Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij zit dan ook nog in je Breezer-periode.
hij krijgt weer geniale recensiesquote:
Dat is waar. Bietsen om dure drankjes is sowieso niet cool.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij nam toch altijd zelf een flesje Razz mee. Dan mag het
quote:De dagen zonder zon
Zijn de dagen dat ik van je droom
Want de gedachte aan jou
Maakt me week en vroom.
Starend naar de regen
Wil ik enkel mijn hoofd bedekken
Want een hart in vuur en vlam
Laat me smelten en bevlekken
Een wind zo guur en koud
Jouw haren dansend als een mooi verhaal
Is mijn reden om te leven
Maakt me mank en terminaal
Gejat van Blof?quote:
Lijkt me wel leuk ja.quote:
was het wat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef sjimz het volgende:
He's just not that in to you.
WTF, je UI!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pubers.
Ik heb ooit nog een pub-ban gekregen.
1 van je minnaressen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leuke vermakelijke film als je in gezelschap van een vrouw bent
Ik zie het al voor me:quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Hehe, Nederlandse vriend in Praag werd vanavond in een biergarten in een park in Praag aangesproken door een Tsjechische meid omdat ze hoorde dat hij Nederlander was. Vraagt ze: je bent een Nederlander, ken je Aanvoerder?
![]()
![]()
Niet te filmen!
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Hehe, Nederlandse vriend in Praag werd vanavond in een biergarten in een park in Praag aangesproken door een Tsjechische meid omdat ze hoorde dat hij Nederlander was. Vraagt ze: je bent een Nederlander, ken je Aanvoerder?
![]()
![]()
Niet te filmen!
![]()
Ontzettend pienter meisje ook of niet...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Aanvoerder het volgende:
![]()
![]()
Niet te filmen!
![]()
Vanwaar opeens al die series in je UI?quote:
Ik wilde eens wat anders en vond die intro's altijd cool.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:13 schreef dndiek het volgende:![]()
[..]
Vanwaar opeens al die series in je UI?
Dat heb ik ook welquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:39 schreef Kopbal het volgende:
Ik moet vandaag naar de kapper.
En ik heb hetzelfde met de kapper wat veel mensen met de tandarts hebben, heb daar zo'n hekel aan.
quote:De Voetbalvrouwen Viral van Wesley & Yolanthe
Interessante tipmail van een onzer lezers. "Vreemdgaande Yolanthe = viral voor Voetbalvrouwen". Kijk, dat waarderen we zo in u. Zodra er nieuws is, meteen met de bullshit detector er overheen. Want het zou zo maar kunnen, dat Nederland er weer eens ingetuind is. Tot en met een ANP ALARM en de opening van de TELEFAP aan toe. Yolanthe Cacao van Kontbergen gaat in de komende reeks Voetbalvrouwen namelijk de rol van Mysterieuze Kate spelen. Die serie is van RTL. En wie heeft de parkeergarage beelden van Yolanthe die vreemdgaat met een voetballer? Juist. RTL.
Het is idd allemaal net even te verdacht, te ingestoken, te mooi voor woorden en met een iets TE glunderende Albert Verlinde. Dit zaakje stinkt. Naar hoax, viral en fopfilmpjes. [Foto: Jan & Wesley.] Mocht onze bullshit detector er trouwens naast zitten, en de scheiding van Jan & Yolanthe wel een Groot Menselijk Liefdes Drama zijn, dan treedt Plan B voor dit topic in werking.
We herinneren u dan aan de consciëntieuze RTL Nieuws adjunct Pieter K. die ONS nieuws over Paul Depla en de Pijpscene in de Nijmeegse Parkeergarage in De Leugen Regeert afdeed als "privé en alsdus niet nieuwswaardig". Uiterst integere hoofdredactionele afweging, natuurlijk. Maar waarom de neuq dan wel een privé-momentje van een soapsterretje en foeballertje als Groot Nieuws op de website brengen? Sensasie!
GeenStijl
Ik las het net ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:59 schreef RayMania het volgende:
In de laatste alinea hebben ze wel een punt. Grappig als het echt nep is.
Pannenkoek.quote:
Gisteren gebeld, moest vandaag terugbellen. Om 09:30 weer gebeld, uitgelegd wat het probleem was en ik werd vijf minuten geleden, nadat ik van mijn bureaustoel was gevallen, teruggebeld. Ik krijg binnen nu en tien minuten een link, moet even 45,= betalen (valt dus mee) en dan is alles gefixtquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:28 schreef Kopbal het volgende:
Heb je al wat gehoord over die vliegtickets Ray?
Gast..quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Mijn lompste actie (denk ik) was toen ik 17 was. Ik zit in de kroeg. Ik had ineens de behoefte om een dikke rochel te fluimen, dus ik draai me om en spuug vol in een asbak. Al het as vloog in m'n ogen dus ik als een blinde hond de dichtsbijzijnde wc inlopen om het uit te spoelen. Toen ik weer kon zien zag ik in de spiegel allemaal lachende wijven staan.
Ik denk eigenlijk dat wanneer je niets had gezegd, er niet eens opgelet was waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gisteren gebeld, moest vandaag terugbellen. Om 09:30 weer gebeld, uitgelegd wat het probleem was en ik werd vijf minuten geleden, nadat ik van mijn bureaustoel was gevallen, teruggebeld. Ik krijg binnen nu en tien minuten een link, moet even 45,= betalen (valt dus mee) en dan is alles gefixt.
Voor 45,= wil ik het nog wel van tevoren veranderen. Als het duurder was geweest, had ik bedankt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat wanneer je niets had gezegd, er niet eens opgelet was waarschijnlijk.
Ik weet nog steeds niet wat het met vakantie wordt, Zurich of Parijs.
Bah Aanvoerder.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Mijn lompste actie (denk ik) was toen ik 17 was. Ik zit in de kroeg. Ik had ineens de behoefte om een dikke rochel te fluimen, dus ik draai me om en spuug vol in een asbak. Al het as vloog in m'n ogen dus ik als een blinde hond de dichtsbijzijnde wc inlopen om het uit te spoelen. Toen ik weer kon zien zag ik in de spiegel allemaal lachende wijven staan.
Ik wist niet dat die daar stond. Ik wilde gewoon achter me fluimen. Stond in een hoek. Normaal zou je denken, daar staat een plantenbak ofzo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:37 schreef Kopbal het volgende:
Waarom zou je in een asbak spugen?
Volgens talloze vrouwen zoen ik erg lekker.quote:
Zieke vent.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die daar stond. Ik wilde gewoon achter me fluimen. Stond in een hoek. Normaal zou je denken, daar staat een plantenbak ofzo.
Weet ik veel, ik was nog jong en onbezonnen toen.
Dat bereidt je dan ook voor door middel van een dikke rochel te planten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Volgens talloze vrouwen zoen ik erg lekker.
*kuch*, pas maar op dat ik jou niet aansteek.quote:
Dat maakt het fluimen in een kroeg niet minder vies.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Volgens talloze vrouwen zoen ik erg lekker.
Waarschijnlijk schonken ze Grolsch. Denk dat het daardoor komt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat bereidt je dan ook voor door middel van een dikke rochel te planten?
lolquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Voor in de zon zitten en niks doen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:46 schreef Breach het volgende:
Ik heb net gedouchet. Ik ben er helemaal klaar voor
Jij hebt me doorquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor in de zon zitten en niks doen?
Waarmee?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:57 schreef RayMania het volgende:
Wie wil er 10,= verdienen?
Dat ligt eraan...quote:
Al die lijstjes van dit topic in Excel invoeren.quote:
Heb je al een template? (of hoe dat ook mag heten)quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Al die lijstjes van dit topic in Excel invoeren.
Yep. Heb al tot pagina twee ingevuld. Alleen is het echt een teringwerkquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je al een template? (of hoe dat ook mag heten)
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:04 schreef Breach het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)fossiel-getoond.html
Ze hebben Golfer gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |