abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2009 @ 18:17:12 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72847204
Succes met de ouderavonden vanavond, Razz.

Ik heb trouwens ook een -geval op mijn school. Een leerling die vorig jaar al is gezakt voor z'n havo doet dit jaar opnieuw niks omdat hij bang is om de 'grote boze wereld' in te gaan en het liefst zo lang mogelijk op deze school blijft. Vandaag is 'ie na 2 waarschuwingen de les uitgestuurd en vervolgens was 'ie spoorloos. De docenten weten ook niet goed wat ze met hem moeten (hij gaat al naar een psycholoog, heb ik begrepen). Nu werd aan mij gevraagd of ik iets weet om hem aan het werk te krijgen, maar ja, dat weet ik ook niet zo 1, 2, 3 natuurlijk. Volgende week maar eens bespreken tijdens de intervisiebijeenkomst.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop