quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maak ik dan echt zo'n uitgebreide OP voor Emma met de korte achternaam?
whehehe, die gaap op het eindquote:
Da's een tof spelletje!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:03 schreef Turbomuis het volgende:
Deze kwam ik tegen. Leuk spellie, misschien om de spanning wat te verlichten:
[ link | afbeelding ]
Een eend broed zo'n 4 weken, en Emma heeft nu een week of 2 achter de rug gok ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:10 schreef ondeugend het volgende:
Wanneer komen ze nou?
Hoe lang broedt een eend?
Leuk he, in al z'n simpelheid!quote:
Ik zal er morgen eens met haar van gedachten over wisselen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Leuk he, in al z'n simpelheid!
en stiekum soms best lastig opeens
Ik moest meteen aan dit topic denken toen ik het tegenkwam...
Wat vind Emma er van, dat ze zo'n impact heeft op de mensch? Of vind ze daar, heel minzaam, niks van?
Met al die eendjes die je dezelfde kant op moet zien krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:34 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Succes... Welk level is dat?
uitgespeeld
Morgen zit ik grofweg in jouw buurt. Dan gooi ik hem wel over de schutting. Leg hem heeeeeeel voorzichtig in Emma's nestje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kun je 'm even komen brengen? Dan kan Emma er weer op gaan zitten...
Ik ben morgen vrij dus ik houd je in de gaten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Cat22 het volgende:
Morgen zit ik grofweg in jouw buurt. Dan gooi ik hem wel over de schutting. Leg hem heeeeeeel voorzichtig in Emma's nestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |