quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:58 schreef Mike het volgende:Dat was sneller dan verwacht.

Het gaat alleen nog niet helemaal goed met de neighbors en de recommendations. Ik heb nu 24 neighbors, waarvan een aantal 'very low' zijn. Daarnaast zijn de recommendations niet veranderd tov 10 neighbors, dus daarbij lijkt het of de nieuwe neighbors niet worden meegenomen.
Ga ik naar kijken.
quote:
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Trayek het volgende:[..]
Dit heb ik ook, en ook zou ik volgens mij een Silver Award moeten hebben voor de Alltime Box Office lijst, maar die heb ik ook nog niet (ik heb de lijst gistermiddag doorgenomen en geupdate).
Dan nog een klein issuetje qua layout: Bij de All-Time Box Office lijst sta ik blijkbaar op #484, en de tekst #484 gaat over het woord "office" heen, waardoor het niet echt leesbaar wordt.
Ook klopt de positie niet, ik heb 288/373 gechecked van All-Time Box Office, en er wordt aangegeven dat ik op #484 sta. Als ik naar de lijst ga staat hier ene Alexheuvel, met 101 checks. (Ik heb de andere lijsten er niet op nageslagen, dus ik weet niet of dit de enige lijst is die dit probleem heeft)
Het layout issue is genoteerd en daar gaat aan gewerkt worden. Het probleem van de incorrecte positie en ontbrekende awards zou opgelost moeten zijn, klopt dit?
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:19 schreef CrustyClown het volgende:Zou het trouwens ook niet makkelijker zijn als je verschillende berichten in je inbox kon selecteren en gelijk kunt verwijderen? Lijkt mij qua serverload ook wat meer besparing op te leveren
Dit staat op de to-do lijst

quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:58 schreef Kptelmo het volgende:Is er eigenlijk een makkelijke manier om de lijsten uit te printen? Het lijkt me handig om een hardcopy te hebben van de unchecked movies van bepaalde lijsten voor bv. in de winkel of videotheek.
Die is er nog niet maar die staat wel gepland!
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:53 schreef Mike het volgende:Er gaat af en toe wat mis met zoeken. Zo kan ik nu al dagen niet zoeken op de titel 'Say Anything', terwijl dat eerder wel lukte.
-edit: kon ook The Big Red One niet vinden-
Het zou nu weer goed moeten werken. Let wel op, om The Big Red One te vinden moet je beginnen het het intypen van een B, de auto-completer negeert voorvoegsel als "the ", "a ", "le ", "la ", etc.
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:De Rosenbaum Essential films staan er blijkbaar terug bij.
Aangezien ik steeds update via IMDb, heb ik er 2 gevonden waarbij het linkje niet klopt. The Hole moet
deze zijn en The Circle is
deze.
Bedankt voor het opmerken, ik heb de verkeerde films vervangen door de correcte films.
quote:
Dit is verholpen en zou voortaan niet meer mogen voorkomen

quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 09:00 schreef Superher0 het volgende:ik heb een bug in IE8, ingelogd op de You page (dashboard).
Dan hebje onderaan Progress by Category. IMDB is standaard zichtbaar. Als ik dan op Miscelleanous klik dan krijg ik alleen maar "wit" regels. Klik ik op AFI dan wordt alles getoond en ik klik ik dan op Miscelleanous dan zie ik wel alle lijsten.
Dus, IMDB dan naar Misc geeft geen lijst van alle checklists, IMDB, AFI en dan MISC dan wel.
Hopelijk ben ik duidelijk, voor de rest top!
Je bent duidelijk hoor, alleen ik begrijp niet echt waarom alleen IE8 er last van heeft. Gaan we uitzoeken!
Zo, dat was een flinke post

Jullie hebben vast wel gemerkt dat de nieuwe servers online staan en dat de performance weer prima is. Nu Piet (de GUI meneer) en ik weer terug zijn van vakantie zullen we weer hard aan iCheckMovies gaan werken, verwacht ook een flink aantal leuke nieuwe lijsten en features de aankomende tijd.
Bedankt voor alle jullie commentaar, het lijkt me dan ook niet meer dan eerlijk om Fok! net als FilmTotaal en Reddit te belonen met jullie eigen top lijst. Heeft een van jullie een link naar de meest recente lijst?
Vink alle IMDB top lijsten af op:
http://www.icheckmovies.com/