ja en ik moet zelf wat klaar maken ......quote:
vullen, klaarmaken...quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja en ik moet zelf wat klaar maken ......
zomg jij bent ook al zo erg ... .quote:
Jeweetsch! Yo!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef Droxz.nl het volgende:
Sjo, ik kom terug... heul topic vol geblaft!
ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zomg jij bent ook al zo erg ... .
ik had het over eten ja
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef Droxz.nl het volgende:
Moeilijkkkkkkk bellert!quote:
Die is 2 dagen vrij, wel opletten hequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zo eindelijk klaar met je kut collega te swaffelen ?
Neuh niets boeiends, paar moeilijke woorden en een grashapperquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeilijkkkkkkk bellert!
Nog wat gemist? Ik ga al die meuk niet nalezen hoor
WIl ik gvd vroeg naar huis, heb ik het GVD druk!
Ongezien de tyfus, nou heb ik nog veul minder zin!
zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die is 2 dagen vrij, wel opletten he
lol (nvm ben te lui om een grapje te maken...)quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neuh niets boeiends, paar moeilijke woorden en een grashapper
ik heb al de hele dag pauze met werk ertussendoorquote:
ah weer terugquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeilijkkkkkkk bellert!
Nog wat gemist? Ik ga al die meuk niet nalezen hoor
WIl ik gvd vroeg naar huis, heb ik het GVD druk!
Ongezien de tyfus, nou heb ik nog veul minder zin!
Droxzquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef Droxz.nl het volgende:
al weer weg bedoel jequote:
Moeilijke woorden op een "vrijdag", vage sjit yo!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neuh niets boeiends, paar moeilijke woorden en een grashapper
nee droxz is trug... of wegquote:
Kan je vandaag niet ff iemand anders lastig vallen ofzo?quote:
sorry hoor meneer droxz.nl ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan je vandaag niet ff iemand anders lastig vallen ofzo?
Je weet wel, een muffdiver, carpet muncherquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeilijke woorden op een "vrijdag", vage sjit yo!
Grashapper? Grasroker kan ik me voorstellen, maar happer.... WTF
Ja, en zo weer wegquote:
Braaf!quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, en zo weer weg
Vanochtend voor jan lul zitten omkleden als witte driedementiolale geit... leuk wat kut calls op mijn naam gekregen, spontaan een training vanmiddag... en later in de middag alsnog de witte driedementiolale geit. uithangen... oja, ik wil straks ook nog ff lunchen.
Volgens mij kan ik niet eerder naar huis vandaag
Tsja... k heb blijkbaar toch echt te weinig geslapen heur, snap er geen zak vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet wel, een muffdiver, carpet muncher
Roger thatquote:
Een dame die graag in andere dames haptquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tsja... k heb blijkbaar toch echt te weinig geslapen heur, snap er geen zak van
DUDE!quote:
das het druk hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, en zo weer weg
Vanochtend voor jan lul zitten omkleden als witte driedementiolale geit... leuk wat kut calls op mijn naam gekregen, spontaan een training vanmiddag... en later in de middag alsnog de witte driedementiolale geit. uithangen... oja, ik wil straks ook nog ff lunchen.
Volgens mij kan ik niet eerder naar huis vandaag
Zeg dan gewoon "pot"quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een dame die graag in andere dames hapt
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet wel, een muffdiver, carpet muncher
Bloempot?quote:
Zoiets, maar dan zonder bloemquote:
ik heb geen idee of dit goed of slecht isquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
'Ajax hoopt op terugkeer Olsen'
Uitgegeven: 20 mei 2009 10:40
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 11:48
AMSTERDAM - Morten Olsen lijkt terug te keren in Amsterdam als trainer van Ajax. De 59-jarige Deen is de voornaamste kandidaat om Marco van Basten op te volgen in de hoofdstad.
De huidige bondscoach van Denemarken zou zelf graag willen terugkeren bij Ajax, meldt De Telegraaf.
Olsen was eerder al in 1997 en 1998 actief als hoofdtrainer van de Amsterdammers.
Volgens de krant is de club achter de schermen druk bezig om de plooien glad te strijken voor de terugkeer van Olsen. Daarbij lijken echter wel enkele obstakels de kop op te steken.
WK2010
Denemarken is nog volop in de race om kwalificatie voor het wereldkampioenschap van 2010 in Zuid-Afrika. Olsen zou zijn baan bij Ajax dan ook moeten combineren met het bondscoachschap. De Deense voetbalbond ziet die constructie echter niet zitten.
De hoofdstedelingen zouden zijn contract in Denemarken naar verwachting dan ook moeten afkopen. Als assistenten zijn John van ‘t Schip en Shota Arveladze benaderd, meldt de krant.
Olsen werd in 1998 kampioen met Ajax
klinkt goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
'Ajax hoopt op terugkeer Olsen'
Uitgegeven: 20 mei 2009 10:40
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 11:48
AMSTERDAM - Morten Olsen lijkt terug te keren in Amsterdam als trainer van Ajax. De 59-jarige Deen is de voornaamste kandidaat om Marco van Basten op te volgen in de hoofdstad.
De huidige bondscoach van Denemarken zou zelf graag willen terugkeren bij Ajax, meldt De Telegraaf.
Olsen was eerder al in 1997 en 1998 actief als hoofdtrainer van de Amsterdammers.
Volgens de krant is de club achter de schermen druk bezig om de plooien glad te strijken voor de terugkeer van Olsen. Daarbij lijken echter wel enkele obstakels de kop op te steken.
WK2010
Denemarken is nog volop in de race om kwalificatie voor het wereldkampioenschap van 2010 in Zuid-Afrika. Olsen zou zijn baan bij Ajax dan ook moeten combineren met het bondscoachschap. De Deense voetbalbond ziet die constructie echter niet zitten.
De hoofdstedelingen zouden zijn contract in Denemarken naar verwachting dan ook moeten afkopen. Als assistenten zijn John van ‘t Schip en Shota Arveladze benaderd, meldt de krant.
Olsen werd in 1998 kampioen met Ajax
dat is juist het voordeel. het kan niet meer slechterquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb geen idee of dit goed of slecht is
Nah je kan er wel een bloem induwenquote:
De laatste 10 minuten gaan in........ afknijpen knakkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
SwaffelDr bepaalt swaffeltijd
Uitgegeven: 20 mei 2009 12:05
Laatst gewijzigd: 20 mei 2009 12:05
Het zal vast niet de ondergang van de samenleving betekenen, maar het is een feit dat een hoop kinderen de hele dag niets anders doen dan met een lul in de hand op de bank swaffelen. De swaffelDr is een apparaat om die kinderen dwars te zitten.
Ouders die zich namelijk zorgen maken over de vele uren dat hun kinderen zitten te swaffelen kunnen deze timer tussen de eikel en het stopcontact steken. Daarna kan er bepaald worden hoe lang er geswaffeld mag worden. Als de tijd om is zet swaffelDr de stroom aan, maar niet alvorens de swaffelaar in de laatste 10 minuten te waarschuwen dat de tijd er bijna opzit (stem van Bellerophon). Zo kan de swaffelaar zijn zaad altijd veilig opslaan.
Jah, wietplantjes!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah je kan er wel een bloem induwen
Whehehehe daar ging mijn kauwgum.........!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De laatste 10 minuten gaan in........ afknijpen knakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |