Van het zelfdequote:Op woensdag 20 mei 2009 07:52 schreef MNR het volgende:
Ja Howl, morgen vrij!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe. Geniet van het zonnetje want het wordt 22 graden!
Ta-ta
Dat wordt naar het strand gaan na het werkquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:52 schreef MNR het volgende:
Ja Howl, morgen vrij!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe. Geniet van het zonnetje want het wordt 22 graden!
Ta-ta
Heerlijk weer, inderdaad!quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:52 schreef MNR het volgende:
Ja Howl, morgen vrij!
Ta-ta
Uitstekende keuze dreamertjequote:
Zo je bent even vrolijk, ook een goedemorgenquote:
tnxquote:
Dankudankuquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo je bent even vrolijk, ook een goedemorgen
Dat is het zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx
Maar het is toch ook een prachtige dag?
[..]
Dankudanku
Ik mag vrijdag ook weerquote:Op woensdag 20 mei 2009 07:55 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen! Nog maar 1 dagje werken! Heerlijk!
En wat is dan jouw muziek, dat je die alleen draait als je alleen zit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is het zekerIk hoop op een rustig dagje op kantoor. Lekker alleen op de afdeling. Mijn muziek op, lekker rustig aan doen.
Ik denk dat ik weer pech heb zal vanmiddag wel de nodige storingen krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is het zekerIk hoop op een rustig dagje op kantoor. Lekker alleen op de afdeling. Mijn muziek op, lekker rustig aan doen.
Oh niks bijzonders, maar de collega's willen altijd 3fm op hebben. Ik luister liever naar Q music.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En wat is dan jouw muziek, dat je die alleen draait als je alleen zit?
Toffe collega's!quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:10 schreef Belsezar het volgende:
Oh niks bijzonders, maar de collega's willen altijd 3fm op hebben. Ik luister liever naar Q music.
En nu, naar kantoor!
Goedemogelquote:
Ruik toch iets heel anders, zal wel van chinees van gisteren zijnquote:
Goedemorgenquote:
En da's maar goed voor haar ook. Of denk je dat jij geen klootzak bent als je met drie meisjes tegelijk bezig bent?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:51 schreef KudFokker het volgende:
Nja, ik denk dat dit dus een keiharde friendszone gaat worden![]()
Ik ben maar met 1 meisje bezigquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En da's maar goed voor haar ook. Of denk je dat jij geen klootzak bent als je met drie meisjes tegelijk bezig bent?
zoals de vriendin van je beste vriendquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:59 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat zijn sommige vrouwen toch manipulatieve kutwijven zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En da's maar goed voor haar ook. Of denk je dat jij geen klootzak bent als je met drie meisjes tegelijk bezig bent?
Dit denk ik ook. en dit meisje is dan toevallig nummer 1. maar als nummer 2 haar best zou doen ging ie ook overstag, of iig ergens op in...quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:01 schreef kingmob het volgende:
Dat sterke gevoel zal ook wel meevallen. Je wil gewoon IEMAND "liefde en zorg geven"
Getuige het feit dat je met meerdere meisjes aan het daten bent voor zover ik weet.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:01 schreef rival het volgende:
zoals de vriendin van je beste vriend
Bingo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:05 schreef lichtekooi het volgende:
Wat is er dan?
En ik ben ook wel eens uitgegaan met twee mannen tegelijk hoor, als ik dan verder niks met ze had. Waarom kan dat niet?
Hangt een beetje af van wat je tegen die mannen verteld...quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:05 schreef lichtekooi het volgende:
Wat is er dan?
En ik ben ook wel eens uitgegaan met twee mannen tegelijk hoor, als ik dan verder niks met ze had. Waarom kan dat niet?
I was expecting thatquote:
en ik maar denken dat jij er altijd een stuk of 10 per dag hadquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:05 schreef lichtekooi het volgende:
Wat is er dan?
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij er altijd een stuk of 10 per dag had
Heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Zo, wat een lekker weer zeg! Mensen worden toch vrolijker erdoor.
En nog belangrijker door het ietwat betere/mooiere weer is het leuker in de bus/treinquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Belmiepjes beginnen spontaan gesprekken, het leven is mooiquote:
Ik werd wakker met de zon op mijn gezicht, was weer eens wat andersquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Waar zeg ik dat het niet kan? Het kan prima wat mij betreft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:05 schreef lichtekooi het volgende:
Wat is er dan?
Met meisje 2 geen geflirt, alleen zouden we wat gaan drinken...quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van wat je tegen die mannen verteld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |