SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik nodig om te kunnen beginnen met downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo een betaald Usenet account ik kan die van mijn provider toch gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retentie :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ik doe mij dan maar een betaald usenet account waar kan ik deze krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ik heb alles ingesteld en ik wil beginnen met downloaden hoe wat waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok alles is binnen heb nu iets van 90 rar bestanden en 10 par bestanden en nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap er nu echt de ballen niet meer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordelen usenet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP is gemaakt door Razor21
Op is te vinden op de wiki![]()
tvpOp dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
kan niet wachtenquote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
En waarom moeten ze daarvoor nzb links verbieden, nu is het meer werkquote:
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
Nah, FTD zal daarna ook nog wel blijven bestaan hoorquote:
Ze doen een hoop dingen om gewoon binnen de wetten te vallen, moet je wel met iets heel goeds komen wil je het winnen van FTD.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben benieuwd maar geef ze weinig kans. Tot nu toe heeft Brein altijd gewonnen en punt is dat de rechter breder interpreteert dan de wettelijke regels. Er mag in alle waarschijnlijkheid worden aangenomen dat FTD niet gaat over legale content alleen. Het omvat requests om te uploaden en het bevat ook software.
Hun enige kans is om het puur op download te houden van zaken die vallen onder legaal zoals video en muziek.
Laat ik ze maar succes wensen en het beste ervan hopen.![]()
![]()
Waarvan het grote deel torrentsites zijn die duidelijk illegaal zijn, dit is echt meer een twijfelgeval.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef jpjedi het volgende:
Tot nu toe heeft Brein altijd gewonnen en punt is dat de rechter breder interpreteert dan de wettelijke regels.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
k ben bang dat ze hier lichtslapende honden klaar wakker mee gaan maken.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Ik ook. En dat er binnen een aantal jaar hierdoor een waterdichte wet komt waarin alles staat wat wel en niet illegaal is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:36 schreef marcel-o het volgende:
k ben bang dat ze hier lichtslapende honden klaar wakker mee gaan maken.![]()
Dat is ook niet goed voor de muziek/film branche, want verwacht echt niet dat daardoor de verkopen stijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook. En dat er binnen een aantal jaar hierdoor een waterdichte wet komt waarin alles staat wat wel en niet illegaal is.
En een beetje wizzkid komt er toch wel gaan
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben meer bang voor het feit dat ze usenet gaan platgooien en dat er geen aanbieders zoals Eweka meer zijn (omdat het dan bv. gedefinieerd kan worden als een illegale handel o.i.d.).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed voor de muziek/film branche, want verwacht echt niet dat daardoor de verkopen stijgen.
En een beetje wizzkid komt er toch wel gaan![]()
whehe als usenet plat gaat, kunnen de glasvezels ook de straat weer uit
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
even een tvptje hiero, ben benieuwd hoe dat ftd gedoe gaat aflopen: http://www.fighttodefeat.nl/Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.![]()
Idd...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:59 schreef marcel-o het volgende:
whehe als usenet plat gaat, kunnen de glasvezels ook de straat weer uit
Ik geloof dat wij met Ziggo deze maand nog naar 50 mbit gaan en begin volgend jaar zelfs naar 80 mbit.
80 mbit.... dat komt dus neer op een kleine 10 Megabyte per seconde. M.a.w., een dvd'tje binnenhalen kost ongeveer 4500 / 10 = 450 seconden = 7,5 minuut
Ik zie het al voor me, usenet gaat plat, kunnen we lekker onze mail gaan ophalen in 0,0001 seconde in plaats van 0,001![]()
![]()
alsof er alleen maar usenet bestaatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd...
Ik geloof dat wij met Ziggo deze maand nog naar 50 mbit gaan en begin volgend jaar zelfs naar 80 mbit.
80 mbit.... dat komt dus neer op een kleine 10 Megabyte per seconde. M.a.w., een dvd'tje binnenhalen kost ongeveer 4500 / 10 = 450 seconden = 7,5 minuut
Ik zie het al voor me, usenet gaat plat, kunnen we lekker onze mail gaan ophalen in 0,0001 seconde in plaats van 0,001
![]()
![]()
Er komt altijd wel weer een nieuwe manierHet is vechten tegen de bierkaai voor ze. Maarja, het verdient wel een lekker centje.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Ja ja, ga jij meer weer verder fappen op je poster van de piratebay, dan houden wij ons wel bezig met het echte werk.quote:![]()
wat nou piratebay, Kazaa for lifequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ja, ga jij meer weer verder fappen op je poster van de piratebay, dan houden wij ons wel bezig met het echte werk.
![]()
![]()
usenet heeft maar 300TB: We suggest you try out UseNeXT - dsl speed downloading up to 25 Mbps, anonymous & 100% access to the usenet. Over 300 TB available
![]()
Dat zou niet erg zijn, als ze die wet door een paar moderne mensen laten opstellen. Wordt tijd dat die auteursrechten bs fatsoenlijk toepasbaar wordt op de tijd waarin we nu levenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook. En dat er binnen een aantal jaar hierdoor een waterdichte wet komt waarin alles staat wat wel en niet illegaal is.Zo lang lobbyisten zich er maar niet mee mogen bemoeien.
![]()
http://www.ispam.nl/archi(...)jpen-usenet-verkeer/
UPC erkent afknijpen van usenet verkeer, vooral op de 60 en 120Mbit-abonnementen. Leuke provider!![]()
Ja maar Usenet is er al vanaf het begin der internetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Devolution het volgende:
Er komt altijd wel weer een nieuwe manierHet is vechten tegen de bierkaai voor ze. Maarja, het verdient wel een lekker centje.
W'rom?quote:
o wacht ik zie nu pas je naam
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.![]()
Gebruik de ssl, geen last vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
UPC erkent afknijpen van usenet verkeer, vooral op de 60 en 120Mbit-abonnementen. Leuke provider!
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.![]()
Bij Eweka komen posts leeg binnen.. voorbeeld.. alt.binaries.documentaries en dan bv. megastructures.. 70% leeg.. alt.binaries.dance ook vaak het geval?![]()
Ook als je headers ophaalt, is de groep ook zo goed als leeg?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef Omkron het volgende:
Bij Eweka komen posts leeg binnen.. voorbeeld.. alt.binaries.documentaries en dan bv. megastructures.. 70% leeg.. alt.binaries.dance ook vaak het geval?![]()
En daarom moet je abbo dus per maand opzegbaar zijn. Als je provider met zulke ellende komt, moet je daar direct kunnen vertrekken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
UPC erkent afknijpen van usenet verkeer, vooral op de 60 en 120Mbit-abonnementen. Leuke provider!![]()
tvp
gebruik nu torrents maar wil me verdiepen in deze vorm van DL.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Goede zet!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:14 schreef ser het volgende:
tvp
gebruik nu torrents maar wil me verdiepen in deze vorm van DL.![]()
De vraag is of men dat wel gaat doen, de snelheid is nergens anders te krijgen totdat VDSL(2) is uitgerold door KPN, maar dat kan nog wel een tijdje duren...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:57 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
En daarom moet je abbo dus per maand opzegbaar zijn. Als je provider met zulke ellende komt, moet je daar direct kunnen vertrekken.![]()
Zijn die snelheden nou nogsteeds niet verkrijgbaar?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De vraag is of men dat wel gaat doen, de snelheid is nergens anders te krijgen totdat VDSL(2) is uitgerold door KPN, maar dat kan nog wel een tijdje duren...Ik volg het niet zo atm, heb hier een 100Mbit lijn liggen, en tot ik verhuis hoef ik me dus geen zorgen te maken over de technologische achterstand in de rest van Nederland
![]()
![]()
Toevallig keek ik net even op de tweaknews site, zag dit staan:http://tweaknews.nl/?page=news/wd500quote:AANBIEDING: WD500 Harddisk voor slechts 30,- EUR
Tweak heeft bij het vernieuwen van eigen hardware een flink aantal hardeschijven 'over' van het merk Western Digital (500Gb). We gooien deze niet weg, maar maken onze klanten er liever blij mee!
Voor slechts 30,- EUR (incl. BTW en incl. verzendkosten) ben je de trotse eigenaar van een WD500 schijf die officieel dienst heeft gedraait in het Tweak platform!
Deze aanbieding is alleen geldig voor jaar-abonnee's van TweakNews.
Dacht, ik meld het eventevens tvp
![]()
Goeie prijs, ik zou er geen euro meer voor betalenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:36 schreef RedFever007 het volgende:
Toevallig keek ik net even op de tweaknews site, zag dit staan:
[..]
http://tweaknews.nl/?page=news/wd500
Dacht, ik meld het eventevens tvp
![]()
![]()
Dat zijn dus wel schijven die dag en nacht op volle toeren gedraaid hebben voor een onbekende periode."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:48 schreef Devolution het volgende:
Dat zijn dus wel schijven die dag en nacht op volle toeren gedraaid hebben voor een onbekende periode.
Maar ¤30 incl verzending is redelijk![]()
![]()
usenet is helemaal briljant als je het gewoon via je networkedmediatank kan laten downloaden. Computer gewoon uit. Af en toe een dozijn nzb's er naar toe gooien voor een nachtje en klaar... (tvp)Overal verstand van.![]()
Nieuwkomer hier.
Maakt het nog uit welke van de aanbieders ik kies?
Ik ga voor een payserver uiteraard![]()
![]()
Ja, kijk naar bijvoorbeeld retentiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwkomer hier.
Maakt het nog uit welke van de aanbieders ik kies?
Ik ga voor een payserver uiteraard
www.eweka.nl is een goeie![]()
![]()
Idd retentie (hoe ver je terug kan gaan voor iets niet meer te downloaden is), hoeveel lijntjes je krijgt en hoeveel snelheid per lijntje maximum, of je lijntjes kan delen met anderen (zodat de kosten voor jou zelf omlaag gaan) en natuurlijk de prijs zijn dingen waar je op kunt letten
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: