Zelfkennis FTWquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:39 schreef RoBro het volgende:
[..]
zou wel willen maar ze kan beter krijgen jeweetz
Stap in je auto. Scheld een willekeurige Pub-mod uitquote:
Dat eerste werkt het altijd goed tegen ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Stap in je auto. Scheld een willekeurige Pub-mod uit
Dat zegt Sharon over mijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:39 schreef RoBro het volgende:
[..]
zou wel willen maar ze kan beter krijgen jeweetz
zing die pokoe van lange frans jeweetz moppie moppie moppie je bent helemaal toppie ik krijg je niet meer uit me koppie oh moppie en als je dan echte indruk wil maken doe je die remix van brace helemaal leip jeweetzquote:
Ik ga er wel super asociaal van rijden. En ik heb een brak, jij hebt een (oke, ik vind het een kut-auto), maar dat van jou kan wel auto genoemd worden zegmaar... Als mijne vandaag of morgen in de kreukels beland vind ik het minder erg dan dat jij die van jou in de kreukels rijdt zegmaar, je begrijpt me tochquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat eerste werkt het altijd goed tegen ja.
Ik kan beter aankomen met rockquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
zing die pokoe van lange frans jeweetz moppie moppie moppie je bent helemaal toppie ik krijg je niet meer uit me koppie oh moppie en als je dan echte indruk wil maken doe je die remix van brace helemaal leip jeweetz
Die tips van jouquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
zing die pokoe van lange frans jeweetz moppie moppie moppie je bent helemaal toppie ik krijg je niet meer uit me koppie oh moppie en als je dan echte indruk wil maken doe je die remix van brace helemaal leip jeweetz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Daniquequote:
Ik ook hoor, ook als ik onderweg opgefokt raak. Dan ga ik echt asociaal rijden jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ga er wel super asociaal van rijden. En ik heb een brak, jij hebt een (oke, ik vind het een kut-auto), maar dat van jou kan wel auto genoemd worden zegmaar... Als mijne vandaag of morgen in de kreukels beland vind ik het minder erg dan dat jij die van jou in de kreukels rijdt zegmaar, je begrijpt me toch?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die tips van jouik vond vroeger wel leipe pokoe eigenlijk maar de hedendaagse jeugd luistert helaas niet naar topmuziek zoals lange frans baas b brace ali b yes r en vergeet vooral niet de klokkenluidersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg ook dat ik harder baal als jij jouw auto de prak inrijdt als dat ik zou doen als ik mijne in de prak rijd. Gewoon omdat mijne niets opbrengt, mijne is niet echt een auto, het is gewoon een waardeloos ding eigenlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ook als ik onderweg opgefokt raak. Dan ga ik echt asociaal rijden ja
Het mag wel een Peugeot wezen die jij lelijk vindt, maar het is erger als ik de mijne in de kreukels rijdt als dat jij de jouwe in de kreukels rijdt omdat hij meer waard is zegmaar.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vond vroeger wel leipe pokoe eigenlijk maar de hedendaagse jeugd luistert helaas niet naar t flopmuziek zoals lange frans baas b brace ali b yes r en vergeet vooral niet de klokkenluiders
Vertel, wat voorn?quote:
Truequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat ik harder baal als jij jouw auto de prak inrijdt als dat ik zou doen als ik mijne in de prak rijd. Gewoon omdat mijne niets opbrengt, mijne is niet echt een auto, het is gewoon een waardeloos ding eigenlijk.... Dat ik zoiets zeg over mijn auto heej... Het brengt me van A naar B, maar als ik een andere mooie auto kan halen doe ik het gelijk.
Oke, ik geef toe, ik vind het uiterlijk van mijn auto (op de kleur na) wel echt mooi, maar als hij in de prak zit, no problemo
Ja hè.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef mstr het volgende:
Sjoerd is net een breezer.
Elke keer offline gaan en online komen.
Hoe istquote:
Dat is echt briljantquote:
Met mij niks mis hoor.quote:
quote:
Dat dus, dus als je geld wil, ik verzeker mijne all risk en parkeer hem in die van jouquote:
Whut? Het was verdomde serieus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Met mij niks mis hoor.
Ik ben gewoon vrolijk, haha.
[..]Do.
Ik parkeer de mijne nu niet in de jouwe.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat dus, dus als je geld wil, ik verzeker mijne all risk en parkeer hem in die van jou
Of nee wacht, zonde!!
Ik nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef RoBro het volgende:
ik luister tegenwoordig alleen nog maar muziek van la12
Ach ja, ik voel me een beetje blauw he?!quote:
Pc switchquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef mstr het volgende:
Sjoerd is net een breezer.
Elke keer offline gaan en online komen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja, ik voel me een beetje blauw he?!
En nu de uitswitch, want ik ga slapenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En nu de uitswitch, want ik ga slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |