quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef gogogo123 het volgende:
Zie het niet verkeerd, ik ben tevreden dat ik een jongen ben, maar soms, heel soms lijkt het me wel wat om een keer een klein meisje te zijn![]()
het lijkt me dus echt geweldig om een bijvoorbeeld keertje als een prinsesje in een roze jurkje met een diamante kroontje op het podium te staan en een geweldig leuk liedje te zingen, en dat na afloopt iedereen klapt, en dat iedere jongen verlieft op me is.
en dat ik daarna gezellig met me vriendinnetjes op me mooie roze kamer met teddyberen en make up dingetjes een leuke geweldige disney film kijk.
dat moest ik even kwijt![]()
Klacht : dit nooit kunnen meemaken in me leven.
dat heb je na n paar dagen ook wel weer gezien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:48 schreef Lundegaard het volgende:
Pff, niets voor mij.![]()
Ik zou de hele dag met m`n kutje spelen.![]()
Echt niet!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dat heb je na n paar dagen ook wel weer gezien.
ja, maar dan loop ik erbij als een neppertquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef L.no het volgende:
Koop een leuk pruikje en leuke kleding en grijp je kans!
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
Ik zou soms weleens een jongen willen zijn.
Operaties en goede make-up doen wonderen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
ja, maar dan loop ik erbij als een neppert
nee zoiets http://www.disneystore.com/quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
[ afbeelding ]
TS in z'n fantasie ??
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:04 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
nee zoiets http://www.disneystore.com/![]()
Het heeft me heel veel moeite gekostquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:08 schreef classpc het volgende:
Eensch met TS
Knap dat je het durft te posten
Ik ook, lijkt me leuk. alleen het nadeel is dat je als man om de 3 seconden ofzo aan seks denkt. Hoe de fuck kun je dan helder denken? - wat zal ik vandaag eens eten?- seks- misschien- seks- pasta? nee ik heb gister al-seks-pasta gegeten. bruine bonen? nee daarvan - seks-ga ik scheten laten-seks- misschien patat? nee daarvan wordt ik dik en kan ik geen seks-seks- meer hebben of alleen met -seks- dikke vrouwen nou dat wordt weer bloemkool-seks- met kaassaus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
Hey! je hebt mijn leven net zitten omschrijven!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me leuk. alleen het nadeel is dat je als man om de 3 seconden ofzo aan seks denkt. Hoe de fuck kun je dan helder denken? - wat zal ik vandaag eens eten?- seks- misschien- seks- pasta? nee ik heb gister al-seks-pasta gegeten. bruine bonen? nee daarvan - seks-ga ik scheten laten-seks- misschien patat? nee daarvan wordt ik dik en kan ik geen seks-seks- meer hebben of alleen met -seks- dikke vrouwen nou dat wordt weer bloemkool-seks- met kaassaus.
Lijkt me heel vervelend.
wat een vooroordeelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me leuk. alleen het nadeel is dat je als man om de 3 seconden ofzo aan seks denkt. Hoe de fuck kun je dan helder denken? - wat zal ik vandaag eens eten?- seks- misschien- seks- pasta? nee ik heb gister al-seks-pasta gegeten. bruine bonen? nee daarvan - seks-ga ik scheten laten-seks- misschien patat? nee daarvan wordt ik dik en kan ik geen seks-seks- meer hebben of alleen met -seks- dikke vrouwen nou dat wordt weer bloemkool-seks- met kaassaus.
Lijkt me heel vervelend.
Hoef je je tenminste geen zorgen te maken om de ECHT belangrijke dingen in het leven...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend.
Een man denkt gemiddeld 180 keer aan sex per dag een vrouw ook nog 100 keerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend.
Dat lijkt me een echte uitdaging. En dan de hele dag proberen om geen boner te krijgen. Mannen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend.
Lijkt mij ook wel handig, dan zou ik overal tegenaan pissen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef Fascination het volgende:
En je hebt nooit gezien wat voor troep je moet opruimen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef Mirel het volgende:
vrouwen kunnen ook staand pissen, ik heb filmpjes gezien op het internet!
als de dames wat minder sexy door winkelcentra lopen zal dat vast wat minder zijnquote:
Ik kan me niet voorstellen dat er ooit iemand op z'n lul is gaan zittenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef ondeugend het volgende:
... en of ik niet per ongeluk op mijn geslachtsdeel ga zitten.
ja vroeg me ook al af wat ermee bedoeld werdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er ooit iemand op z'n lul is gaan zitten
Wtf, hoe is dat mogelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef ondeugend het volgende:
of ik niet per ongeluk op mijn geslachtsdeel ga zitten.
Nee alle mannen ontkennen dat inderdaad... maar ik ben nu eenmaal onhandig.... vandaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er ooit iemand op z'n lul is gaan zitten
Dat is waarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:38 schreef Acinonyx het volgende:
Ergens heeft TS wel gelijk, iedereen wil wel eens een meisje zijn, maar om andere redenen dan die zoetsappige meuk van TS
hahahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Lijkt me heel vervelend.
Ghehe das een goeie, dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef nagel72 het volgende:
zou wel eens willen weten hoe het voelt
om als vrouw klaar te komen
![]()
ik hoor dat veel vrouwen dat zelf ook graag willen weten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:05 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ghehe das een goeie, dat wil ik ook wel eens weten
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:07 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ik hoor dat veel vrouwen dat zelf ook graag willen weten.
[..]
[..]
Klassieke vrouwenfout.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee alle mannen ontkennen dat inderdaad... maar ik ben nu eenmaal onhandig.... vandaar.
\quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef gogogo123 het volgende:
Zie het niet verkeerd, ik ben tevreden dat ik een jongen ben, maar soms, heel soms lijkt het me wel wat om een keer een klein meisje te zijn![]()
het lijkt me dus echt geweldig om een bijvoorbeeld keertje als een prinsesje in een roze jurkje met een diamante kroontje op het podium te staan en een geweldig leuk liedje te zingen, en dat na afloop iedereen klapt, en dat iedere jongen verlieft op me is.
en dat ik daarna gezellig met me vriendinnetjes op me mooie roze kamer met teddyberen en make up dingetjes een leuke geweldige disney film kijk.
Niet alleen voor jou, maar als je je dan zo uitdagend wil kleden... verwacht je dan ook dat er gasten op je af komen om je te versieren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:46 schreef Metro2005 het volgende:
Och ik zou soms ook best een vrouw willen zijn. Dan zou ik me echt de hele tijd sexy en uitdagend kleden en er zijn enorm mooie gothic jurken en andere gothic kledingstukken te koop voor vrouwen
Nou er zijn mensen op bepaald soort sites die jou nog wel in een roze kamer in een tutu op willen sluiten hoor. Je bent nog niet te laat!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef gogogo123 het volgende:
het lijkt me dus echt geweldig om een bijvoorbeeld keertje als een prinsesje in een roze jurkje met een diamante kroontje op het podium te staan en een geweldig leuk liedje te zingen, en dat na afloop iedereen klapt, en dat iedere jongen verlieft op me is.
Nee zou het niet doen om versierd te worden, gewoon voor mezelf.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:50 schreef Rasher het volgende:
[..]
Niet alleen voor jou, maar als je je dan zo uitdagend wil kleden... verwacht je dan ook dat er gasten op je af komen om je te versieren?
Bedoel, als je het alleen om het verkleden wil doen... Wat let je? Genoeg travestieten en sommige zijn niet van echt te onderscheiden.
wtf:Pquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een meisje en ik zou wel eens 1 dag jongetje willen zijn.
Om te weten hoe ver ik kan plassen en of ik niet per ongeluk op mijn geslachtsdeel ga zitten.
Echt 1 dagje maar.
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:44 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik geef toe ik zou ook wel eens een vrouwmensch willen zijn maar dan meer zoiets:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |