z'n ogen kijkenquote:
Dat kan ik ook, alleen zie ik dan niks meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hij kan wel recht uit z'n ogen kijken
whehehequote:Op woensdag 20 mei 2009 15:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar hij kan wel recht uit z'n ogen kijken
lelijke sigquote:
Preciesquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, alleen zie ik dan niks meer
Je faalt!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
Staatsloterij beschuldigd van misleiding
en toch blijf ik loten kopen
Wheheheh, goed bezig Sgele brabanzzzzzzze PIMP!quote:
geen ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
lol wat betekent deze foutmelding ?
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 1960134281
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
LOLquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wheheheh, goed bezig Sgele brabanzzzzzzze PIMP!
Box ouwe!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als mijn baas denkt dat ie mij veel betaald, doe ik alsof ik hard werk!jij en hard werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als mijn baas denkt dat ie mij veel betaald, doe ik alsof ik hard werk!Poen is belangrijk voor zo'n megapimp als jijzelf, yo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Dat Guru vergeten is te mediteren!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
lol wat betekent deze foutmelding ?
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 1960134281
[stem van BA]quote:
Pass me die doekoes kill!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Poen is belangrijk voor zo'n megapimp als jijzelf, yo!
vind je meer die andere eeeh, niet murdock maar ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[stem van BA]
Shut up fool!
[/stem van BA]
Ja, ECHT druk jah!
En dat wil je niet hebben, aaaaightquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pass me die doekoes kill!
Anders wordtdt ik echtttttttt moeilijkkkkkkkk jeweeetzzzzz
Ik moest lachenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pass me die doekoes kill!
Anders wordtdt ik echtttttttt moeilijkkkkkkkk jeweeetzzzzz
Face?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vind je meer die andere eeeh, niet murdock maar ...
Same here...quote:
Hannibalquote:
Nee, mij en moeilijkkk das echt moeiiiiiiiilijk weet juh... whehehehequote:Op woensdag 20 mei 2009 15:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat wil je niet hebben, aaaaight
Heuh anders ga ik even zo naar huis toequote:Op woensdag 20 mei 2009 15:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, mij en moeilijkkk das echt moeiiiiiiiilijk weet juh... whehehehe
Sjit, ben melig... en krijgniet te pakken
Deze kill zit kapot moeilijk vol met die jokes *YO*quote:
Ik kan ook naar huis, ik heb er alleen niets aanquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh anders ga ik even zo naar huis toe
Niet mokken, lekker wokkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kan ook naar huis, ik heb er alleen niets aan
Niet zo beuken, lekker neuqen zal je bedoelen!quote:
Geen gezeur, vanavond duw ik hem in je moeder haar ....quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet zo beuken, lekker neuqen zal je bedoelen!
RAAR²!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
lol, teamleider gooit papier in onze prullenbak. Ik: Tjah, nu moet je hem ook leeg gooien.
Ze pakt prullenbak en is nog wegbrengen ook
Ik geef je d'r nog geld bij ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen gezeur, vanavond duw ik hem in je moeder haar ....
Jeweetschquote:
quote:
stikt, sterft, val neerquote:
Dude, prettig weekend!quote:
jij was er zo weinigquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dude, prettig weekend!
Kom je vanavond weer swaffelen
Ik hou van je!
Swafellen is altijd een succes!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
Onbeperkt swaffelen, vastgespijkerd aan de bar
LANGERAAR - Voor een vast inleggeld onbeperkt swaffelen, dat was afgelopen zaterdag een nieuwe ludieke actie van jongerencentrum de Schakel in Langeraar. De enige voorwaarde die het centrum stelde, was dat de deelnemers met een willekeurig lichaamsdeel aan de bar vastgespijkerd zaten. Wie dus iets of iemand anders wou swaffelen, was klaar met zijn geswaffel, want dan diende het lichaamsdeel losgemaakt te worden. Volgens Droxz, voorzitter van de activiteitencommissie, moest de gemiddelde deelnemer na ongeveer twee uur afhaken voor Swaffelwisseling. Het inleggeld bedroeg 150 euro, dus wie een flink swaffelde, haalde zijn geld er wel uit. Ongeveer 45 mensen namen deel aan de actie, die aardig wat nieuwe bezoekers trok vanwege de publiciteit die eraan gegeven werd. Ongeveer de helft van de swaffelaars bestond uit vaste bezoekers. Volgend jaar zal de actie hoogstwaarschijnlijk worden herhaald wegens doorslaand succes
Vanavond maak ik het weer helemaal goed met Beller, en zijn moeder natuurlijk!quote:
Anders ik wel, ben alweer aan het overwerkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
hij was scherp jahquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vanavond maak ik het weer helemaal goed met Beller, en zijn moeder natuurlijk!
Zal ik geluik die luier van je ff ophalen?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
bijna weekend![]()
![]()
![]()
o nee dan moet ik juist werken
jij ookquote:
Toen ik dat bericht aan het typen was liep ik ondertussen naar de IKEA, ff wat vreten halen... en ik bleef maar lachen om mijn eigen opmerking, wel erg fout! whehehehequote:
Jij gisteren anders ook nie!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
de stier begreep het swaffelen niet helemaal:
[ afbeelding ]
bedankt voor het geven van de awardquote:
Ik zag een tshirt met die tekst, wilde um voor Goldfinger kopenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
Soms vraag ik het me serieus af.
Kan het in dit topic 1 dag niet over enige soort van seks gaan
kloptquote:
Politiek?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:11 schreef Crazy-M het volgende:
Soms vraag ik het me serieus af.
Kan het in dit topic 1 dag niet over politiek gaan
Mee eensquote:
lulloquote:
whehehequote:
hoe dom ben je danquote:Today, I was having sex with my girlfriend. I really get off on hearing her say my name so I was imagining her doing so more often than she actually was. I then proceeded to call out my own name by accident. FML
daar sta je dan.....voor lulquote:Today, I went to my girlfriend's sorority formal, we were both drunk. We went into the bathroom, she started to give me head. After about 30 seconds the song changes and she jumps up and goes out to dance, leaving me there. Door open. Penis out. It was the song she requested. FML
quote:
en dat wijf kijkt nog door allebei de ogen?quote:
whehehe nee, maja als je drinken bent doe je wel meer gekke dingenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat wijf kijkt nog door allebei de ogen?
knap
als ik die gozer was had ik haar kaak geswaffeld zodat ze nooit meer iemand kon pijpen
dat doe je toch niet
Drugs is bad, mkay?quote:
dan maak je het nog afquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:23 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe nee, maja als je drinken bent doe je wel meer gekke dingen
Best wel ja, sta je dan met je sjaak uit je broek... whehehehquote:
http://www.fmylife.comquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Best wel ja, sta je dan met je sjaak uit je broek... wheheheh
OWNED!
half uurtje nogquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef Droxz.nl het volgende:
Laatste dan, over 5 min weeeeeeeeeeeeeeekend!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef tripack het volgende:
[..]
http://www.fmylife.com
staan echt grappige tussen :D
1 2 3 4 5 6 | This Site has been blocked according to company policy, please contact the swaffelaar URL: www.fmylife.com/ Category: Adult Materials |
kan je wel rss feeds ontvangen??quote:
Hangt van de site af natuurlijkquote:
dan zal het wel niet werkenquote:
Maaaaaaaaaaaar, ik ga jullie verlaten om in te ruilen voor.... WEEKEND!quote:
jij ook bedanktquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaar, ik ga jullie verlaten om in te ruilen voor.... WEEKEND!![]()
Bedankt voor jullie inzet!
lolquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
Rofl,
Netwerkbeheerder had weer zoiets van HEY ik zal de mail server is gaan herstarten.
tjah we wisten van niks ....quote:
oepsquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah we wisten van niks ....
telefoon gaat en toen kwam hij het pas zeggen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Today, I finally convinced my husband of 8 years to partake in a threesome with a guy that works with me and for which I have developed feelings. Everything was going well until in the heat of the moment my husband started performing oral sex on my colleague. I can't face either of them now. FML
pwnd
quote:
lang weekendquote:
heel heel lang weekendquote:
tot maandagquote:
Whehehequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tot maandag
* _F.U.B.A.R_ mompeld iets van arbeid macht frei ... sure sure
Today, I walked into my house to find everyone sitting around the table and looking sad. I thought it would be a good time to crack a joke and said "What's wrong? Grandma finally die?" Turns out she had
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |