Vroeger... toen was het een drama als je zaterdag om 17 uur ontdekte dat het pleepapier op was. De jeugd van tegenwoordig ziet het nut van een goede krant niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Eén feestdag.
Wat een gemiep om één dag dat de winkels/sportschool/whatever niet open zijn
ik ook..quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, hemelvaart is om te gedenken dat Jezus op die dag ten hemel is gevaren.
En sorry, ik vind het echt belachelijk dat iedereen daarvoor vrij krijgt![]()
ja maar die winkel is dus niet openquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]Je kúnt wel met het OV naar de winkel of wat dan ook, maar dan moet je er wel voor betalen. Dat moeten normale mensen ook. En je krijgt ook nog eens 40 % korting
![]()
.
Zaterdag wordt al gezien als een gewone werkdag, zaterdagavond werken is echt niet leuk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, moet ook vooral een vrije keus blijven voor medewerkers om op zondag te willen/moeten werken vind ik persoonlijk.
Weekend-OV nemen, dan is je OV tenminste geldig als je zelf ook tijd hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja maar die winkel is dus niet open![]()
en betalen voor het OVdan blijf ik liever thuis
Verwend nest!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wat is er mis met betalen voor OV?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Moet je even in Groningen gaan wonen. Dan kom je er gauw genoeg achterquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is er mis met betalen voor OV?
gewoon piep zeggen als je langs een poortje loopt..quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
je moet daar ook niet gaan/blijven wonenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je even in Groningen gaan wonen. Dan kom je er gauw genoeg achter.
Oe, very naisss!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Met hemelvaart rijd ik lekker door de Ardennen heen
I'm in!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:04 schreef P.F het volgende:
blurredlaten we een partij voor voeding en winkelen oprichten
Ik hoef helemaal niet met OV naar de winkel, dat doe ik op de fietsquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Trouwens, waar ligt die winkel wel niet als je er met OV heen moet?
Ik las je post wel goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:20 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet met OV naar de winkel, dat doe ik op de fiets![]()
Vik las mijn post niet helemaal goed denk ik (of ik heb het fout getypt, ff checken)
Whehe... ik voorzie wat praktische probleempjes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
hossel een motor, een rijbewijs en ga meeIs een open rit van de Maastrichtse MotorClub
dat moest ik eerst bij het tuincentrum altijd (hemelvaartsdag, tweede paasdag, tweede pinksterdag, nieuwjaarsdagquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk je ook aan het winkelpersoneel dat op koninginnedag en eerste paasdag moet werken?
Oja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las je post wel goed.
Mini niet.
op zich hebben de mensen met weekend ov wél een gedlige ov-kaart morgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef P.F het volgende:
als je op die dagen moet werken heb je tenminste OV als je vrij bent..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |