zoiets wilde ik ook schrijven, maar dacht hou me nog ff in.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
je zou je inderdaad de pestpleuris en de touwtering schrikken
hangt af van de context.quote:
Kan dat op meerdere manieren dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inderdaad... Hier heb ik een al jaren lopende, lichtelijk frustrerende discussie over met een vriend van me
Hoe spreek jij display uit?
Dat zou ik zeker leuk vinden. En kijken hoe hij zich er uit lult en of de andere twee haar zullen bijvallen en jeroen zullen aanpakken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik hoop dat Bart tegen Marilien vertelt dat Jeroen eten jat.![]()
Leuk voor de stemming..
Nou, ik zie dat niet hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
die kaneelopdracht, vanaf toen is er geen ontkennen meer aan
Ja dat vind ik ook maar andere zeggen dat hij anders tegen eline praat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik zie dat niet hoor.
Bart is toch tegen iedereen hetzelfde?
Dat hoop ik ook, denk dat Marielin wel het type is die daar even lekker stennis over gaat trappen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk voor de stemming..
No wayquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik zie dat niet hoor.
Bart is toch tegen iedereen hetzelfde?
CONtextquote:
dan vliegen ze echt elkaar in de harenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuk voor de stemming..
Paranoiaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
echt en nu eens goed luisteren want nu zeg ik het weer, Eline praat veel volwassener tegen Bart en van de week zei ik het ook al een paar keer, ben niet gek dat gemaakte gedoe en die kinderachtige TJES van der is gewoon een act.
en hoor Bart nu tegen Marilien, harder praten en niet zo lief als tegen Eline, ja ja ik gooi het maar weer in de groep.
Misschien testje laten maken bij beter horen of schoonebergquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
echt en nu eens goed luisteren want nu zeg ik het weer, Eline praat veel volwassener tegen Bart en van de week zei ik het ook al een paar keer, ben niet gek dat gemaakte gedoe en die kinderachtige TJES van der is gewoon een act.
en hoor Bart nu tegen Marilien, harder praten en niet zo lief als tegen Eline, ja ja ik gooi het maar weer in de groep.
Ja, tuurlijk...quote:
Look at the DISplay. It disPLAYS stuff.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Display, discord, distaste.... al die woorden hebben de klemtoon ná de lettergreep dis.
Wat nou act, hoe kun je een act nu zolang volhouden? Het is gewoon een leuke, lieve en mooie meid, klaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
Nog wel jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Micha164 het volgende:
"ik verwacht niet dat ik bovenaan sta"
Je staat al een tijdje op positie 1....
Ja! Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Display, discord, distaste.... al die woorden hebben de klemtoon ná de lettergreep dis.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
het is zooooooo spannend dat ik er bijna van inslaap val
Dat komt omdat Bart Eline behandelt als een klein kind en tegen Marielin wel op een volwassen toon praatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
An LED-DISplayquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk...
dísplay en displáy...
1 - An LED-display
2 - A display of power.
Moeilijk, moeilijk... maar goed, de discussie hieromtrent is iets minder fel dan die over het puzzelen/puuuuzzelen
Ik weet wel dat mensen dat eerste zeggen, maar oorspronkelijk is het wel disPLAYquote:
Yup, Marielin heeft er wel iets vanquote:
Wie ik, en ja ik voel me er erg prettig bijquote:
Ik was alleen aan het 'scherm' aan het denken, toen Danny over context begon bedacht ik me de andere Displayquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk...
dísplay en displáy...
1 - An LED-display
2 - A display of power.
Moeilijk, moeilijk... maar goed, de discussie hieromtrent is iets minder fel dan die over het puzzelen/puuuuzzelen
Discoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:38 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja! Eindelijk iemand die het met me eens is
daar kan jij toch wel tegen toverheks?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Toverheks het volgende:
Je zal Jeroen toch in een donker steegje tegen komen, ter plekke schrik je je toch een hartverzakking.
Met de finish in zicht en nog maar een paar dagen te gaan, zéér scociaal wenselijke antwoordjes allemaal inderdaad..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Bunker-Renate het volgende:
Marielin verwoordt zich uitstekend open en eerlijk
gechecked en je hebt gelijk. het klinkt alleen onnatuurlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Disana het volgende:
Ik weet wel dat mensen dat eerste zeggen, maar oorspronkelijk is het wel disPLAYDe andere voorbeelden die ik gaf waren ook zelfstandig naamwoorden.
Maar echt, je moet eens van het idee afstappen dat ieder gedrag wat jij niet bij jezelf herkend, nep is en een act betreft. Er bestaan echt mensen die anders zijn. En die zijn dat echt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie ik, en ja ik voel me er erg prettig bij![]()
Weet ik, zo zie je maar hoe taal leeftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:42 schreef Danny het volgende:
[..]
gechecked en je hebt gelijk. het klinkt alleen onnatuurlijk
En ik maar denken dat ik het zo vaak met jou eens wasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:38 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja! Eindelijk iemand die het met me eens is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |