"Volendam in rouw"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef Ritmo het volgende:
Idd.Die koppen die iGoogle ook had bij het AD en de telegraaf:
- Volendam in rouw
- Een droom is voorbij
- Beelden Wesley en Yolanthe op TV
- Zwijgverbod voor Monique Smit
(Ja dit stond er letterlijk)
ik jheb wel een minuut stilte in acht genomenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Stefan het volgende:
Ik ben een showbizzhoer als geen ander maar de breuk van Jan en Yolanthe. Postedne media op de dijk van Volendam, specials, breaking news, alsof er een aanslag was op Beatrix
Dat staat/stond er letterlijk.quote:
quote:
Op die sitequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat staat/stond er letterlijk.
http://www.telegraaf.nl/prive/3966650/__Volendam_in_shock__.html![]()
![]()
Had liever een zangverbod voor Monique.quote:
Spreekverbod...Spreekverbod voor Monique Smitquote:
Post ze maar eens allemaal danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef ondeugend het volgende:
De fokkers kunnen er anders ook wat van.
Ik ben al 43 topics tegengekomen over dit onderwerp
Ik ookquote:
Ik wist gewoon dat er een josti op in zou gaan!quote:
Was toch best mogelijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat er een josti op in zou gaan!
quote:zit hier op de bank in me roze donnay en een bak ben en jerry's ijs te janken, tranen zijn niet te stoppen hier. vers die tranen zo0w erg dit
quote:
quote:martinibabe27 (54 minutes ago) Show Hide
0
Marked as spam
Reply | Spam
yolante je bent een BITCH je hebt Jan gewoon gebruikt om hogerop te komen vies wijf en het zelfde zal je bij Wesley doen is ook geen blijvertje....
En jij Wesley schaam je man had je niet kunnen wachten totdat alles bekend was moest je zonodig je pik achter na lopen....
En allebei vrijgezel of niet zij rijdt in Jans auto dus echt uit zou het dan nog niet zijn geweest en dit doe je niet zo snel na een relatiebreuk dit bewijst wek hoeveel ze om Jan gaf nul comma nul
Jan sterkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |