Nee maar je nickname is hetzelfdequote:
Ja, je bent heus niet meer anoniem je bent al zowaar een bekende NLer Fokker.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
Boos op mijn beste vriendje die zou komen praten. Zou ja
Fijn om daarachter te komenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:13 schreef rival het volgende:
Ik had gisteren iets soortgelijks, hard er om lachen moest ik niet. maar het heeft mijn bui niet beinvloed..
Misschien dat ik daarom vandaag nog vrolijker ben, het besef dat ik Echt niet meer negatief nadenk en alles op een andere manier bekijk...
Ik ben wel een keer aangesproken tijdens het uitgaan dat ze mijn hyves had gezien, maar dat ze me niet toevoegde omdat ze me niet kon, johquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ja, je bent heus niet meer anoniem je bent al zowaar een bekende NLer Fokker.
Ik heb dat nooit zo gehad..quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had gisteren iets soortgelijks, hard er om lachen moest ik niet. maar het heeft mijn bui niet beinvloed..
Misschien dat ik daarom vandaag nog vrolijker ben, het besef dat ik Echt niet meer negatief nadenk en alles op een andere manier bekijk...
moet daar nog wat achter of is het omdat ze me niet kendequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer aangesproken tijdens het uitgaan dat ze mijn hyves had gezien, maar dat ze me niet toevoegde omdat ze me niet kon, joh![]()
Oh niks bijzonders, haar beste vriendje heeft een ontzettend zeikwijf als vriendin...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word wel steeds nieuwsgieriger zo natuurlijk
Ik mocht dat nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:22 schreef rival het volgende:
Ik verwacht nu natuurlijk wel dat jullie op de eerstvolgende regenachtige maandagmorgen ook zoveel positiviteit meenemen
Bij HW in bed?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
Tof! Ik kan misschien morgen in Amsterdam overnachten
Dat je je daar wat van aantrektquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik mocht dat niet
Nu ik weet dat het weer wel mag, zal ik wel weer af en toedoen
Waarom niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en de volgende maandag ben ik jarig
(Ik doe er niks aan, wat ben ik toch saai)
Als jij me morgen weet te spotten en aanspreekt krijg je een biertje van mequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
Tof! Ik kan misschien morgen in Amsterdam overnachten
Nouk! Grijp je kans!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als jij me morgen weet te spotten en aanspreekt krijg je een biertje van me
Ik kreeg iets teveel commentaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat je je daar wat van aantrekt![]()
Doe maar, ik hou ervan positiviteit te lezen bij anderen
Ik heb geen vriendenquote:
80% kans op regen! Heerlijk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
[..]
Als het morgen dit weer is
Ik wil wel vriendjes zijn hoor!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden
maar vooral geen zin in het gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |