quote:Op maandag 31 december 2012 23:59 schreef Tumor het volgende:
Ik hou van swaffelen
Maar natuurlijk droevig dat dit TS overkomt..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:15 schreef Zipportal het volgende:
TS heeft een andere winkel aan huis nodig, nog dichterbij dan de Jumbo:
[ afbeelding ]
Misschien hebben ze daar wel die troep, die je zoekt. Misschien krijg je na het betalen, ook nog een plakje worst of een peppermuntje mee.
Echte supermarkthumor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef Adelante het volgende:
Prachtig toch, dat ze je eerst alle medewerkers af laten gaan en dan heel droog zeggen "hebben we niet"
quote:Zo wilde ik laatste ook couscous klaarmaken. Ik vraag dus aan zo'n vakkenvuller. Waar ligt de couscous? Nou die jongen keek alsof ik een alien was die vroeg of ik een stukje weefsel van hem voor onderzoek mocht hebben. Zijn collegavakkenvuller kende het ook niet.
Leet min 1quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Print een plaatje van zo ding uit en ga ermee terug naar de winkel
Je bedoelt dat ik gewoon gepwnt ben?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef Adelante het volgende:
Prachtig toch, dat ze je eerst alle medewerkers af laten gaan en dan heel droog zeggen "hebben we niet"
Heerlijk jeugdsentiment. Wonen op een boerendorp had zijn voordelen. Jammergenoeg is de SRV wagen bijna uitgestorven. Je kreeg daar inderdaad altijd een muntdropje mee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:15 schreef Zipportal het volgende:
TS heeft een andere winkel aan huis nodig, nog dichterbij dan de Jumbo:
[ afbeelding ]
Misschien hebben ze daar wel die troep, die je zoekt. Misschien krijg je na het betalen, ook nog een plakje worst of een peppermuntje mee.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:04 schreef Dorknoper het volgende:
Jumbomedewerker3: Dag meneer, u zocht avocado's?
TS: Ja mevrouw
Jumbomedewerker3: Die hebben we niet!
TS:![]()
Allebei, daarom had ik ook zon mooie subtiele toespeling op beide gemaaktquote:
Blikjes etenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik heb daar eens een keer een hele boodschappenkar gratis gehad omdat ik de 4e in de rij was!
Ik was zo blij dat ik de appelkoeken en het blikje bullit direct opgegeten heb.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Avocadoquote:De avocado (Persea americana) is een boom uit Centraal-Amerika; bekend om zijn gelijknamige, voor consumptie geschikte, vrucht (die ook wel advocaatpeer of foutief advocaat genoemd word). De naam avocado komt van het Nahuatl woord ahuacatl, dat overigens ook "teelbal" betekent.
Popocatepetl in Utrecht? Leuk restaurant, wel raar overigens dat ze geen gaucamole kenden. Ik bedoel het wordt bij de helft van de mexicaanse gerechten geserveerd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
toen ik bij Popocatepetl (MEXICAANS RESTAURANT) om 'guacamole' vroeg, keek ze moeilijk, ging ze weg, zat ze wat te overleggen, keek nog raarder en kwam terug:
"nee, sorry, we hebben hier geen macaroni"
srsly
In Nijmegen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
toen ik bij Popocatepetl (MEXICAANS RESTAURANT) om 'guacamole' vroeg, keek ze moeilijk, ging ze weg, zat ze wat te overleggen, keek nog raarder en kwam terug:
srsly
Oh, ze hébben het dus wel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
ja
In Nijmegen
het eten verder was wel goed enzo, en ze waren wel lief.maar we hebben haar toch wel vrij hard uitgelachen
toevoeging: ik heb géén splaakgeblek én ik wéés naar de guacamole die bij mijn vriend op 't bord lag![]()
lees 's goed:quote:
en: toevoeging: ik heb géén splaakgeblek én ik wéés naar de guacamole die bij mijn vriend op 't bord lagquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
srsly
Ik heb het over de guacamole. Die lag immers bij je vriend op z'n bord, zeg je.quote:
Wat een sufferds.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ze hebben het wel, ze dacht alleen dat ik bij de mexicaan om macaroni vroeg
had zelf bij m'n enchilada's geen guacamole gekregendus vroeg maar om wat extra erbij
Ik heb uiteindelijk maar opgeschreven wat ik bedoelde. Het kind had nog nooit van anijs gehoord.quote:
TS is pauperquote:In Mexico en zuidelijk Californië is guacamole een goedkoop bijgerecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef drijfhout het volgende:
EET DAN OOK GEWOON STAMPOT IPV DAT INGEWIKKELDE BUITENLANDSE GEDOE, JE BENT TOCH GEEN NEGER OFSOW?!!!!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef drijfhout het volgende:
EET DAN OOK GEWOON STAMPOT IPV DAT INGEWIKKELDE BUITENLANDSE GEDOE, JE BENT TOCH GEEN NEGER OFSOW?!!!!
Coke moet gepusht worden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:32 schreef IJsblock het volgende:
Was ooit op visite bij iemand die bij Jumbo Ridderkerk (off all places....) Coca-Cola had gehaald, ik vond er een beetje gekke smaak aan zitten, bleek het dus uit Spanje te komen...
Wat een verschil in smaak, Spaanse Coke is gewoon goor, NL-Coke ruleert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |