quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi.
Past in het volgende rijtje:
[ afbeelding ]
Oh echt? Volgens mij is de mijne van plan om het zelf te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij dames die nog geen kinderen hebben gekregen vrij gebruikelijk om ze door te sturen naar de gyn? Voor evt verdovingen enzo?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihi.
Past in het volgende rijtje:
[ afbeelding ]
Hihi! No harm done dus en lekker gezond eten verder!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:23 schreef P.F het volgende:
[..]
jahet was alleen zo onverwacht. Waren 9 chipkes en een achtste cracker.. Haha
Deze vond ik eigenlijk best obvious! Maar dat kan ook aan mij liggenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:52 schreef P.F het volgende:
morgen zijn de winkels dicht? En geen ov? En artis is 18 ipv 2.5 euro. Wat een KUT dag
Mooie gelegenheid om weer eens de fiets te pakken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:52 schreef P.F het volgende:
morgen zijn de winkels dicht? En geen ov? En artis is 18 ipv 2.5 euro. Wat een KUT dag
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid om weer eens de fiets te pakken.
*wegrent*
*proest*quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid om weer eens de fiets te pakken.
*wegrent*
We zijn trots op je heur.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:57 schreef P.F het volgende:
naarlingen. Ik ben vandaag naar college gefietst. Naar de appie. Naar huis en weer naar college. Nu jullie weer.
ik ook! ik heb er zo'n hekel aan als ik niet met OV kan of naar de winkel of WATDANOOK omdat het een of andere domme feestdag isquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:03 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik ook! ik heb er zo'n hekel aan als ik niet met OV kan of naar de winkel of WATDANOOK omdat het een of andere domme feestdag is
EN IK WIL IEDERE ZONDAG KUNNEN WINKELEN AUB!
Denk je ook aan het winkelpersoneel dat op koninginnedag en eerste paasdag moet werken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:03 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik ook! ik heb er zo'n hekel aan als ik niet met OV kan of naar de winkel of WATDANOOK omdat het een of andere domme feestdag is
EN IK WIL IEDERE ZONDAG KUNNEN WINKELEN AUB!
En tweede kerstdag, en hemelvaart, en pinkster, en koopzondagen... Ik begin het een beetje zat te worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk je ook aan het winkelpersoneel dat op koninginnedag en eerste paasdag moet werken?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
o vik is ook al 3 8,5 maanden geen student meer..
En de kleine winkeliers die geen geld hebben voor personeel en dus niet mee kunnen komen tenzij ze hun eigen weekend opofferen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Denk je ook aan het winkelpersoneel dat op koninginnedag en eerste paasdag moet werken?
Tuurlijk mag dat, moet ook vooral een vrije keus blijven voor medewerkers om op zondag te willen/moeten werken vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel goed dat de winkels op zondag dicht zijn. Niet alles draait om de economie namelijk. Mag winkelpersoneel ook eens een keertje vrij zijn?.
Als je vlaai neemt zonder slagroom, en bij voorkeur van gistdeeg, dan is het helemaal niet slecht!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hmmm wat ga ik morgen allemaal doen...
- Sociaal doen met familie (mams + vriend, zus, ooms en tante, mijn vriend uiteraard)
- Snaaiwaar weerstaan![]()
- Waaronder Limburgse vlaai (1 stukje mag ik wel van mezelf, maar de vriend van mn mams neemt altijd bootladingen mee)
- Hyper doen met m'n zus (standaard kost)
- Mams helpen in de keuken
Dat soort dingen
Idd. En ze móeten ook wel, vanwege de concurrentie hè.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En de kleine winkeliers die geen geld hebben voor personeel en dus niet mee kunnen komen tenzij ze hun eigen weekend opofferen?
dat dus en waarom zou je op hemelvaart naar een winkel of sportschool willen, hemelvaart is er om te feestenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Eén feestdag.
Wat een gemiep om één dag dat de winkels/sportschool/whatever niet open zijn
datdus...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Eén feestdag.
ja! goeie hemelvaart!! (al klinkt dat ook wel weer wat dubbelquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
dat dus en waarom zou je op hemelvaart naar een winkel of sportschool willen, hemelvaart is er om te feesten
Nee, hemelvaart is om te gedenken dat Jezus op die dag ten hemel is gevaren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:10 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
dat dus en waarom zou je op hemelvaart naar een winkel of sportschool willen, hemelvaart is er om te feesten
Correctie Greysemans!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
Eén feestdag.
Een doodsverwensing!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja! goeie hemelvaart!! (al klinkt dat ook wel weer wat dubbel)
dauwtrappenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:11 schreef P.F het volgende:
o jullie hebben vrienden en familie die je lastig gaat vallen..ik heb net bedacht dat ik morgen ga picknicken met mandje kleed en fiets.
GMTA.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:11 schreef P.F het volgende:
o jullie hebben vrienden en familie die je lastig gaat vallen..ik heb net bedacht dat ik morgen ga picknicken met mandje kleed en fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |