bronquote:Of Gomes ooit terugkeert naar PSV houdt de doelverdediger in het midden. “Dat weet alleen God. Wij zijn uit elkaar, formeel gescheiden, maar in mijn hart is de liefde er nog steeds”, aldus de negenvoudig Braziliaans international. “Na mijn contract bij Tottenham kan ik terugkomen, dat zou ik graag willen. Ik ben heel dankbaar voor de tijd die ik in Eindhoven heb doorgebracht, maar ik weet niet of bij de fans dezelfde heimwee leeft.”
Toch nog niet echt in onderhandeling?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
In onderhandeling met Vennegoor dus en een B-speler van NAC overgenomen voor 72.000 euro.
Fout van de PSV-site, maar ik had het kunnen weten want uit Mierlo komt Mifano.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef Bos81 het volgende:
dndiek: Bij een van de oefenwedstrijden staat RKSV Mierlo. Dat moet RKSV Mierlo-Hout zijn
Daarom viel het mij ook opquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Fout van de PSV-site, maar ik had het kunnen weten want uit Mierlo komt Mifano.
Vennegoor lijkt mij een goede versterking voor PSV.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:17 schreef TUFKAL het volgende:
VennegoorWat moet PSV toch met al die spitsen?
maar spits numeer zoveel. Neem aan dat er dan een paar weggaan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vennegoor lijkt mij een goede versterking voor PSV.
Ja, sommige spitsen die nu bij PSV lopen bakken er niet zoveel van. Die kunnen mijns inziens beter vertrekken. Vennegoor lijkt me dan een hele verbetering.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
maar spits numeer zoveel. Neem aan dat er dan een paar weggaan?
Chill, dan ga ik sowieso even kijken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef Bos81 het volgende:
dndiek: Bij een van de oefenwedstrijden staat RKSV Mierlo. Dat moet RKSV Mierlo-Hout zijn
Dan zullen ze toch ook voor fatsoenlijke back up voor Amrabat en Dzsudzsak moeten zorgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:25 schreef ganzenherder het volgende:
Lazo móet weg, en Koef wil en gaat denk ik ook weg na dit seizoen. Dan heb je alleen nog Toivonen (ik durf de naam al amper meer te noemen hier) over. Dus dan is een spits zoals Vennegoor zeer welkom lijkt me. Beide spitsen zijn ook zeer geschikt als aanspeelpunt in een 4-3-3 systeem, hopelijk geeft dat aan dat er volgend seizoen weer in dat systeem wordt gespeeld
Wereldtalent Manco loopt nog ergens rond!quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan zullen ze toch ook voor fatsoenlijke back up voor Amrabat en Dzsudzsak moeten zorgen.
En Nijlandquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:11 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wereldtalent Manco loopt nog ergens rond!
Die loopt op dit moment nietquote:
Scherp!quote:
quote:Topscorer Janko praat met Celtic
Red Bull Salzburg-aanvaller Marc Janko heeft een eerste gesprek achter de rug met Celtic. De Schotse kampioen is meer dan geïnteresseerd in de aanvaller, die dit seizoen al 39 keer doel trof in Oostenrijk.
Hey had ik niet een topic terug dit bericht gelezen over 1 of andere fin die daar voetbalden.. dat een finse vriend van een fokker hiero die gast wel aardig vond en... uh...quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:22 schreef appelsientje het volgende:
PSV wil Vennegoor en Raitala'
http://www.nu.nl/sport/1966886/psv-wil-vennegoor-en-raitala.html
Ik heb die Raitala nog nooit zien voetballen, maar klinkt wel goed dat hij op beide kanten kan spelen.
ja ik heb een vriend die 3 jaar terug naar helsinki is geemigreerd omdat ze pa daar ging werkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hey had ik niet een topic terug dit bericht gelezen over 1 of andere fin die daar voetbalden.. dat een finse vriend van een fokker hiero die gast wel aardig vond en... uh...
hmm...
uitleg is niet mijn sterkste punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |