Jij woont toch vlakbij de Westermarkt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dus pasdat als het morgen lekker weer is, ik helemaal niks heb om te drinken. En ben ook nog bij mn ouders, dus daar zal wel helemaal niks open zijn
Hoe weet jij dat dan weerquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij woont toch vlakbij de Westermarkt?
De AH op Elandsgracht is gewoon open.
Ben een ex agent hequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan weer
Maar dat klopt, maar dan ben ik op mn kamer. Mn ouders wonen daar niet
Genaaid.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn broertje had een 4 tegen 4 toernooi, komen er 3 clubs niet opdagen, echt laf. Aangepast programma en echt veel te veel velden etc uitgezet.
Je wist niet hoe je je GSM weer aan moest doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ik heb twee posts op Tweakers geplaatst. Vol me zo'n nerd.
Ik heb er geenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef sjimz het volgende:
Ik heb nog maar 1 voetbaltoernooi en daarna valt ons team uit elkaar
hockeyquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Misschien schrijven we ons nog in voor een hockeytoernooi ook al kunnen we daar niks van.
ik gok over je laptopquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ik heb twee posts op Tweakers geplaatst. Vol me zo'n nerd.
Huh, ik dacht eigenlijk dat jij in Tilburg op kamers zat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan weer
Maar dat klopt, maar dan ben ik op mn kamer. Mn ouders wonen daar niet
Meerdaags hockeytoernooi met dames natuurlijk en dan flink zuipen en af en toe een wedstrijdje spelen.quote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Meerdaags hockeytoernooi met dames natuurlijk en dan flink zuipen en af en toe een wedstrijdje spelen.
Dat klopt ook. Maar ik ben NU bij mijn ouders, die wonen niet in Tilburg maar in een stadje niet ver daar vandaan. Maar daar zijn de winkels dus niet openquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef Riro het volgende:
[..]
Huh, ik dacht eigenlijk dat jij in Tilburg op kamers zat.
Maar verder vissen is na deze niet nodig denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
De oceaan is groot Patrick.
quote:067. 072 Houniet
067. 072 Fip
067. 072 SCH
067. 072 Michelle..
Foto is al 5 jaar oud.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
De oceaan is groot Patrick.
Je postaantal van gister. Ik had er 104 gister, damnquote:
Volgende week pas?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgende week lekker hard van bil.
Heb je tong op msnquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef Prosac het volgende:
Hij durft gewoon niet als ik online ben
Heb me in NL rustig gehouden.quote:
Die goede tijd kan ik me nog herinneren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Prosac het volgende:
Die van mij krijgt, als het even kan, dagelijks verversing.
Ben je getrouwd met je vriendin dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die goede tijd kan ik me nog herinneren.
Daarna komt het huwelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |