Ik ook, lijkt me leuk. alleen het nadeel is dat je als man om de 3 seconden ofzo aan seks denkt. Hoe de fuck kun je dan helder denken? - wat zal ik vandaag eens eten?- seks- misschien- seks- pasta? nee ik heb gister al-seks-pasta gegeten. bruine bonen? nee daarvan - seks-ga ik scheten laten-seks- misschien patat? nee daarvan wordt ik dik en kan ik geen seks-seks- meer hebben of alleen met -seks- dikke vrouwen nou dat wordt weer bloemkool-seks- met kaassaus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
Ik zou soms weleens een jongen willen zijn.
Hey! je hebt mijn leven net zitten omschrijven!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me leuk. alleen het nadeel is dat je als man om de 3 seconden ofzo aan seks denkt. Hoe de fuck kun je dan helder denken? - wat zal ik vandaag eens eten?- seks- misschien- seks- pasta? nee ik heb gister al-seks-pasta gegeten. bruine bonen? nee daarvan - seks-ga ik scheten laten-seks- misschien patat? nee daarvan wordt ik dik en kan ik geen seks-seks- meer hebben of alleen met -seks- dikke vrouwen nou dat wordt weer bloemkool-seks- met kaassaus.
Lijkt me heel vervelend.
wat een vooroordeelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me leuk. alleen het nadeel is dat je als man om de 3 seconden ofzo aan seks denkt. Hoe de fuck kun je dan helder denken? - wat zal ik vandaag eens eten?- seks- misschien- seks- pasta? nee ik heb gister al-seks-pasta gegeten. bruine bonen? nee daarvan - seks-ga ik scheten laten-seks- misschien patat? nee daarvan wordt ik dik en kan ik geen seks-seks- meer hebben of alleen met -seks- dikke vrouwen nou dat wordt weer bloemkool-seks- met kaassaus.
Lijkt me heel vervelend.
Hoef je je tenminste geen zorgen te maken om de ECHT belangrijke dingen in het leven...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend.
Een man denkt gemiddeld 180 keer aan sex per dag een vrouw ook nog 100 keerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend.
Dat lijkt me een echte uitdaging. En dan de hele dag proberen om geen boner te krijgen. Mannen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend.
Lijkt mij ook wel handig, dan zou ik overal tegenaan pissen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
Ik zou soms weleens een jongen willen zijn.
En je hebt nooit gezien wat voor troep je moet opruimen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef Mirel het volgende:
vrouwen kunnen ook staand pissen, ik heb filmpjes gezien op het internet!
als de dames wat minder sexy door winkelcentra lopen zal dat vast wat minder zijnquote:
Ik kan me niet voorstellen dat er ooit iemand op z'n lul is gaan zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef ondeugend het volgende:
... en of ik niet per ongeluk op mijn geslachtsdeel ga zitten.
ja vroeg me ook al af wat ermee bedoeld werdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er ooit iemand op z'n lul is gaan zitten
Wtf, hoe is dat mogelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef ondeugend het volgende:
of ik niet per ongeluk op mijn geslachtsdeel ga zitten.
Nee alle mannen ontkennen dat inderdaad... maar ik ben nu eenmaal onhandig.... vandaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er ooit iemand op z'n lul is gaan zitten
Dat is waarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
Ergens heeft TS wel gelijk, iedereen wil wel eens een meisje zijn, maar om andere redenen dan die zoetsappige meuk van TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |