Als jij veel te doen had dan was er toch wat mis?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:00 schreef kingmob het volgende:
Ik begon m'n dag kut, maar ik ben ook gewoon vrolijk nu lol
Zoveel werk te doen gehad dat er nu al 4 uur opzitten en ik heb lol in m'n werk, alle discussies vandaag nog gewonnen
Gewoon ff 2 woordjes vervangen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Sorry daarvoor maar daar heb ik soms gewoon lak aan
Kost zoveel denkwerk altijd dat d/t gedoe + de jou/jouw kwestie![]()
Als het van iemand is, is het jouw. als het iemand is, is het jou.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Kost zoveel denkwerk altijd dat jou/jouw kwestie![]()
okquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker laten vallen, en lekker laten liggen!
Ik ben dat al maandenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Steken we elkaar hier aan ofzo? Iedereen had gisteren een kutbui, en nu is iedereen vrolijk!
Gisteren was ik ook vrolijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
Steken we elkaar hier aan ofzo? Iedereen had gisteren een kutbui, en nu is iedereen vrolijk!
Ja, en ik heb ook graag dat je dat blijft meldenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben dat al maanden
Ok, ik heb mn buien en mn dip-dagen, maar ik besef me wel dat ik eigenlijk gewoon gelukkig ben (ook al heb ik mn dag misschien een keer niet)
Ik krijg de laatste tijd weleens dingen langs mijn hoofd geslingert waar ik in het verleden best een dipdag van kon krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik heb mn buien en mn dip-dagen, maar ik besef me wel dat ik eigenlijk gewoon gelukkig ben (ook al heb ik mn dag misschien een keer niet)
Ging over gisterenavondquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:06 schreef rival het volgende:
Gisteren was ik ook vrolijk![]()
Maar toen wilde ik echt graag terug mijn bedje in
Daar lijkt het wel op inderdaad!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, klopt maar geen zin meer in nuquote:
Ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
Als het van iemand is, is het jouw. als het iemand is, is het jou.
dat is nooit anders...
maarja bij d en dt en t ga ik zelf ook regelmatig de mist in
Iedereen heeft zin in morgen!quote:
Ik kreeg gisteren een smsje waar ik "vroeger" echt dagen over in kon zitten. Nu kon ik alleen maar heel hard en heel lang lachen eromquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:08 schreef rival het volgende:
Ik krijg de laatste tijd weleens dingen langs mijn hoofd geslingert waar ik in het verleden best een dipdag van kon krijgen.
maar nu vloek ik ff (misschien niet eens) en ik ga weer verder met gelukkig zijn....
ik vind mezelf eng
Nee, zo bedoel ik het niet. Als ezelsbruggertjes in deze zin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ja, klopt maar geen zin meer in nu![]()
[..]
Ja dat heb ik dus ook![]()
Alleen als ik zeg maar na de tijd ga nalezen haal ik het er wel zo uit, maar onder het typen niet.
Ow toen lag ik onder een autoquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ging over gisterenavond![]()
Gisterenoverdag was ik ook best vrolijk, gisterenavond was ik boos. Nog steeds vrolijk, wel boosIk heb heerlijk geslapen vannacht het autorijden was weer heerlijk vanmorgen
Heerlijk!quote:
Als het morgen dit weer isquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen heeft zin in morgen!.
Als het zulk weer is als vandaag...
Je ex ofzo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een smsje waar ik "vroeger" echt dagen over in kon zitten. Nu kon ik alleen maar heel hard en heel lang lachen erom
Alles loopt gewoon goed.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb ook graag dat je dat blijft melden![]()
Die dagen heeft iedereen, ik vind het fijn als iemand gelukkig is, dus meldt maar
Nee niet boos op mezelf en zeker niet daarom meneerquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef rival het volgende:
Ow toen lag ik onder een auto![]()
Jullie zaten hier ouderwets te deprimeren met zijn allen?![]()
Boos op jezelf zeker?
Hoe danquote:
Nee iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken, maar ik kon daar echt over in zitten, nu niet meerquote:
Ik waardeer dat je wilt helpen maar ik snap hem nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Als ezelsbruggertjes in deze zin.
Hoe loopt dit in mijn termen genoemd.
Ik was even benieuwd en toen ik naar je twitter-link keek, was je hyves snel gevondenquote:
Dan gaat het geweldig wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
[..]
Als het morgen dit weer is
Ik had gisteren iets soortgelijks, hard er om lachen moest ik niet. maar het heeft mijn bui niet beinvloed..quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een smsje waar ik "vroeger" echt dagen over in kon zitten. Nu kon ik alleen maar heel hard en heel lang lachen erom
Ooh, staat die erop danquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was even benieuwd en toen ik naar je twitter-link keek, was je hyves snel gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |