Waarom zeg je dan dat ik het type klootzak ben ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet kan? Het kan prima wat mij betreft.
De spijker op z'n kop! Flemen met mooie woorden terwijl je de weken daarvoor ook aan het overwegen bent geweest of twee andere vrouwen relatiemateriaal voor je zijn. Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je met meerdere vrouwen tegelijk wil daten en de beste er uit wil halen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:07 schreef rival het volgende:
Hangt een beetje af van wat je tegen die mannen verteld...
Meisje 2 doet harder haar best voor mij dan dat meisje 1 dat doet...quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. en dit meisje is dan toevallig nummer 1. maar als nummer 2 haar best zou doen ging ie ook overstag, of iig ergens op in...
tenminste, dat is wat ik denk.....
Ga gewoon op date vrijdag, wees jezelf... probeer niet wanhopig goed in de smaak te vallen (zoals we je kennen)quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
Met meisje 1 juist totaal anders, maar dat weten jullie
Omdat je amper een week geleden nog breeduit zat te vertellen over die andere twee vrouwen waar je ook contacten mee aan het leggen was. Dat je dat doet moet je zelf weten, maar wees dan een vent en vertel dat ook tegen haar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
Waarom zeg je dan dat ik het type klootzak ben ?
Because he can?quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat ik het type klootzak ben ?
Het is echt lekker! Heel verschil zo met gister !quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Zo, wat een lekker weer zeg! Mensen worden toch vrolijker erdoor.
Heb ik ook gedaan hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je amper een week geleden nog breeduit zat te vertellen over die andere twee vrouwen waar je ook contacten mee aan het leggen was. Dat je dat doet moet je zelf weten, maar wees dan een vent en vertel dat ook tegen haar.
Jij houdt niet van vrouwen die te makkelijk te krijgen zijn. Dan voelt het niet als een overwinning voor je.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:13 schreef KudFokker het volgende:
Meisje 2 doet harder haar best voor mij dan dat meisje 1 dat doet...
En toch ga ik voor meisje 1, ra ra ra hoe kan dat?
nee, ik heb gewoon het gevoel dat zij meer bij mij past...quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij houdt niet van vrouwen die te makkelijk te krijgen zijn. Dan voelt het niet als een overwinning voor je.
Belmannetjes doen dat wel vaker volgens mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Belmiepjes beginnen spontaan gesprekken, het leven is mooi.
knap heeft er ook niks mee te makenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, ik heb gewoon het gevoel dat zij meer bij mij past...
Ze is gewoon veel interessanter en indrukwekkender
Terwijl meisje 2 knapper is dan meisje 1 !
Meisje 1 fascineert me gewoon echt...
Had gisteren ook serieus tranen in mijn ogen toen ik haar vertelde wat ik voor haar voelde
Meisjes, en ja, maar deze stapte samen met mij de tram uit, is toch andersquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Belmannetjes doen dat wel vaker volgens mij
Tuurlijk kan dat, doe ik ook wel eens. Maar meestal valt het met de gevoelens wel mee, zeker als je met beide blijft afspreken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:05 schreef lichtekooi het volgende:
Wat is er dan?
En ik ben ook wel eens uitgegaan met twee mannen tegelijk hoor, als ik dan verder niks met ze had. Waarom kan dat niet?
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben oprecht blij dat het me allemaal geen moer kan schelen op "dat" gebied op het moment.Ik zal echt geen nee zeggen als ik iets leuks tegen het lijf loop, maar ik vind het ook prima als dat niet gebeurt
.
En ja, dat is echt wel eens anders geweest.
Heerlijke muziek op ookquote:
Ik weet het, maar ik probeer uit te leggen dat ik helemaal niet zo oppervlakkig ben als jullie denken...quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:19 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
knap heeft er ook niks mee te maken
Ow zo'n belmiepquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meisjes, en ja, maar deze stapte samen met mij de tram uit, is toch anders.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens weer heel vaag gedroomd. Ik kwam ergens bij een dijk en zag dat die doorbrak en voelde aan dat deze ging barsten en dat we dus moesten zwemmen of gingen verdrinken. Vervolgens word ik wakker in die droom en denk; naar die dijk gaan we niet.. ik trek het land in!
Bleken die dijken in Utrecht te zijn, dus duurde even voordat we daar weg waren. Ondertussen ook een rubberboot ergens vandaan gehaald en fietsen.
En later in een droom moest ik een rolstoelrace houden
Was in ieder geval een rare nacht
Hmmmz, geen idee echt slechte relaties heb ik ook niet gehad. Wel relaties die eigenlijk vanaf dag 1 gedoemd waren om niet lang te duren, maar ook dat is altijd redelijk netjes en in overleg uitgegaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
En daarbij, als je ook slechte relaties hebt gehad ga je vrijgezel zijn veel meer waarderen!![]()
mooie stelling
Ik weet dat niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, doe ik ook wel eens. Maar meestal valt het met de gevoelens wel mee, zeker als je met beide blijft afspreken.
Als ik je posts lees lijk je dat wel, plus erg onzeker. Je behoefte aan een relatie lijkt je gedrag sterk te beinvloeden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik probeer uit te leggen dat ik helemaal niet zo oppervlakkig ben als jullie denken...
En dat ik gewoon echt helemaal gek van haar ben
Zo maak je nog is wat meequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens weer heel vaag gedroomd. Ik kwam ergens bij een dijk en zag dat die doorbrak en voelde aan dat deze ging barsten en dat we dus moesten zwemmen of gingen verdrinken. Vervolgens word ik wakker in die droom en denk; naar die dijk gaan we niet.. ik trek het land in!
Bleken die dijken in Utrecht te zijn, dus duurde even voordat we daar weg waren. Ondertussen ook een rubberboot ergens vandaan gehaald en fietsen.
En later in een droom moest ik een rolstoelrace houden
Was in ieder geval een rare nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |