Pas in Hotel Big Brother, toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nonsens! Bart heeft Kelly gebonkt!
Maar nu beweer je, weer, dat Bart er problemen mee zou hebben dat er überháupt kritiek op FOK! gegeven wordt. Volgens mij is dat helemaal niet het geval.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, en met dat in mijn achterhoofd begrijp ik het nog veel minder. Je zou dan best blij mogen zijn dat je een platform als Fok! achter je hebt en dus ook een x-aantal streamers in je schoot geworpen krijgt. Ongeacht de soms botte kritiek, je krijgt het zomaar en nog geld toe ook![]()
Want wie in de wereld krijgt de kans om zijn commercieel idee uit te werken in een proeftuin met 5.000,- euro sponsorgeld toe
Dan lijkt het mij dat je af en toe maar even moet slikken, alle ongezouten meningen voor lief moet nemen en donders snel moet gaan leren hoe je het zo goed mogelijk een tweede keer kunt doen.
Ben je niet in de war met Jaap?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nonsens! Bart heeft Kelly gebonkt!
Kritiek op of VAN FOK?quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu beweer je, weer, dat Bart er problemen mee zou hebben dat er überháupt kritiek op FOK! gegeven wordt.
Die emotie kan toch niet alleen door Danny komen, dat zou ik vreemd vinden. Of verwacht hij juist van hem zoveel loyaliteit dat dát hem zo enorm raakt en hij uit z'n slof schiet!quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu beweer je, weer, dat Bart er problemen mee zou hebben dat er überháupt kritiek op FOK! gegeven wordt. Volgens mij is dat helemaal niet het geval.
Gertquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu beweer je, weer, dat Bart er problemen mee zou hebben dat er überháupt kritiek op FOK! gegeven wordt. Volgens mij is dat helemaal niet het geval.
Nee dat denk ik niet! Het heeft er m.i wel degelijk mee te maken dat Danny én de baas is van partner FOK! én dat hij tegelijkertijd zo fel en beschuldigend is, en zo frequent.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die emotie kan toch niet alleen door Danny komen, dat zou ik vreemd vinden. Of verwacht hij juist van hem zoveel loyaliteit dat dát hem zo enorm raakt en hij uit z'n slof schiet!
Het leek mij dat hij Danny gebruikte als een soort van boegbeeld van alle criticasters om even z'n misnoegen kenbaar te maken.
In dit geval is Danny volgens mij én zakelijk partner én baas / user / streamer en voelt hij zich genaaid.quote:Op woensdag 20 mei 2009 02:53 schreef Gert het volgende:
Nee dat denk ik niet! Het heeft er m.i wel degelijk mee te maken dat Danny én de baas is van partner FOK! én dat hij tegelijkertijd zo fel en beschuldigend is, en zo frequent.
Zó'n overdaad, op deze manier is gewoon ráár, als je zakelijk partner bent. Dat voelt niet goed, kan ik me volkomen voorstellen. En dat staat helemaal los van de inhoud van de kritiek.
Dan moet je beter lezen. Ik ben misschien langer aanwezig op een dag, maar ben zeker niet de enige.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Meervoud?
Er is maar 1 streamer die elk klein kritiekpuntje 500 keer in de COS herhaalt, en het hele programma consequent afbrandt, en dat is Danny.
en als ik eens per jaar een keer een uitbarsting heb na elke dag door 20 users afgefikt te worden ben ik een mietje die emotioneel labiel isquote:Gek hè, dat je dan na verloop van tijd in een emotionele uitbarsting ongenuanceerd reageert.
Ik heb gewoon gemeld dat ik naar bed ging hoor. In de COSquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:55 schreef Maanvis het volgende:
Danny is ook met stille trom vertrokken, zo lijkt het.
Dat ook. Bart is in z'n legerkloffie min of meer de presentator van het geheel. Zijn we Rolf *snuif* Wouters vergeten? Die heeft ook nogal wat te verduren gekregen. En Ruud de Wild en Bridget?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:57 schreef versabommie het volgende:
Hoeveel kritiek is er niet op Hummy de BB-heks geweest... en dan is er nu verbazing dat er veel kritiek is op de "spelleiding" nu ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |