Idd...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:59 schreef marcel-o het volgende:
whehe als usenet plat gaat, kunnen de glasvezels ook de straat weer uit
alsof er alleen maar usenet bestaatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd...
Ik geloof dat wij met Ziggo deze maand nog naar 50 mbit gaan en begin volgend jaar zelfs naar 80 mbit.
80 mbit.... dat komt dus neer op een kleine 10 Megabyte per seconde. M.a.w., een dvd'tje binnenhalen kost ongeveer 4500 / 10 = 450 seconden = 7,5 minuut
Ik zie het al voor me, usenet gaat plat, kunnen we lekker onze mail gaan ophalen in 0,0001 seconde in plaats van 0,001
Ja ja, ga jij meer weer verder fappen op je poster van de piratebay, dan houden wij ons wel bezig met het echte werk.quote:
wat nou piratebay, Kazaa for lifequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ja, ga jij meer weer verder fappen op je poster van de piratebay, dan houden wij ons wel bezig met het echte werk.
Dat zou niet erg zijn, als ze die wet door een paar moderne mensen laten opstellen. Wordt tijd dat die auteursrechten bs fatsoenlijk toepasbaar wordt op de tijd waarin we nu levenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook. En dat er binnen een aantal jaar hierdoor een waterdichte wet komt waarin alles staat wat wel en niet illegaal is.
Ja maar Usenet is er al vanaf het begin der internetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Devolution het volgende:
Er komt altijd wel weer een nieuwe manierHet is vechten tegen de bierkaai voor ze. Maarja, het verdient wel een lekker centje.
W'rom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |