abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:25:39 #276
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69687814
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:20 schreef AY het volgende:

[..]

Vreemd dat jij niet bekend bent met Islamitische termen terwijl je hier wel even loopt te verkondigen wat al-haqq en wat al-baatil is. Wat duidelijk maakt dat jij dus gewoon een jahil bent.
Dat ik een bepaald woord niet ken gebruik jij als aanleiding om je uit de discussie terug te trekken.
quote:
Moge Allah jouw leiden of je rug breken.
Ik zie daar binnen de bekende quantumvelden geen ruimte voor.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_69687909
Inderdaad ik trek me zelf terug en ik kom pas terug wanneer jij een aantal lessen in oesoel al-7adieth hebt gevolgd gratis en voor niets op internet zo niet dan hoef ik geen disscucise met een vieze shaytaan.
pi_69688041
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:30 schreef AY het volgende:
Inderdaad ik trek me zelf terug en ik kom pas terug wanneer jij een aantal lessen in oesoel al-7adieth hebt gevolgd gratis en voor niets op internet zo niet dan hoef ik geen disscucise met een vieze shaytaan.
Wat ben jij een naar mannetje zeg.
אין מקום כמו ארץ ישראל
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:40:09 #279
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_69688134
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:30 schreef AY het volgende:
De haat, de neerbuigendheid! Je mag niet oordelen over anderen, dat is aan Allah.

Hij als ongelovige heeft meer respect voor zijn medemens en verdiept zich tenminste in jouw religie. Jij daarentegen voelt je superieur en kijkt neer op een kafir en scheldt hem zelfs uit voor de duivel.
Die arrogantie past niet bepaald bij de islam, wel?
This isn't even my final form.
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:40:32 #280
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69688146
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:36 schreef Nam_Soldier het volgende:

[..]

Wat ben jij een naar mannetje zeg.
Zoals ik zei:
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat is toch altijd zo tussen gelovigen en niet/anders gelovigen? Burrakius gaat ook niet in discussie. Hij legt alleen zijn religie aan je uit en als je met argumenten komt om aan te geven dat zijn redenatie niet klopt wil ie niet meer met je praten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_69688307
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zoals ik zei:
[..]

Jep, en daarmee is het topic van OldJeller, "Onfatsoenlijkere maatschappij tgv minder gelovige samenleving" al totaal ontkracht.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_69688399
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

De haat, de neerbuigendheid! Je mag niet oordelen over anderen, dat is aan Allah.

Hij als ongelovige heeft meer respect voor zijn medemens en verdiept zich tenminste in jouw religie. Jij daarentegen voelt je superieur en kijkt neer op een kafir en scheldt hem zelfs uit voor de duivel.
Die arrogantie past niet bepaald bij de islam, wel?
Dus wanneer Allah over Aboe Lahab spreekt mag ik niet oordelen over ziijn koefr of over zijn plaats in het vuur? In sommige gevallen is het gewoon duidelijk en heeft Allah het oordeel al bekend gemaakt aan de Dienaren.

Daarnaast voelt iedere moslim zich superieur tegenover een kafir in zekere zin want er is een bekende hadieth die gaat als volgt: "الإسلام یعلو ولا یعلى علیه
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:59:25 #283
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_69688472
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:54 schreef AY het volgende:
الإسلام یعلو ولا یعلى علیه
Scherp.
This isn't even my final form.
pi_69688502
quote:

[..]

Dus wanneer Allah over Aboe Lahab spreekt mag ik niet oordelen over ziijn koefr of over zijn plaats in het vuur? In sommige gevallen is het gewoon duidelijk en heeft Allah het oordeel al bekend gemaakt aan de Dienaren.

Daarnaast voelt iedere moslim zich superieur tegenover een kafir in zekere zin want er is een bekende hadieth die gaat als volgt: "الإسلام یعلو ولا یعلى علیه

En wie ben jij nou weer.
pi_69688514
quote:

[..]

Misschien kun je maar beter ophouden met je eigen religie zwartmaken. Maar je mag ook doorgaan natuurlijk, zodat we allemaal weer weten wat voor verknipte figuren er nog op de wereld rondlopen.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_69689036
quote:

[..]

Spreek voor jezelf, wil je?!

En stop trouwens eens met het gebruiken van Arabische termen. Je bent hier op een Nederlandstalige forum, waar 99,99% van de users geen moslim is en niets van die woorden begrijpt.
pi_69689092
quote:

[..]
Ik kijk eerst naar de persoon zelf. Ik kan met zekere zin zeggen dat ik een willekeurige Nederlander stukker beter vind dan de inferieure jou.
pi_69691796
quote:

[..]

Wie ben jij om iemand duivel te noemen of kafir. Weet je wel hoe gevaarlijk het is iemand kafir te noemen? Als je dat tegen iemand zeg dan is één van de twee kafir.

Kafir is iemand die de Islam WEL kent maar het alsnog niet doet. Hoe kun je deze mensen kafir noemen. Dat weet alleen Allah.

Ik neem echt afstand van jouw uitspraken.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_69691941
Dit woord kafir word in de Qoeraan gebruikt, er is zelfs een soera naar vernoe,md. evenals dat er in de Qoeraan word vermeld dat Aboe Lahab in het Vuur is net als zijn vrouw.
pi_69691967
Leuk geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')