fase 4 is vooral zwaar voor de streamersquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef knutselbeest het volgende:
pff ech saai de streams echt zwaar hebben ze het niet fase 4 zou echt zwaar worden
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad. Dus, ipv 'dat die inhalige klootzak nog durft te vragen om kip' is het eigenlijk 'wat netjes dat ie het niet gewoon pakt maar nogmaals om goedkeuring vraagt'
Dan hadden ze beter terug kunnen tellen. Van fase drie terug naar fase twee. Legpuzzels, breiwerkjes, leesmappen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef Danny het volgende:
[..]
fase 4 is vooral zwaar voor de streamers
Maar goed, zwaar heeft ook z'n grenzen natuurlijk. Liever wat minder zwaar dan dat gedoe van gisteren imo.
dat marielin die gozer nog IETS gunt is me een raadsel, maar wel tofquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef Marrije het volgende:
Marielin heeft de kip verdeeld tussen Eline en zichzelf: dan mag Jeroen de rest hebben
Maar een klootzak blijft het welquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaad. Dus, ipv 'dat die inhalige klootzak nog durft te vragen om kip' is het eigenlijk 'wat netjes dat ie het niet gewoon pakt maar nogmaals om goedkeuring vraagt'
misschien dat de kritieken van gistermorgen van nagenoeg iedereen toch niet helemaal tegen dovemansoren waren gericht. daar gaan we dan maar even van uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter terug kunnen tellen. Van fase drie terug naar fase twee. Legpuzzels, breiwerkjes, leesmappen...
Dat is voor vanavond, dan kan ze zeuren van maar jij hebt meer kip gehad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dat marielin die gozer nog IETS gunt is me een raadsel, maar wel tof
ik moet het haar nageven, heel knap zo snel zij zich over zijn pesterijen kan heenzettenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dat marielin die gozer nog IETS gunt is me een raadsel, maar wel tof
Jeroen heeft zichzelf overschat en is een beetje uitgeluld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik moet het haar nageven, heel knap zo snel zij zich over zijn pesterijen kan heenzetten
Nou houdt Jeroen zich ook wel érg stil.
Jeroen is al dagen heel stilletjes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik moet het haar nageven, heel knap zo snel zij zich over zijn pesterijen kan heenzetten
Zou hij er echt een beetje doorheen zitten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
marielin bleek verbaal sterker dan jeroen. en ja, dan moet je indimmenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Jeroen heeft zichzelf overschat en is een beetje uitgeluld.
Ja, gek hè? Er met je neus op blijven zitten als je bezig bent om botjes af te kluivenquote:
Honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
die druipt van het vet, dat moeten ze dan eerst schoonmaken
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, zo kan het ook natuurlijk, alles voor jezelf willen houden, net zoals met die pen![]()
Ja, ik weet het, flauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |