SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik nodig om te kunnen beginnen met downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo een betaald Usenet account ik kan die van mijn provider toch gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retentie :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ik doe mij dan maar een betaald usenet account waar kan ik deze krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok ik heb alles ingesteld en ik wil beginnen met downloaden hoe wat waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok alles is binnen heb nu iets van 90 rar bestanden en 10 par bestanden en nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap er nu echt de ballen niet meer van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voordelen usenet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP is gemaakt door Razor21
Op is te vinden op de wiki![]()
tvpOp dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
kan niet wachtenquote:Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
En waarom moeten ze daarvoor nzb links verbieden, nu is het meer werkquote:
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
Nah, FTD zal daarna ook nog wel blijven bestaan hoorquote:
Ze doen een hoop dingen om gewoon binnen de wetten te vallen, moet je wel met iets heel goeds komen wil je het winnen van FTD.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben benieuwd maar geef ze weinig kans. Tot nu toe heeft Brein altijd gewonnen en punt is dat de rechter breder interpreteert dan de wettelijke regels. Er mag in alle waarschijnlijkheid worden aangenomen dat FTD niet gaat over legale content alleen. Het omvat requests om te uploaden en het bevat ook software.
Hun enige kans is om het puur op download te houden van zaken die vallen onder legaal zoals video en muziek.
Laat ik ze maar succes wensen en het beste ervan hopen.![]()
![]()
Waarvan het grote deel torrentsites zijn die duidelijk illegaal zijn, dit is echt meer een twijfelgeval.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef jpjedi het volgende:
Tot nu toe heeft Brein altijd gewonnen en punt is dat de rechter breder interpreteert dan de wettelijke regels.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
k ben bang dat ze hier lichtslapende honden klaar wakker mee gaan maken.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Ik ook. En dat er binnen een aantal jaar hierdoor een waterdichte wet komt waarin alles staat wat wel en niet illegaal is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:36 schreef marcel-o het volgende:
k ben bang dat ze hier lichtslapende honden klaar wakker mee gaan maken.![]()
Dat is ook niet goed voor de muziek/film branche, want verwacht echt niet dat daardoor de verkopen stijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook. En dat er binnen een aantal jaar hierdoor een waterdichte wet komt waarin alles staat wat wel en niet illegaal is.
En een beetje wizzkid komt er toch wel gaan
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben meer bang voor het feit dat ze usenet gaan platgooien en dat er geen aanbieders zoals Eweka meer zijn (omdat het dan bv. gedefinieerd kan worden als een illegale handel o.i.d.).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed voor de muziek/film branche, want verwacht echt niet dat daardoor de verkopen stijgen.
En een beetje wizzkid komt er toch wel gaan![]()
whehe als usenet plat gaat, kunnen de glasvezels ook de straat weer uit
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
even een tvptje hiero, ben benieuwd hoe dat ftd gedoe gaat aflopen: http://www.fighttodefeat.nl/Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.![]()
Idd...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:59 schreef marcel-o het volgende:
whehe als usenet plat gaat, kunnen de glasvezels ook de straat weer uit
Ik geloof dat wij met Ziggo deze maand nog naar 50 mbit gaan en begin volgend jaar zelfs naar 80 mbit.
80 mbit.... dat komt dus neer op een kleine 10 Megabyte per seconde. M.a.w., een dvd'tje binnenhalen kost ongeveer 4500 / 10 = 450 seconden = 7,5 minuut
Ik zie het al voor me, usenet gaat plat, kunnen we lekker onze mail gaan ophalen in 0,0001 seconde in plaats van 0,001![]()
![]()
alsof er alleen maar usenet bestaatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd...
Ik geloof dat wij met Ziggo deze maand nog naar 50 mbit gaan en begin volgend jaar zelfs naar 80 mbit.
80 mbit.... dat komt dus neer op een kleine 10 Megabyte per seconde. M.a.w., een dvd'tje binnenhalen kost ongeveer 4500 / 10 = 450 seconden = 7,5 minuut
Ik zie het al voor me, usenet gaat plat, kunnen we lekker onze mail gaan ophalen in 0,0001 seconde in plaats van 0,001
![]()
![]()
Er komt altijd wel weer een nieuwe manierHet is vechten tegen de bierkaai voor ze. Maarja, het verdient wel een lekker centje.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Ja ja, ga jij meer weer verder fappen op je poster van de piratebay, dan houden wij ons wel bezig met het echte werk.quote:![]()
wat nou piratebay, Kazaa for lifequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ja, ga jij meer weer verder fappen op je poster van de piratebay, dan houden wij ons wel bezig met het echte werk.
![]()
![]()
usenet heeft maar 300TB: We suggest you try out UseNeXT - dsl speed downloading up to 25 Mbps, anonymous & 100% access to the usenet. Over 300 TB available
![]()
Dat zou niet erg zijn, als ze die wet door een paar moderne mensen laten opstellen. Wordt tijd dat die auteursrechten bs fatsoenlijk toepasbaar wordt op de tijd waarin we nu levenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ook. En dat er binnen een aantal jaar hierdoor een waterdichte wet komt waarin alles staat wat wel en niet illegaal is.Zo lang lobbyisten zich er maar niet mee mogen bemoeien.
![]()
http://www.ispam.nl/archi(...)jpen-usenet-verkeer/
UPC erkent afknijpen van usenet verkeer, vooral op de 60 en 120Mbit-abonnementen. Leuke provider!![]()
Ja maar Usenet is er al vanaf het begin der internetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:50 schreef Devolution het volgende:
Er komt altijd wel weer een nieuwe manierHet is vechten tegen de bierkaai voor ze. Maarja, het verdient wel een lekker centje.
W'rom?quote:
o wacht ik zie nu pas je naam
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.![]()
Gebruik de ssl, geen last vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
UPC erkent afknijpen van usenet verkeer, vooral op de 60 en 120Mbit-abonnementen. Leuke provider!
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.![]()
Bij Eweka komen posts leeg binnen.. voorbeeld.. alt.binaries.documentaries en dan bv. megastructures.. 70% leeg.. alt.binaries.dance ook vaak het geval?![]()
Ook als je headers ophaalt, is de groep ook zo goed als leeg?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef Omkron het volgende:
Bij Eweka komen posts leeg binnen.. voorbeeld.. alt.binaries.documentaries en dan bv. megastructures.. 70% leeg.. alt.binaries.dance ook vaak het geval?![]()
En daarom moet je abbo dus per maand opzegbaar zijn. Als je provider met zulke ellende komt, moet je daar direct kunnen vertrekken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
UPC erkent afknijpen van usenet verkeer, vooral op de 60 en 120Mbit-abonnementen. Leuke provider!![]()
tvp
gebruik nu torrents maar wil me verdiepen in deze vorm van DL.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Goede zet!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:14 schreef ser het volgende:
tvp
gebruik nu torrents maar wil me verdiepen in deze vorm van DL.![]()
De vraag is of men dat wel gaat doen, de snelheid is nergens anders te krijgen totdat VDSL(2) is uitgerold door KPN, maar dat kan nog wel een tijdje duren...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:57 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
En daarom moet je abbo dus per maand opzegbaar zijn. Als je provider met zulke ellende komt, moet je daar direct kunnen vertrekken.![]()
Zijn die snelheden nou nogsteeds niet verkrijgbaar?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De vraag is of men dat wel gaat doen, de snelheid is nergens anders te krijgen totdat VDSL(2) is uitgerold door KPN, maar dat kan nog wel een tijdje duren...Ik volg het niet zo atm, heb hier een 100Mbit lijn liggen, en tot ik verhuis hoef ik me dus geen zorgen te maken over de technologische achterstand in de rest van Nederland
![]()
![]()
Toevallig keek ik net even op de tweaknews site, zag dit staan:http://tweaknews.nl/?page=news/wd500quote:AANBIEDING: WD500 Harddisk voor slechts 30,- EUR
Tweak heeft bij het vernieuwen van eigen hardware een flink aantal hardeschijven 'over' van het merk Western Digital (500Gb). We gooien deze niet weg, maar maken onze klanten er liever blij mee!
Voor slechts 30,- EUR (incl. BTW en incl. verzendkosten) ben je de trotse eigenaar van een WD500 schijf die officieel dienst heeft gedraait in het Tweak platform!
Deze aanbieding is alleen geldig voor jaar-abonnee's van TweakNews.
Dacht, ik meld het eventevens tvp
![]()
Goeie prijs, ik zou er geen euro meer voor betalenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:36 schreef RedFever007 het volgende:
Toevallig keek ik net even op de tweaknews site, zag dit staan:
[..]
http://tweaknews.nl/?page=news/wd500
Dacht, ik meld het eventevens tvp
![]()
![]()
Dat zijn dus wel schijven die dag en nacht op volle toeren gedraaid hebben voor een onbekende periode."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:48 schreef Devolution het volgende:
Dat zijn dus wel schijven die dag en nacht op volle toeren gedraaid hebben voor een onbekende periode.
Maar ¤30 incl verzending is redelijk![]()
![]()
usenet is helemaal briljant als je het gewoon via je networkedmediatank kan laten downloaden. Computer gewoon uit. Af en toe een dozijn nzb's er naar toe gooien voor een nachtje en klaar... (tvp)Overal verstand van.![]()
Nieuwkomer hier.
Maakt het nog uit welke van de aanbieders ik kies?
Ik ga voor een payserver uiteraard![]()
![]()
Ja, kijk naar bijvoorbeeld retentiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwkomer hier.
Maakt het nog uit welke van de aanbieders ik kies?
Ik ga voor een payserver uiteraard
www.eweka.nl is een goeie![]()
![]()
Idd retentie (hoe ver je terug kan gaan voor iets niet meer te downloaden is), hoeveel lijntjes je krijgt en hoeveel snelheid per lijntje maximum, of je lijntjes kan delen met anderen (zodat de kosten voor jou zelf omlaag gaan) en natuurlijk de prijs zijn dingen waar je op kunt letten
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Ziggo gaat binnenkort verhogen naar 50 mbit en begin volgend jaar zelfs naar 80 mbit, maar daar heb ik niks aan, omdat Eweka 'maar' 40 mbit heeft op dit moment en ik dit account ook nog deel. Dat was altijd genoeg, omdat ik nu nog met 20 mbit zit, maar dat gaat wel minder leuk worden straks.![]()
Heeft eweka geen onbeperkte snelheid?Vigilante +1 The Coon strikes again!
Niet volgens hun site:quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:46 schreef LockonStratos het volgende:
Heeft eweka geen onbeperkte snelheid?quote:- Onbeperkt downloaden
- Toegang tot alle beschikbare nieuwsgroepen
- Supersnelle download snelheid tot 40 Mbit/s
- Supersnelle eigen 100 Gigabit/s backbone
- Meer dan 400 TB redundante storage online
- Optimale compleetheid van meer dan 99,5%
- Ongecensureerde toegang
- Respect voor uw privacy
- Tot 269 dagen retentie voor binaries groepen
- Maximaal 8 connecties toegestaan per gebruiker
- Toegang tot online control panel
- Geen opzegtermijn
- Telefonische helpdesk tegen lokaal tarief, email en chat support
- Kostenloos SSL beschikbaar![]()
onbeperkte snelheid?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:46 schreef LockonStratos het volgende:
Heeft eweka geen onbeperkte snelheid?
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.![]()
Grappig hequote:
Kan iemand mij inviten voor Newzbin.com ?
Alvast bedankt
mail: almar apenstaart aubel [punt] nlOmdat jij jij bent.![]()
Misschien kunnen jullie me hier helpen
Ik wil inloggen op ons Eweka-account.
Zelfde gegevens als mijn moeder die wel in kan loggen, krijg ik deze error;
Unable to logon. Server response: "connect: WSocketResolveHost: Cannot convert host address 'newsreader125@eweka.nl', Error 11004".
Ik heb de errorcode gegooglet, wat ik kreeg is dat het aan je firewall kan liggen, (die stond al uit omdat het de vorige keer ook al verkeerd ging op dit vlak) en aan dat je iets verkeerd hebt gespeld (heb ik ook gecontroleerd, staat niets verkeerds). Kunnen jullie me misschien helpen?![]()
kan je een screenshot sturen met hoe je je settings heb ingevoerd?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:22 schreef RenRen- het volgende:
Misschien kunnen jullie me hier helpen
Ik wil inloggen op ons Eweka-account.
Zelfde gegevens als mijn moeder die wel in kan loggen, krijg ik deze error;
Unable to logon. Server response: "connect: WSocketResolveHost: Cannot convert host address 'newsreader125@eweka.nl', Error 11004".
Ik heb de errorcode gegooglet, wat ik kreeg is dat het aan je firewall kan liggen, (die stond al uit omdat het de vorige keer ook al verkeerd ging op dit vlak) en aan dat je iets verkeerd hebt gespeld (heb ik ook gecontroleerd, staat niets verkeerds). Kunnen jullie me misschien helpen?![]()
Je hebt verder wel gewoon internet? Open eens het bestand C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts . Staat daar iets in wat niet begint met een #? Zo ja, post dit dan eens
Zou dat niet de naam van de newsserver zijn? Dan maakt het natuurlijk niet uit of er een @ of . staatquote:![]()
![]()
Hij is letterlijk overgetypt van mijn moeder, waar hij wel inlogt. Dus ook de @.Maar zal het straks proberen, ik heb net gehoord dat XP anders met dingen omgaat dan Vista.
Devolution, ik heb wel gewoon internet, geen draadloos of zo. Zal zo kijken, als ik thuis ben, of dat ook werkt![]()
Kun je alsnog de inhoud van dat bestandje posten? Dat bestand kan er namelijk voor zorgen dat bepaalde websites of diensten niet werken en andere wel. Precies wat jij nu hebt, dus."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
en?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:22 schreef RenRen- het volgende:
Hij is letterlijk overgetypt van mijn moeder, waar hij wel inlogt. Dus ook de @.Maar zal het straks proberen, ik heb net gehoord dat XP anders met dingen omgaat dan Vista.
Devolution, ik heb wel gewoon internet, geen draadloos of zo. Zal zo kijken, als ik thuis ben, of dat ook werkt![]()
![]()
Relaxedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nu doet hij het welWtf.
Dankjeweeel![]()
![]()
Ik kom vaak op dit forum, ik ben dan gewoon wat aan het scrollen tussen te films / games om te kijken of er wat voor mij tussen zit.
Nu doet FTD bijna hetzelfde, maar het werkt voor geen meter en al helemaal niet op mijn MAC. Dus de vraag is of jullie ook forums kennen waar NZB bestanden worden gepost.![]()
Gewoon een nzb-search-website gebruiken...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kom vaak op dit forum, ik ben dan gewoon wat aan het scrollen tussen te films / games om te kijken of er wat voor mij tussen zit.
Nu doet FTD bijna hetzelfde, maar het werkt voor geen meter en al helemaal niet op mijn MAC. Dus de vraag is of jullie ook forums kennen waar NZB bestanden worden gepost.![]()
Ja, daar ligt het probleem.
Ik weet eigenlijk nooit wat ik wil kijken dus heb niet vaak specifieke dingen die ik zoek
Dus als ik iets tegenkom op een forum waar ik eens van heb gehoord kan ik dat meenemen. Snappie?![]()
Maar je kunt toch gewoon op een random forum lezen wat leuke series/films zijn, en dan daarnaast gewoon ff zelf zoeken naar een bijbehorende nzb.![]()
Probeer openftd op je macquote:Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
![]()
Wat is dat nou voor gay plaatje?
Denial is futile!We are the red and white usenet army1
Usenet moet niet bekender worden dan het isquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:12 schreef LockonStratos het volgende:
Wat is dat nou voor gay plaatje?
Denial is futile!We are the red and white usenet army1
![]()
![]()
eensquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Usenet moet niet bekender worden dan het is
Daar is het al te laat voor. De laatste 2 jaar wordt FTD overstroomd met 12-jarige kleuters met reacties als "NZB???????????", of "pas op, hier zit een virus in!!!!!!1111".quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Usenet moet niet bekender worden dan het is![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar is het al te laat voor. De laatste 2 jaar wordt FTD overstroomd met 12-jarige kleuters met reacties als "NZB???????????", of "pas op, hier zit een virus in!!!!!!1111".![]()
![]()
Ga maar kijken. Als er een versie van Windows 7 wordt gepost, gaan de eerste 10 vragen over welke taal het is. De volgende 20 gaan over welke versie, 32 bit of 64 bit. En de rest gaat allemaal over "hij doet het niet" of "welke code moet je invoeren" of "hoe moet je dit installeren?".quote:
FTD
12-jarige kutkinderen op FTD![]()
![]()
![]()
FTD is kutquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga maar kijken. Als er een versie van Windows 7 wordt gepost, gaan de eerste 10 vragen over welke taal het is. De volgende 20 gaan over welke versie, 32 bit of 64 bit. En de rest gaat allemaal over "hij doet het niet" of "welke code moet je invoeren" of "hoe moet je dit installeren?".
FTD
12-jarige kutkinderen op FTD![]()
![]()
![]()
Ze moeten gewoon een test invoeren tijdens de installatie. Een stukje in ABN typen dus zonder grammatica en spellingsfouten. Als je de test haalt: rustig installeren, als je faalt: ben je 12
Grammatica- en spellingsfouten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:47 schreef EvilMarc het volgende:
Ze moeten gewoon een test invoeren tijdens de installatie. Een stukje in ABN typen dus zonder grammatica en spellingsfouten. Als je de test haalt: rustig installeren, als je faalt: ben je 12
Anders zeg je dat er geen grammatica in moet zitten, en dat wil je juist wel.
Voor jou geen FTD dus!
[ Bericht 0% gewijzigd door Saekerhett op 11-06-2009 23:25:11 ]![]()
hahahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Grammatica- en spellingsfouten.
Anders zeg je dat er geen grammatica in moet zitten, en dat wil je juist wel.
Voor jou geen FTD dus!
![]()
@EvilMarc:
dude, als je commentaar gaat geven op iemands spelling of grammatica, controleer dan in ieder geval je eigen post!
FAAAAAAAILIk zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.![]()
pwnt.
Maar ik gebruik FTD toch bijna nooit.. Ik weet meestal wel wat ik wil downloaden.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:36 schreef Badabingea het volgende:
Ik persoonlijk binsearch.info en nzbindex.nl maar iedereen heeft z'n favorieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina![]()
Ik gebruik die twee ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:43 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik persoonlijk binsearch.info en nzbindex.nl maar iedereen heeft z'n favorieten.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:38 schreef Riparius het volgende:
[..]
Newzleech is momenteel niet te bereiken.
ooooowww nozesssIk zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.![]()
Als je gebruik maakt van sites als zerosec is het wel vervelend
Whehe, dat zet ik onder alle posts.. Dan hoop ik dat minder mensen het downloadenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
"pas op, hier zit een virus in!!!!!!1111".
.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Ja wat een zooi dat is verreweg mijn favoriete zoekmachinequote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:38 schreef Riparius het volgende:
[..]
Newzleech is momenteel niet te bereiken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ze zijn weer terug. Ze hadden wat technische problemen na noodzakelijk onderhoud.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja wat een zooi dat is verreweg mijn favoriete zoekmachine![]()
Vraagje: Is er een binsearch like iets waar je met een joker karakter kan zoeken? Binsearch laat dit niet toe. Welke is beter?![]()
Is er een paysserver die gecombineerd kan worden met Compuserve of heb ik gewoon hele dikke pech?
Eweka werkt sowieso niet, en is lees hier en daar dat "bijna" alle payservers geblokt worden.
Bijna is niet helemaal, dus zijn er hier mensen die Compuserve hebben en gebruik maken van een payserver?Tranendal![]()
ik zou zeggen, ga dit lijstje eens af:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef Flaccid het volgende:
Vraagje: Is er een binsearch like iets waar je met een joker karakter kan zoeken? Binsearch laat dit niet toe. Welke is beter?
http://www.binaries4all.nl/zoekmachines/Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.![]()
Ik ben vast niet de enige. Sinds vandaag nieuw modem van Ziggo binnen en tot mijn verbazing haal ik maar 40Mbit met Eweka.
Ik wil de volle 50Mbit en straks 80 en volgend jaar 100+ Mbit kunnen halen.
Kan iemand mij in de juiste richting sturen voor een goeie vervanger van Eweka?
Dus, niet te duur, goeie en snelle service en retentie van minimaal 100+ dagen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Tja, Eweka heeft een limiet van 40 mbit, dus zo heel verbazingwekkend is dat niet...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:08 schreef vosss het volgende:
Ik ben vast niet de enige. Sinds vandaag nieuw modem van Ziggo binnen en tot mijn verbazing haal ik maar 40Mbit met Eweka.
En voor een goede vervanger mag je ook flink meer gaan betalen (Giganews bijvoorbeeld).![]()
Ik zag da bv I-telligent niet veel duurder is en goeie reacties kreeg en tot 125mbit gaat.
Iemand daar ervarnig mee?
vosss is de naam,
is er op usenet echt zoweinig te vinden?
kan niet eens de ost van The terminal (2004) vinden
wel what.cd en waffles maar die zijn traag.![]()
Zo weinig te vinden? Er is genoeg te vinden, maar het is inderdaad anders dan bij torrents, dat je vaak verschillende 'sources' hebtquote:Op zondag 12 juli 2009 18:10 schreef fespo het volgende:
is er op usenet echt zoweinig te vinden?
kan niet eens de ost van The terminal (2004) vinden
wel what.cd en waffles maar die zijn traag.![]()
![]()
Effe een 'noob' vraagje tussendoor.. Heb een bestand gedownload genaamd VIDEO.XVID probleem is nu hoe speel ik dat af?? Heb geprobeerd .xvid te veranderen naar .avi .mpg, maar dat werkte ook niet, gebruik vlc als media player.
Iemand tips, bedankt.
[ Bericht 0% gewijzigd door suno op 22-07-2009 20:59:57 ]![]()
Bedankt, maar...
Op xvid kon ik niet klikken, en de 2e link Roxio Creator 2009 is een programma van 100 euro.
Moet ik dat bestand converteren ofzo..?
Alvast bedankt![]()
Download gewoon een codec pack (ik raad je Vista Codec Package aan, draait op XP en Vista) en alles afpelen met Media Player Classic, ook die Xvid dus. Dan werkt het gegarandeerd.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:05 schreef suno het volgende:
Bedankt, maar...
Op xvid kon ik niet klikken, en de 2e link Roxio Creator 2009 is een programma van 100 euro.
Moet ik dat bestand converteren ofzo..?
Alvast bedankt![]()
ik vind het maar een vreemde extentie.
staat extensie niet verbogen en is de echte naam: "*film naam* HDTV.XviD.avi" ?
en anders moet je het converteren met een programma. weet niet of bovenstaande programma dat doet.
als je zoekt naar xvid converter kom je vast ook free trials (30 dagen) tegen.![]()
VLC zou opzich vrijwel elk film bestand moeten afspelen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Download gewoon een codec pack (ik raad je Vista Codec Package aan, draait op XP en Vista) en alles afpelen met Media Player Classic, ook die Xvid dus. Dan werkt het gegarandeerd.![]()
Ik heb net wat seizoenen van 24 gedownload, maar nu zit er ondertiteling in.Weet iemand of je dat er nog uit kunt slopen? Of zit het echt in het bestand?
Er gaat niets boven Groningen![]()
wat voor bestanden?
als het avi's zijn moet je kijken of er geen .srt in de zelfde map staat.
zijn het dvd's (iso of een AUDIO_TS map) dan kan je deze uitzetten. vaak rechtermuisknop, turn subs off.![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Download gewoon een codec pack (ik raad je Vista Codec Package aan, draait op XP en Vista) en alles afpelen met Media Player Classic, ook die Xvid dus. Dan werkt het gegarandeerd.
http://i.fokzine.net/s/bupatih.gifquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:11 schreef fespo het volgende:
ik vind het maar een vreemde extentie.
staat extensie niet verbogen en is de echte naam: "*film naam* HDTV.XviD.avi" ?
en anders moet je het converteren met een programma. weet niet of bovenstaande programma dat doet.
als je zoekt naar xvid converter kom je vast ook free trials (30 dagen) tegen.
Extensies zijn gewoon zichtbaar. Dit is ook de eerste keer dat ik die extensie zo zie. Heb het geprobeerd te converteren met xilisoft, en dan zegt die dat de output 13 GB, kan toch niet kloppen.. Pff, ps die codecs hebben niet gewerkt.
ReUpped-Ice-Age-3-Dawn-Of-The-Dinosaurs-2009-TELESYNC-AAC-SecretMyth-Ki92343.rar-Workin-Release![]()
hmm wat een kut bestand.
WM classic met codecs werkt ook niet.
in de download map zt wel een AVI Core Codec Pack V 1.3.exe bestand maar daarvoor het je .net framwork 1.0 nodig.
terwijl ik 1.1 tot en met 3.5 heb.![]()
Klopt, mijn codecs zijn gewoon up to date.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:56 schreef fespo het volgende:
hmm wat een kut bestand.
WM classic met codecs werkt ook niet.
in de download map zt wel een AVI Core Codec Pack V 1.3.exe bestand maar daarvoor het je .net framwork 1.0 nodig.
terwijl ik 1.1 tot en met 3.5 heb.
Ik heb de hoop opgeven, bedankt voor de moeite fespo.![]()
Hoi,ik heb een vraag. Gisteren ben ik begonnen met het gebruiken vanNewsleecher, alles geïnstalleerd, server toegevoegd en instellingen aangepast. Gelukkig werkte alles uitstekend.
Download was klaar en Newsleecher afgesloten. Als ik nu Newsleecher open, moet ik alles weer opnieuw instellen, server toevoegen enzo.
Hoe kan ik mijn instellingen opslaan en ervoor zorgen dat ik niet steeds de server hoef toe te voegen?
Ik ben voor de rest een totale noob op dit gebied......
Dank alvastBeter een gemiste oproep dan een gemiste kans![]()
Mijn snelheid is eindelijk verhoogd bij UPC
Kan nu met 3,6 MB/s downloaden(via Eweka)
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.![]()
En, weet je al meer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:08 schreef vosss het volgende:
Ik heb nu ook 50 Mbit, dus Eweka is te traag voor mij
NewsXS is een alternatief, maar deze is ruim een euro per maand duurder (ik wil per maand betalen), en de retentie is véél lager. 210 dagen in plaats van driehonderdnogwat.![]()
Via chelloo.nl kon ik een speciaal usenet account krijgen bij xsnews (geloof ik). Die werkt wel precies op mijn snelheid
dat via de normale newsreader of de SSL?quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Mijn snelheid is eindelijk verhoogd bij UPC
Kan nu met 3,6 MB/s downloaden(via Eweka)
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk op zoek naar Spaans gesproken films OF films die Spaans ondertiteld zijn. Via de bekende sites is wel wat te vinden maar niet echt effectief. Meeste films op FTD/FTN/FTA etc zijn meestal NL-subbed of Engels.
Kent er iemand een NZB site die "gespecialiseerd" is in Spaanstalige films?
Zoeken via binsearch en in de nfo kijken vind ik te omslachtig eigenlijk![]()
![]()
Johquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
gewoon wat spaanse usenet sites lijkt me? Zal allicht een spaanse variant van FTD of FTN bestaan?![]()
Mijn vraag is of iemand hier die kent![]()
![]()
Gewoon de internationale site's en dan zoeken op esp-subs of espagnol? Werkt bij piratebay erg goed iig
hitnews.eu accountje aangevraagd, want tele2 werkt niet echt meer mee met hun nieuwsserver
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Via je provider nieuwsgroepen is sowieso 3x ruk, retentie is kut etc...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:46 schreef Adelante het volgende:
hitnews.eu accountje aangevraagd, want tele2 werkt niet echt meer mee met hun nieuwsserver![]()
Sinds vandaag een nieuwe modem gekregen van Ziggo, eindelijk halen we richting de 30 MBNu wil ik dus een betaalde payserver gebruiken, ik heb er alleen bijna geen verstand van. Heb het topic een beetje doorgelezen en heb wel gezien dat er veel opties zijn, ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.
Ik zoek een payserver die:
- Minimaal 20 MBPS, hoeft eigenlijk niet veel meer te zijn dan dit.
- Goeie retentie
- Veel films/series e.d. met NL ondertiteling
- max van 10 euro per maand.
BVD
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009![]()
1 woord.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:35 schreef denthemen het volgende:
Sinds vandaag een nieuwe modem gekregen van Ziggo, eindelijk halen we richting de 30 MBNu wil ik dus een betaalde payserver gebruiken, ik heb er alleen bijna geen verstand van. Heb het topic een beetje doorgelezen en heb wel gezien dat er veel opties zijn, ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.
- Goeie retentie
BVD
Eweka.
www.eweka.nl
7,50 per maand.![]()
Je weet dat je via Tele2 korting krijgt bij TweakNews?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:46 schreef Adelante het volgende:
hitnews.eu accountje aangevraagd, want tele2 werkt niet echt meer mee met hun nieuwsserver
http://www.tweaknews.nl/?page=news/home/tele2![]()
Gratis IPV6 Nieuwsgroepen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:35 schreef denthemen het volgende:
- Goeie retentie
BVD
Dit instellen, en je kunt gratis![]()
![]()
quote:ĦGracias! Heb intussen al enkele films binnen 'gekuikt'quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:04 schreef aardappel het volgende:
Gewoon de internationale site's en dan zoeken op esp-subs of espagnol? Werkt bij piratebay erg goed iigquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
![]()
Kui~ ken (binnen-) ww het ongelimiteerd en op hoge snelheid binnenhalen van allerlei vage shizzle om stichting brein te vlug af te zijn.
Ik kuik, jij kuikt, wij kuiken binnen. Er wordt gekuikt, wij kuiken wat af.
Ik voorspel dat kuiken het nieuwe woord van 2009 gaat worden![]()
![]()
Net te laatquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gratis IPV6 Nieuwsgroepen.
Dit instellen, en je kunt gratisIk heb een account aangemaakt bij Eweka. Nog even een vraag: Ik heb nu mijn account ingesteld via Grabit, maar hoe zoek ik nou een film zodat hij met Eweka download? Gewoon binsearch gebruiken of zo?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Net te laatIk heb een account aangemaakt bij Eweka. Nog even een vraag: Ik heb nu mijn account ingesteld via Grabit, maar hoe zoek ik nou een film zodat hij met Eweka download? Gewoon binsearch gebruiken of zo?
![]()
create nzb -> openen met grabit --> downloaden![]()
![]()
Maar is het dan zo dat Eweka al die dingen op haar server heeft staan of zo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
create nzb -> openen met grabit --> downloaden
En hoe zit het met FTD? als ik daar iets zie, en dat zoek via binsearch etc, download hij die dan ook automatisch met Eweka?Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
overigens zou ik in grabit even een vinkje zetten bij "disable 'save batch and exit' confirmation at application shutdown" en bij "Disable 'restart batch' confirmation at application startup"![]()
Ook laat ik grabit niet automatisch par-files checken en de handel uitpakken. Maar dat is meer persoonlijk![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar is het dan zo dat Eweka al die dingen op haar server heeft staan of zo?
En hoe zit het met FTD? als ik daar iets zie, en dat zoek via binsearch etc, download hij die dan ook automatisch met Eweka?Je hebt toch in grabit bij server properties je server naam ingevuld? news.eweka oid? (gebruik zelf Tweaknews)
![]()
Ja, klopt. Nou dan wachten we gewoon even af hoe dat gaatquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
JaJe hebt toch in grabit bij server properties je server naam ingevuld? news.eweka oid? (gebruik zelf Tweaknews)
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Ftd is gewoon een indexprogramma. Daar kun je zien wat er onder andere gepost staat op usenet. Ik gok dat er nog niet eens 5% van alles op usenet op ftd staat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, klopt. Nou dan wachten we gewoon even af hoe dat gaat![]()
Mmmm, ik kom tot nu toe niet verder dan de 2.5 MBps, ik gebruik Ziggo. Meer mensen?Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Ik zit op 3MB/s met Eweka en Ziggo. Hoeveel lijntjes heb je open staan in Grabit?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:48 schreef denthemen het volgende:
Mmmm, ik kom tot nu toe niet verder dan de 2.5 MBps, ik gebruik Ziggo. Meer mensen?
Gewoon 1. Maar je hoort dan toch gewoon meer te kunnen halen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik zit op 3MB/s met Eweka en Ziggo. Hoeveel lijntjes heb je open staan in Grabit?
Edit/ laat maar, ik heb niet zoveel verstand van die KB shit etc. maar als ik overal zo eens lees dan zit ik wel goed met mijn download snelheid
[ Bericht 16% gewijzigd door denthemen op 04-08-2009 00:42:14 ]Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Waarom heb ik nooit geloofd dat nieuwsgroepen sneller waren dan torrents![]()
Zal mijn haarkleur wel zijn
Fuck the EBU![]()
grijs?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:02 schreef Yesse het volgende:
![]()
![]()
Misschien omdat je altijd snelle torrents gehad hebt.. of omdat je juist altijd alleen maar de newsserver van je provicer hebt gebruiktquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:02 schreef Yesse het volgende:
Iemand die ervaring heeft met http://www.xlned.com/ ?
Ongeveer dezelfde prijs als Eweka (zit wel een jaar vast) en snelheid is 120 mbit met 220 dagen retentie.![]()
Ik haat jaarabonnementen. Bevalt het niet (veel storing, snelheid niet gehaald etc...) zit je er wel mooi een jaar aan vast.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:13 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand die ervaring heeft met http://www.xlned.com/ ?
Ongeveer dezelfde prijs als Eweka (zit wel een jaar vast) en snelheid is 120 mbit met 220 dagen retentie.
Ik neem nu nog een Eweka-abonnement (2 stuks in totaal) die ik allebei deel met een vriend. Ik heb Ziggo AIE Extra en hij Plus, dus bij elkaar hebben we 70 mbit. Die 40 mbit van 1 account is nu veel te langzaam geworden, dus delen we nu 2 accounts: ik 10 lijntjes (voor mijn 50 mbit) en hij 6 lijntjes (voor zijn 20 mbit). Op die manier kunnen we allebei optimaal profiteren van onze snelheid. Als we allebei 1 account nemen, kan ik met 40 mbit downloaden. Nu kan ik dus een stukje van zijn snelheid gebruiken die hij toch niet gebruikt, zonder dat de prijs omhoog gaat t.o.v. het allebei hebben van 1 account![]()
![]()
Nu een maandje genomen en hengel met 50 mbit een dvdtje binnen. Deze maand maar even kijken hoe het loopt en kan daarna altijd nog voor een jaar afsluiten.
![]()
Gratis IPV6 Nieuwsgroepen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Dark_Prince het volgende:
Nu een maandje genomen en hengel met 50 mbit een dvdtje binnen. Deze maand maar even kijken hoe het loopt en kan daarna altijd nog voor een jaar afsluiten.
Of dit doen, en het kan gratis![]()
![]()
Ik heb sinds kort een blu ray speler!
Kan ik via ftd ook blu ray dvd's vinden?
Edit: via HD dus, maar die dingen zijn megagroot en ik heb geen blu ray brander.![]()
![]()
Dat is best wel een faal danquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef Rejected het volgende:
Edit: via HD dus, maar die dingen zijn megagroot en ik heb geen blu ray brander.
![]()
Uiteraard zijn die blurays flink in size, anders is het geen HD meer![]()
Geen HD in je Bluray-speler? Of mogelijkheid je PC via HDMI op je TV / Bluray-speler aan te sluiten?
Anders even nog iets extra investeren, zo heel duur zijn bluray branders niet, en je hebt het er na 10x iets branden wat je anders zou kopen alweer uit![]()
![]()
FAILquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:20 schreef Rejected het volgende:
Edit: via HD dus, maar die dingen zijn megagroot en ik heb geen blu ray brander.
ik ben ook eindelijk maar eens begonnen ipv torrentsdownloaden enzo gaat allemaal prima, ewaka is
maar ik zie door de bomen het bos niet meer met al die troep die er op staat.
Wat ik fijn vond aan torrents is dat alle nieuwe en populaire releases duidelijk aangegeven stonden en met 1 klik downloadbaar waren (ik wil dus niet zoeken naar een bepaalde film, want ik let niet op welke films wanneer uitkomen)
Wat is een goede site waar ik duidelijk kan zien wat de nieuwste series en films e.d. zijn?![]()
![]()
epguides.com voor de series.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef TwyLight het volgende:
ik ben ook eindelijk maar eens begonnen ipv torrentsdownloaden enzo gaat allemaal prima, ewaka is
maar ik zie door de bomen het bos niet meer met al die troep die er op staat.
Wat ik fijn vond aan torrents is dat alle nieuwe en populaire releases duidelijk aangegeven stonden en met 1 klik downloadbaar waren (ik wil dus niet zoeken naar een bepaalde film, want ik let niet op welke films wanneer uitkomen)
Wat is een goede site waar ik duidelijk kan zien wat de nieuwste series en films e.d. zijn?
Of er was ook zo'n site waar je zelf wat favo series kon kiezen, aangaf wanneer je een ep had gezien en die gaf dan heel makkelijk de titel/nummer van de volgende EP, handig als je diverse series volgt.
FTD is gewoon sowieso handig om te zien wat er allemaal word gepost/gespot![]()
![]()
@Adelante
maar dan moet ik dus zoeken, ik wil niet zoeken ik wil gewoon de laatste releases zién zoals dit:![]()
![]()
voor de series kijk ik meestal op http://twitter.com/eztv_it en dan zoeken op newzleechquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef TwyLight het volgende:
maar dan moet ik dus zoeken, ik wil niet zoeken ik wil gewoon de laatste releases zién zoals dit:
[ afbeelding ]
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
http://www.myepisodes.com/frontpage.php
Ff registreren, aangeven welke series je kijkt, welke ep's je hebt gezien, en hij zet altijd automatisch de eerste 'nieuwe' ep voor je bovenaan![]()
Je kan er alleen niet direct vanaf downloaden, maar als je het ep nummer hebt is het zo te vinden door op <titel serie> S01E02 (als in season 1, episode 2) te zoeken met je usenetclient of FTD ofzo![]()
![]()
www.tvnzb.comquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:10 schreef TwyLight het volgende:
@Adelante
maar dan moet ik dus zoeken, ik wil niet zoeken ik wil gewoon de laatste releases zién zoals dit:
[ afbeelding ]
Goude site, met RSS feeds:
als er wat nieuws gepost is, wordt het automagisch gedownload.![]()
Iemand ervaring met hitnews.eu?
Ik wou daar voor 7,95 p/m een accountje aanschaffen. Leek me wel aardig opzich. Ik wil graag elke maand gewoon overschrijven via de bank.![]()
![]()
nice!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
www.tvnzb.com
Goude site, met RSS feeds:
[ afbeelding ]
als er wat nieuws gepost is, wordt het automagisch gedownload.
ook zoiets voor films?![]()
Ik heb samen met een vriend een account bij Hitnews en dat bevalt vrij goed tot nu toe. Nog geen problemen mee gehad iig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:02 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand ervaring met hitnews.eu?
Ik wou daar voor 7,95 p/m een accountje aanschaffen. Leek me wel aardig opzich. Ik wil graag elke maand gewoon overschrijven via de bank.
![]()
Nu zag ik ter vergelijking ook Eweka, en dat is zelfde snelheid (40 mbit) voor 7,50 ipv 7,95. En Eweka heeft ook nog eens een hogere retentie. Ik zit nu een beetje te twijfelen, welke is beter?![]()
![]()
omdat er te veel wordt gelult in dit soort forums . en de jongens van brein zitten hier ook . de een maakt de ander te wijs![]()
Want?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:24 schreef dijaru het volgende:
omdat er te veel wordt gelult in dit soort forums . en de jongens van brein zitten hier ook . de een maakt de ander te wijs
![]()
![]()
Ik heb uiteindelijk ook maar besloten een account te kopen voor een maand. Heb, vanwege deerachter in de OP, Eweka gekozen. Zometeen account activeren en even verder oriënteren.
![]()
que?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:24 schreef dijaru het volgende:
omdat er te veel wordt gelult in dit soort forums . en de jongens van brein zitten hier ook . de een maakt de ander te wijs![]()
![]()
Hi,
ik heb The Hangover van usenet binnen, maar de rars zijn beveiligd met een password. Weet iemand deze?I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:24 schreef Sosa het volgende:
Hi,
ik heb The Hangover van usenet binnen, maar de rars zijn beveiligd met een password. Weet iemand deze?
Prutserquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:24 schreef Sosa het volgende:
Hi,
ik heb The Hangover van usenet binnen, maar de rars zijn beveiligd met een password. Weet iemand deze?![]()
![]()
Nu heb je breinquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:24 schreef Sosa het volgende:
Hi,
ik heb The Hangover van usenet binnen, maar de rars zijn beveiligd met een password. Weet iemand deze?
op je dak.
![]()
wat nou prutser?
[ Bericht 85% gewijzigd door Sosa op 28-08-2009 18:10:59 ]I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.![]()
Wacht dan ook gewoon op de retail in plaats van vage cams, promo's en Russische troep...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:03 schreef Sosa het volgende:
wat nou prutser?![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wacht dan ook gewoon op de retail in plaats van vage cams, promo's en Russische troep...
ja daar heb je gelijk in. Maar volgens mij is deze ok
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.![]()
Posts met wachtwoorden op usenet zijn nooit ok...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:13 schreef Sosa het volgende:
[..]
ja daar heb je gelijk in. Maar volgens mij is deze ok
Zou me niks verbazen als het een of andere gayporn film is.![]()
all right.. ik wacht wel op de retail
thnxI only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.![]()
Ik heb dat al vaker gezien. Het wachtwoord staat op een forum, maar ik weet niet meer waar je de link kon terugvinden. Heb je al in de nfo gekeken? Want van alle keren dat ik dat ben tegengekomen, is het gewoon wat ze zeggen dat het is
Heb het net geïnstalleerd, het werkt als een trein! Haal mijn maximale snelheid van 10mbitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gratis IPV6 Nieuwsgroepen.
Of dit doen, en het kan gratis
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher![]()
Wat zijn nu de goede movieposters? VisualScumBagz post niet meer zoveel en Fotzenbikkel lijkt wel gestopt?![]()
Zijn er nog meer die een time-out hebben met IPV6? Eweka en XS-news timen out
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher![]()
Dit weekend inderdaad...quote:Op zondag 6 september 2009 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
Is nzbindex (imo de beste nzbsite) bij jullie ook zo traag, de laatste tijd?![]()
Ook via SSL?"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Ja, nog voor de normale 119 poort volgens mij.quote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Devolution het volgende:
Ook via SSL?
Iemand die daar nog handige trucjes voor heeft?
Met hotspotshield haal ik maar 150kb.![]()
newzleech ligt ook weer eens plat, die ligt vaker plat dan alle hoeren in Amsterdam bij elkaar.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Lekker, wil ik eindelijk eens gaan klooien met een pay-server, kies ik voor Eweka, ligt de site eruit.![]()
![]()
Je hebt nog tijd zat om te kunnen downenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:21 schreef Roeni3 het volgende:
Lekker, wil ik eindelijk eens gaan klooien met een pay-server, kies ik voor Eweka, ligt de site eruit.
![]()
![]()
eerst nzbtjes opzoekenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:38 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd zat om te kunnen downen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:43 schreef Droathoah het volgende:
nzbindex.nl is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
1
2
32009-09-22 13:57:26,957
ERROR
[downloader] Connecting 7@newsreader111.eweka.nl:119 failed, message=502 newsreader.eweka.nl: Access denied to your node - news@eweka.nl
:( Doettie niet !Jammer ik heb net eweka besteld zegmaar, maar doet vrij weinig.![]()
postcode niet copy pasten maar overtypen in hoofdletters, of gewoon even wachten duurt meestal zo'n 20 minuutjes tot hij geactiveerd is als je hem net hebt besteld.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Flaccid het volgende:
[ code verwijderd ]Doettie niet !Jammer ik heb net eweka besteld zegmaar, maar doet vrij weinig.
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
postcode niet copy pasten maar overtypen in hoofdletters, of gewoon even wachten duurt meestal zo'n 20 minuutjes tot hij geactiveerd is als je hem net hebt besteld.![]()
Eweka plat?
kan niet op de site komen
account is afgelopen
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
gewoon overmakenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:09 schreef marcel-o het volgende:
Eweka plat?
kan niet op de site komen
account is afgelopen![]()
![]()
Welke usenet provider raden jullie aan. Ik woon samen met 3 huisgenoten die allemaal gebruik willen maken van usenet, we hebben een 90mb UPC verbinding. En willen natuurlijk wel de volle snelheid halen.
Aanraders?
We zitten op 1 ip-adres valt dit onder account-sharing?![]()
Eweka doet het ondertussen weer![]()
kheb nu n dag 25mbit van UPC en haal 2940kb/s![]()
ben benieuwd hoe dat vanavond is met dat management van ze
dan moet je 5 dagen wachtenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door marcel-o op 23-09-2009 10:24:37 (typtyfus) ]| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Tja, ik blijf toch bij UsenetXL.nl. Dit valt niet onder account-sharing, je moet dan gewoon je connecties delen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef sweetysven het volgende:
Welke usenet provider raden jullie aan. Ik woon samen met 3 huisgenoten die allemaal gebruik willen maken van usenet, we hebben een 90mb UPC verbinding. En willen natuurlijk wel de volle snelheid halen.
Aanraders?
We zitten op 1 ip-adres valt dit onder account-sharing?
![]()
Wat is dat FTD toch ook een mongolenclubje bij elkaar geworden de laatste jaren. Ik gaf daar aan dat FIFA 10 een kutspel is en vervolgens krijg ik van zo'n machtsgeil kutmodje 10 punten of weet ik veel wat voor het 'disrespect van een spot', en als je er 50 hebt, word je er permanent afgeflikkerd
Dat terwijl er bij elk spel 100 14-jarige kneusjes vragen hoe dat spel geïnstalleerd, gebrand en uitgepakt moet worden en wat de serial keys zijn etc...
Door die instroom van kutkinderen en gigantische kneusjes als mod, postte ik er al niet meer, maar jezus wat een zielig clubje![]()
![]()
![]()
Beter sluiten ze FTD af.
Meteen een hoop mensen weer weg bij het hele usenet.
Het "succes" van usenet bevalt me niets.
Ik zeg altijd maar:![]()
![]()
Inderdaad. Juist doordat het nu gemeengoed is geworden (lees: elke kneus van 12 kan er lid worden) is het hele niveau drastisch omlaag gegaan. In de beginperiode (2002-2004) was het veel compacter en gezelliger, alleen de echt geïnteresseerden waren er lid.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
Beter sluiten ze FTD af.
Meteen een hoop mensen weer weg bij het hele usenet.
Het "succes" van usenet bevalt me niets.
Ik zeg altijd maar:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu zijn zelfs die 'modjes' 14-jarige sukkeltjes die voor het eerst in hun leven iets van 'macht' hebben en dat op alle soorten manieren proberen duidelijk te maken. Of een paar van die huisvrouwen die totaal geen verstand van zaken hebben en je een waarschuwing geven om de meest simpele reden...
Ik postte af en toe nog wel eens wat om wat terug te geven, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dat nu nog te doen. Laat ze in de stront zakken. Ik heb een keer waarschuwingspunten gekregen voor mijn eigen post omdat een sukkeltje voor de 1000e keer een opmerking maakte die niet klopte en ik daar tegenin ging
Nee, FTD is een verschrikkelijke community geworden en ik gebruik het vanaf nu alleen nog om iets snel op te zoeken, maar ik zal er zelf nooit meer wat gaan posten of een berichtje plaatsen.![]()
Ik gebruik Grabit, maar ik wil op school downloaden.
Ik voer poort 80 in wat de poort is van school maar hij kan niet connecten.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit mogelijk krijg?![]()
Niet.quote:Op maandag 28 september 2009 11:12 schreef Drumpie het volgende:
Ik gebruik Grabit, maar ik wil op school downloaden.
Ik voer poort 80 in wat de poort is van school maar hij kan niet connecten.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit mogelijk krijg?![]()
Weet iemand nog een goed forum waar usenet links naar duitse film/doku staan? Op FTD en twilight staat niet zoveel.![]()
Waarom kan ik trouwens 'maar' met 5,5 MB/sec downloaden (Ziggo 50 mbit + twee Eweka-accounts).
Ik deel twee accounts met een vriend en gebruik twee draadjes van hem er bij voor mij, zodat we allebei de maximum snelheid kunnen halen.
Maar wat ik ook instel, ik kom niet boven de 5,5 MB/sec, heel af en toe met uitschieters richting de 5,6 MB/sec. Bij speedtest haal ik netjes 48 mbit, wat dus neerkomt op precies 6 MB/sec, maar waarom haal ik dat niet tijdens het downloaden op usenet? Ook al gebruik ik alle 16 draadjes om te testen, dan nog..![]()
Ik heb een klein doch irritant probleempje.
Ziggo heeft de modem vervangen voor de 'snelheidsverhoging' en nu is mijn internetverbinding een heel stuk trager geworden. Eerst haalde ik bij Eweka ~2000 kB/s, nu niet meer dan 700 kB/s. Daar moet ik ze toch nog eens over bellen binnenkort...
Op zich boeit die snelheid me nog niet eens zo, maar als ik nu aan 't downloaden ben van usenet dan kan ik niet meer normaal internetten. Geen verbinding, kan pagina niet vinden etc.
Zet ik (alt.binz in dit geval) uit of op pause dan kan ik weer wel normaal browsen.![]()
Zonder SSL proberen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:14 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom kan ik trouwens 'maar' met 5,5 MB/sec downloaden (Ziggo 50 mbit + twee Eweka-accounts).
Ik deel twee accounts met een vriend en gebruik twee draadjes van hem er bij voor mij, zodat we allebei de maximum snelheid kunnen halen.
Maar wat ik ook instel, ik kom niet boven de 5,5 MB/sec, heel af en toe met uitschieters richting de 5,6 MB/sec. Bij speedtest haal ik netjes 48 mbit, wat dus neerkomt op precies 6 MB/sec, maar waarom haal ik dat niet tijdens het downloaden op usenet? Ook al gebruik ik alle 16 draadjes om te testen, dan nog..op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht![]()
Boeie, dan laat je hem net iets langer aanstaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helpt niet. Wat ik ook probeer, boven de 5,6 MB/sec kom ik niet
![]()
![]()
Hier draait ie op volle toeren. Gebruik je SSL? Probeer het eens zonder?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:15 schreef RedFever007 het volgende:
is tweaknews down ofzoMn downloads zijn spontaan gestopt
Ik krijg sinds een paar dagen om de 2-5 minuten deze fout:Dan blijft hij nog ongeveer een minuut downloaden en dan timen al mijn threads uit. en dan stopt hij met downloaden. Het gekke is dat de downloadsnelheid steeds op het zelfde blijft staan, maar er gebeurd niets.quote:Failed to connect: (10060, 'Operation timed out')
Hij downloadt verder wel op de goede snelheid, maar omdat hij het telkens 5 minuten niet doet is het erg irritant. Heeft iemand een oplossing?
oja, ik gebruik sabnzbd+ en ik heb al een andere versie gebrobeerd. Dat maakte niets uit. Ik heb een abonnement bij download2day.XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma![]()
Welke port gebruik je? 119 of een andere?"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
119 ja. De andere port die ik kon gebruiken heb ik ook al geprobeerd.XBL: Koning Stoma
UPC is op dit moment echt als een malle aan het cappenDL nu met 700kb/s terwijl ik upc30 heb
Of het ligt aan eweka natuurlijk, maar dat lijkt me sterk.![]()
Is dat SSL nou echt sneller? Ik heb het eens via die SSL-server / port geprobeerd, maar merkte niet echt verschil.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:13 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hier draait ie op volle toeren. Gebruik je SSL? Probeer het eens zonder?![]()
Het kán sneller zijn. SSL zorgt ervoor dat anderen (inclusief de provider zoals UPC of KPN) niet kunnen zien wát je op internet doet. Dus zij zien niet of je op Youtube een filmpje aan het kijken bent, een artikel op Fok leest of een nieuw muziekalbum aan het binnenhalen bent.
Sommige providers geven voorrang aan bepaalde dingen, zoals internettelefonie, of cappen (snelheidsverlaging) de verbinding als je wat download. Als je SSL gebruikt, kunnen zij dus niet zien wat je aan het doen bent op internet, en dus kunnen ze ook niet zomaar je snelheid aanpassen. De enige reden waarom SSL dus sneller kan zijn, is omdat de provider niet kan zien wat je aan het doen bent. Als je provider niet capt, dan heeft SSL dus ook geen snelheidsvoordeel.
En ja ik weet dat het strikt gezien niet de snelheid maar de bandbreedte is die meestal gecapt wordt, maar zo is het wat duidelijker."You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."![]()
Iemand?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:06 schreef intraxz het volgende:
119 ja. De andere port die ik kon gebruiken heb ik ook al geprobeerd.
XBL: Koning Stoma
Ik zoek een nieuwe usenet provider. We zitten in een studentenhuis, met zo'n 5 a 6 mensen die willen downloaden. Bij eweka heb je maximaal 6,25 mbit per draadje. Onze max ligt rond de 2,8 MB/s (dus zon 22~24 mbit). Welke provider zorgt ervoor dat we allemaal even snel kunnen downloaden, en genoeg draadjes hebben? Eweka heeft er maar acht en dan heb je er niet genoeg...![]()
Ik heb UsenetXL, we zitten in een studentenhuis en op dezelfde internetverbinding die gedeeld wordt door een routers. Ik heb 12 connecties, wij dachten deze connecties op te delen in 3 of 4. Echter zodra je probeert te downloaden lijkt dit niet te werken. Je krijgt een error van Too Many Connections 502.
Dit zou toch gewoon moeten werken?![]()
Laat maar.. Hij doet het weer perfectquote:Lag het dan toch aan download2day?
XBL: Koning Stoma
is er misschien iemand die mij een Newzbin invite kan geven? PM als je wilt, dan kan ik me e-mail 'prive' houden en hartelijk bedankt voor je moeite, love you![]()
![]()
Nu ik een externe harde schijf heb, gelijk maar ff een abo bij Eweka genomen, gaat lekker snel door! Zo komt die 1TB wel vol gehehe
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's![]()
Heb van de zomer een 500 gig schijf gekocht; die is nu ook alweer een uitbreiding toe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:19 schreef Radioheader het volgende:
Nu ik een externe harde schijf heb, gelijk maar ff een abo bij Eweka genomen, gaat lekker snel door! Zo komt die 1TB wel vol gehehe
Maar ja, wat wil je als je alle Top Gear seizoenen plus de specials en Jeremy Clarkson-movies in slechts een paar dagen binnenhaalt.![]()
![]()
Ik vind nondepie dat het aardig lang duurt voordat Borderlands te vinden is.
Ik bedoel komop, de release is al over 2 dagen
vosss is de naam,
Dude, 4,5 TB.. hoeveel porno heb jij?quote:
Series, films, muziekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef aardappel het volgende:
[..]
Dude, 4,5 TB.. hoeveel porno heb jij?![]()
![]()
(bureau)ruimte?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waar haal je de (bureau)ruimte vandaan?![]()
![]()
Laat ik het anders vragen: waar zet je je HD's neer?
Kan me nl. voorstellen dat 6 van die schijven nogal wat ruime innemen...
EDIT: oh wacht, dit gaat niet over externe HD's, of wel?![]()
![]()
Iddquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef Roeni3 het volgende:
Laat ik het anders vragen: waar zet je je HD's neer?
Kan me nl. voorstellen dat 6 van die schijven nogal wat ruime innemen...
EDIT: oh wacht, dit gaat niet over externe HD's, of wel?Intern
Hoewel ik nog vijf schijven van 750GB op mijn buro heb staan
Maar die gebruik ik niet.![]()
Sata's?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
IddIntern
Hoewel ik nog vijf schijven van 750GB op mijn buro heb staan
Maar die gebruik ik niet.
![]()
Nee, Veenendaal.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
woon je in de buurt? Alphen a/d Rijn?
![]()
Ok nog een poging.
Ik ben op zoek naar een usnet provider waarbij meerdere mensen uithetzelfde huis (studentenhuis) kunnen downloaden dmv. connecties te verdelen, met een snelheid van 90mb/s.
Dus:
Connecties kunnen delen
90mb/s
Wij hebben deze week usenetxl geprobeerd, dit werkt echter niet en kun je niet tegelijk downloaden, ook al gooi je maar een klein aantal connections per computer open. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Bedankt![]()
![]()
Meerdere eweka-accounts?quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef sweetysven het volgende:
Ok nog een poging.
Ik ben op zoek naar een usnet provider waarbij meerdere mensen uithetzelfde huis (studentenhuis) kunnen downloaden dmv. connecties te verdelen, met een snelheid van 90mb/s.
Dus:
Connecties kunnen delen
90mb/s
Wij hebben deze week usenetxl geprobeerd, dit werkt echter niet en kun je niet tegelijk downloaden, ook al gooi je maar een klein aantal connections per computer open. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Bedankt![]()
![]()
Vanaf vandaag is de maximum snelheid bij Eweka officieel 50 Mbit. En per account krijg je 8 verbindingen die je over zoveel PC's/IP's als je wil kan verdelen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:00 schreef Askie het volgende:
Vanaf vandaag is de maximum snelheid bij Eweka officieel 50 Mbit. En per account krijg je 8 verbindingen die je over zoveel PC's/IP's als je wil kan verdelen.
inderdaad![]()
![]()
o je bent een echte eweka-er?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:40 schreef Askie het volgende:
Heb et zojuist zelf aangepast op onze website![]()
![]()
Nice nice, dan hebben we voorlopig weer genoeg snelheid om Ziggo 50 mbit vol te trekken. Ik had het eerder al op een andere manier voor elkaar gekregen, namelijk twee accounts gedeeld met een vriend die 20 mbit heeft en dat ik twee lijntjes van hem extra kreeg. Zo konden we dus op beide verbindingen de volle snelheid halen, maar dat is nu niet meer nodig, dus het makkelijkste is dat we nu weer gewoon beide 1 apart account nemen.![]()
Net iets gedownload maar wss virus oid? als ik exe start gebeurt er niets..(ik had het verkeerde aangeklikt)
Dingen zoals dit:Wat is dit?quote:4. [07620/11777] - "Theorie examen oefeningen rijbewijs B ( Dutch ) .rar" by ddl-warez.org (1/1) Yenc-PP-A&A a.b.warez
a.b.test
a.b.multimedia 66d
5. [07621/11777] - "Theorie examen oefeningen rijbewijs B ( Dutch ) deel 2 .rar" by ddl-warez.org (1/1) Yenc-PP-A&A a.b.warez
a.b.test
a.b.multimedia 66d
6. [07620/11777] - "Theorie examen oefeningen rijbewijs B ( Dutch ) .rar" by ddl-warez.org (1/1) Yenc-PP-A&A a.b.games
a.b.warez
a.b.test 66d
7. [07621/11777] - "Theorie examen oefeningen rijbewijs B ( Dutch ) deel 2 .rar" by ddl-warez.org (1/1) Yenc-PP-A&A a.b.games
a.b.warez
a.b.test 66d
8. [07620/11777] - "Theorie examen oefeningen rijbewijs B ( Dutch ) .rar" by ddl-warez.org (1/1) Yenc-PP-A&A a.b.multimedia
a.b.games
a.b.test 66d
9. [07621/11777] - "Theorie examen oefeningen rijbewijs B ( Dutch ) deel 2 .rar" by ddl-warez.org (1/1) Yenc-PP-A&A a.b.multimedia
a.b.games
a.b.test 66dx![]()
Puur uit interesse, hoe veel mensen werken daar?quote:
en zijn het allemaal nerds die er sinds het begin van usenet bij zijn of gezellige geeks?![]()
![]()
Lol, ik heb een server in de meterkast staan met 7 spinpoints 1tb.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waar haal je de (bureau)ruimte vandaan?Wel met tie-rips in de kast geknoopt.
![]()
Heb ze wel in Raid5 staan dus mijn virtuele schijfuimte is een stuk minder.![]()
stuk of 10... paar technici, paar supportdesk, paar boekhoudingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Puur uit interesse, hoe veel mensen werken daar?
en zijn het allemaal nerds die er sinds het begin van usenet bij zijn of gezellige geeks?
ik heb een rack in me huiskamer staanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lol, ik heb een server in de meterkast staan met 7 spinpoints 1tb.Wel met tie-rips in de kast geknoopt.
![]()
Heb ze wel in Raid5 staan dus mijn virtuele schijfuimte is een stuk minder.
![]()
![]()
Dat is, neem ik aan, draadloos bereikbaar, of niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lol, ik heb een server in de meterkast staan met 7 spinpoints 1tb.Wel met tie-rips in de kast geknoopt.
![]()
Heb ze wel in Raid5 staan dus mijn virtuele schijfuimte is een stuk minder.![]()
![]()
is gewoon een simpele desktop op een plankje. Er draait Windows server op en werk met remote desktop om hem te bedienen en daar staat ook newsleecher op. Hangt aan gigabit netwerk en de media schijf is gewoon geshared zodat ik de films op de tv kan kijken via de popcorn hour. Ik heb enkel 1080p materiaalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is, neem ik aan, draadloos bereikbaar, of niet?![]()
![]()
Regel dan alsjeblieft even een kortingsactie als je meerdere maanden afneemt. Al scheelt het maar een klein beetje..quote:Overal verstand van.![]()
Dat lijkt mij toch weinig toevoegenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat is, neem ik aan, draadloos bereikbaar, of niet?
gigabit FTW![]()
![]()
Kleine bestandjes?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:27 schreef richbitch het volgende:
Net iets gedownload maar wss virus oid? als ik exe start gebeurt er niets..(ik had het verkeerde aangeklikt)
Dingen zoals dit:
[..]
Wat is dit?
Dan is het inderdaad een virus. Je moet namelijk een ISO krijgen (dat is de enige mogelijkheid bij deze media).![]()
Aah, ok. Dank voor de uitleg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
is gewoon een simpele desktop op een plankje. Er draait Windows server op en werk met remote desktop om hem te bedienen en daar staat ook newsleecher op. Hangt aan gigabit netwerk en de media schijf is gewoon geshared zodat ik de films op de tv kan kijken via de popcorn hour. Ik heb enkel 1080p materiaal![]()
![]()
Ik zit nou al een tijdje bij Hitnews en ik hoor iedereen maar over Eweka.
Op de site van Eweka staat dat een abbo 7,50 kost, is dat abbo voor alle snelheden tot de 50 Mbit of kost een snellere lijn meer?0 topics op naam. 14.gif![]()
Er is maar één abo.quote:Op maandag 2 november 2009 13:01 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zit nou al een tijdje bij Hitnews en ik hoor iedereen maar over Eweka.
Op de site van Eweka staat dat een abbo 7,50 kost, is dat abbo voor alle snelheden tot de 50 Mbit of kost een snellere lijn meer?![]()
Dus je koop alleen toegang voor een paar dagen, je kan dus met je volle snelheid downloaden?quote:0 topics op naam. 14.gif![]()
Ja, als je ¤ 7,50 betaalt, heb je 30 dagen toegang en dat is gewoon met 50 mbit.quote:Op maandag 2 november 2009 13:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus je koop alleen toegang voor een paar dagen, je kan dus met je volle snelheid downloaden?![]()
Ok, duidelijk.quote:Op maandag 2 november 2009 13:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, als je ¤ 7,50 betaalt, heb je 30 dagen toegang en dat is gewoon met 50 mbit.
0 topics op naam. 14.gif![]()
waar dan? Ik zie het niet staan bij de opties van "advanced search"quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef PiRANiA het volgende:
nzbindex.nl heeft nu een 'vote' functie, aanzetten onder 'advanced search'Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.![]()
Show release ratingsquote:Op donderdag 5 november 2009 01:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
waar dan? Ik zie het niet staan bij de opties van "advanced search"![]()
Ow, helemaal overheen gekeken, thnx.quote:
Ben benieuwd of het ook veel gebruikt gaat worden...Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.![]()
Als ik er achter kom dat er een pass op een serie zit ofzo, zal ik dat wel aangevenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:34 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ow, helemaal overheen gekeken, thnx.
Ben benieuwd of het ook veel gebruikt gaat worden...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: