Dat weet ik niet , staat er niet bij op De Telegraaf/mokkels.nlquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit was in begin april dus? Hoe heet die kroeg?
Alweerquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
En terug naar Ellemieke Vermolen kan Jan ook niet want zij is zwanger
Hermanquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:21 schreef Chiponiz het volgende:
[ afbeelding ]
daarna... ?
[ afbeelding ]
in ieder geval een overeenkomst :'')
je denkt toch niet dat die moeder in dat kutdorp blijft wonen, die zal er echt niet om treuren..quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef Stali het volgende:
Wat een drama want hier komt uiteindelijk nog meer inteelt van..
Maar het ging toch al een hele poos niet goed? Begreep iig dat ze al een hele tijd niet meer samen gesignaleerd waren in het bruisende uitgaansleven van Volendam..
Vind het nog het meest lullig voor die moeder van Yolanthe, die wordt nu helemaal als "jas" weggehangen natuurlijk. Ken het hele mens niet maar het lijkt me toch niet zo leuk voor haar.
Ellemieke zal een DNA test moeten ondergaan om de vader vast te stellen, dat is het grootste Gooise matras wat er rondlooptquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet , staat er niet bij op De Telegraaf/mokkels.nl
[..]
Alweer![]()
Nou die moet ook gewoon een boterham bij mekaar sprokkelen en dat deed ze nu dankzij de bekendheid van haar dochter en die connectie met Volendam aldaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat die moeder in dat kutdorp blijft wonen, die zal er echt niet om treuren..
Helaas wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:14 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, drie topics al vol over deze no-no's?
Wordt dat de nieuwe albumtitel?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:47 schreef hetismijrobbert het volgende:
jan vond het erg k-u-t volgens koos van shownieuws ja echt want die had hem gesproken op de volendamse dijk. Ik heb gelijk jan ze cd's weer uit het stof getrokken want nu hoef ik hem tenminste niet meer aan te horen over hem en Y die elke dag wel 3x 'vrijen' yuk. kom maar door met die nieuwe cd, tranen met tuiten.
als je haar ziet maak dan pics..quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:50 schreef evert het volgende:
ik ga dit weekend naar madrid en zondag ook nog naar Real. ik zal extra opletten of ik yolanthe zie!
Vrijgezeln jaquote:Jan en Yolanthe zouden elkaar de laatste tijd bepaald niet trouw zijn geweest. Beelden van een bewakingscamera in een parkeergarage van Yolanthe en de onlangs gescheiden voetballer Wesley Sneijder deden gisteren de deur dicht. De twee kusten elkaar hartstochtelijk en het kon niet langer. Er ging een officiële verklaring uit. Jan en Yolanthe zijn niet langer een stel.
Jan, op zijn beurt, zou laatst zijn gesnapt op een toilet met een oudere vrouw. „Jan valt op oudere vrouwen, dat is bekend”, zegt een Volendamse. „De verhouding met Yolanthe was eigenlijk een uitzondering. Eigenlijk valt Jan op vrouwen zoals Ellemieke Vermolen. Daar heeft hij inderdaad ook een relatie mee gehad.”
Zelf zeggen de exen er niet zoveel over. Ze zijn nu alle twee vrijgezel en daarmee basta. De beelden van de bewakingscamera tonen aan dat Yolanthe zich in elk geval al langer zo voelde.
Oh, dat gaat snelquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Ook Jan Smit heeft een ander'
[..]
Vrijgezeln ja. Ze weten ook niet wat ze schrijven hè. ALS er maar wat staat
![]()
.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:55 schreef bluebirdie het volgende:
Weet iemand wanneer Jan Smit weer handtekeningen gaat uitdelen, dan ga ik ernaar toe om te vragen of hij mijn Oranje shirt met Sneijder achterop effe wil signeren..
Weet iemand wanneer Jan Smit weer handtekeningen gaat uitdelen, dan ga ik ernaar toe om te vragen of hij mijn Oranje shirt met Sneijder achterop effe wil signeren..
quote:
Zou ook nog kunnenquote:
Ja, want je vraagt je af welk ander voordeel ze daarbij hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:27 schreef MadGuy het volgende:
Inderdaad. Wel knap verzonnen. En als het een viral blijkt is het wel briljant. Alleen al om alle ophef.
Ik postte elders ook al dat ik een Bananensplitgevoel heb hierbij. Ben benieuwd wanneer e.e.a. uitkomt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:35 schreef SLC81 het volgende:
Volgens mij is het een grote PR stunt. Is allemaal net iets te toevallig: filmpje met zoenende Wesley en Yolanthe komt toevallig bij RTL. Jan heeft net nieuwe cd en Yolanthe gaat in voetbalvrouwen spelen. En of het kan ook iets te maken mhebben met Bananensplit. Zie http://hoax.blog.nl/
Die foto ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En de voorpagina vandaag. 'Hoop voor vrije jongens.'
[ afbeelding ]
Like she cares, die heeft 2 dingen nodig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:39 schreef Fortitudo het volgende:
volgens mij heeft yolanthe geen idee wat dit teweeg brengt in haar populariteit. wie aan jan smit komt, komt aan half NL lijkt wel
Presenteren zal ook wel snel stoppen voor haar. ze zullen haar nu wel snel afvloeien, ze kon het namelijk niet en ze was er natuurlijk gekomen door Jan zijn werk voor Tros.
en als ze ergens in beeld komt denken ze niet meer aan dat leuke meisje, maar aan de vriendin van jan smit die vreemd ging met de levende orc wesley sneijder.
Kortom: Yolanthe zal wel weg gaan uit NL
Het zou echt de grap van de eeuw zijn, nog beter als de grap van Bassiequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik postte elders ook al dat ik een Bananensplitgevoel heb hierbij. Ben benieuwd wanneer e.e.a. uitkomt.
Ik zou het een enorme grap vindenquote:
Dat dus, want als je al uit elkaar bent maar het nog niet naar buiten brengt dan neem je iig niet de auto van je vriendje (aanstaande ex) mee om met je buitenrelationele rommeltje te gaan stappen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:08 schreef Duderella het volgende:
Het is vast al gezegd, maar jullie gaan zo hard:
Volgens mij is het dikke onzin dat ze al een tijdje geleden hebben besloten uit elkaar te gaan.
1. Op dat feestje van Joling staat Jan vrolijk lallend aan het bier en kijkt hij tamelijk in luuuuuuf naar Yolanthe.
2. Zijn vrienden/neven (het is Volendam natuurlijk) zoals Simon van Nick, of Nick van Simon zeggen bij SBS'6 dat ze hoogstens wisten dat het even niet zo lekker liep. Eén van die types zat eergisterenavond toevallig bij en met Jan TV te kijken toen het nieuws werd gebracht. Ik bedoel: zoiets verzwijg je toch niet voor vrienden? Dus ik denk dat Yolanthe hem gewoon lekker heeft laten bungelen en Jan nog wel dacht dat alles in Ordnung zou komen. Die is veel te beschermd opgevoed, die snapt níets van vrouwen die zeggen 'even wat tijd voor zichzelf te willen'. En nu hebben ze maar snel de smoes gemaakt dat het al langer uit was. Right!
3. Onze eigen FOK!kers wisten al veel eerder een vozende Yolanthe en Wesley te melden.
Zo.Nu even bijlezen.
Hier geen youtube, maar wat is de samenvatting?quote:
Tis een stomme spoofquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:29 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Hier geen youtube, maar wat is de samenvatting?
Ik begin toch wel te twijfelen ja... het is allemaal net iets té toevallig... maar wat hebben ze hier bij te winnen vraag je je af....quote:
Wat had Bassie te winnen met zijn affaire en buitenechtelijk kindquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin toch wel te twijfelen ja... het is allemaal net iets té toevallig... maar wat hebben ze hier bij te winnen vraag je je af....
geld van Ohraquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Wat had Bassie te winnen met zijn affaire en buitenechtelijk kind
PR-stunt voor Voetbalvrouwen en de nieuwe cd lijkt me ook sterk, maar Bananaslip zou wel kunnen. Ik begin nu ook te twijfelen. Het is wel héél toevallig allemaal, vooral dat gisteren ook die camerabeelden van de parkeergarage lekte naar RTL. Het zou wel een enorme grap zijn, zie wat een aandacht eraan besteed is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:34 schreef Fortitudo het volgende:
het is echt geen pr-stunt hoor, daar verliezen ze hun populariteit alleen maar mee.
tenzij die ook in het complot zitten natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef Majar het volgende:
[..]
PR-stunt voor Voetbalvrouwen en de nieuwe cd lijkt me ook sterk, maar Bananaslip zou wel kunnen. Ik begin nu ook te twijfelen. Het is wel héél toevallig allemaal, vooral dat gisteren ook die camerabeelden van de parkeergarage lekte naar RTL. Het zou wel een enorme grap zijn, zie wat een aandacht eraan besteed is.Het zou in dat geval wel beetje rot zijn voor sommige mensen zoals die van de 3J's, die nu hebben gezegd dat ze Yolanthe toch al niet mochten
![]()
Georgina Verbaan zal het vast met je eens zijn maar dan is het leed al wel geleden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef TheVulture het volgende:
En laten we wel wezen, die beelden in die parkeergarage die zomaar worden vrijgegeven terwijl het tegen alle privacy-regels indruist...
Dat was opgenomen met een mobieltje in een openbare gelegenheid, niet door een bewakingscamera. Nogal een verschil.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Georgina Verbaan zal het vast met je eens zijn maar dan is het leed al wel geleden.
Die zijn niet vrijgegeven, die zijn 'gelekt'. Je moet toch wat doen om je salaris aan te vullen in crisistijd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef TheVulture het volgende:
En laten we wel wezen, die beelden in die parkeergarage die zomaar worden vrijgegeven terwijl het tegen alle privacy-regels indruist...
No shit Sherlock.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:08 schreef Duderella het volgende:
Volgens mij is het dikke onzin dat ze al een tijdje geleden hebben besloten uit elkaar te gaan.
Vind ik niet. Ze wisten beiden niet dat ze gefilmd werden en dat het daarna vrolijk in de publiciteit gegooid werd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat was opgenomen met een mobieltje in een openbare gelegenheid, niet door een bewakingscamera. Nogal een verschil.
Bron: Geen Stijlquote:De Voetbalvrouwen Viral van Wesley & Yolanthe
Interessante tipmail van een onzer lezers. "Vreemdgaande Yolanthe = viral voor Voetbalvrouwen". Kijk, dat waarderen we zo in u. Zodra er nieuws is, meteen met de bullshit detector er overheen. Want het zou zo maar kunnen, dat Nederland er weer eens ingetuind is. Tot en met een ANP ALARM en de opening van de TELEFAP aan toe. Yolanthe Cacao van Kontbergen gaat in de komende reeks Voetbalvrouwen namelijk de rol van Mysterieuze Kate spelen. Die serie is van RTL. En wie heeft de parkeergarage beelden van Yolanthe die vreemdgaat met een voetballer? Juist. RTL. Het is idd allemaal net even te verdacht, te ingestoken, te mooi voor woorden en met een iets TE glunderende Albert Verlinde. Dit zaakje stinkt. Naar hoax, viral en fopfilmpjes. [Foto: Jan & Wesley.] Mocht onze bullshit detector er trouwens naast zitten, en de scheiding van Jan & Yolanthe wel een Groot Menselijk Liefdes Drama zijn, dan treedt Plan B voor dit topic in werking. We herinneren u dan aan de consciëntieuze RTL Nieuws adjunct Pieter K. die ONS nieuws over Paul Depla en de Pijpscene in de Nijmeegse Parkeergarage in De Leugen Regeert afdeed als "privé en alsdus niet nieuwswaardig". Uiterst integere hoofdredactionele afweging, natuurlijk. Maar waarom de neuq dan wel een privé-momentje van een soapsterretje en foeballertje als Groot Nieuws op de website brengen? Sensasie!
Ja GS is lekker betrouwbaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:59 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Bron: Geen Stijl
We zijn er allemaal ingetuind..
Hebben ze ook al lopen kotsenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:27 schreef Duderella het volgende:
Maar die FOK!kers die ze in het nachtleven hebben zien nekken dan?
Dat zal toch niet allemaal onderdeel van een viral zijn?
Nou nee, het zou dan een dom slechtbedacht iets zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Het zou echt een briljante stunt zijn...
Idd, en slecht uitgewerkt....quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou nee, het zou dan een dom slechtbedacht iets zijn.
Slecht uitgewerkt? Het is juist briljant gedaan... echt iedereen tuint erinquote:
*zucht* Ik heb het over de bron. Het filmen van zoiets door een privepersoon en dat naar RTL sturen vind ik iets anders dan bewakingsbeelden doorgeven, dat laatste mag namelijk niet zomaar. Vandaar dat ik ook denk dat het een hoax is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ze wisten beiden niet dat ze gefilmd werden en dat het daarna vrolijk in de publiciteit gegooid werd.
En een garage is geen slaapkamer maar ook een openbare gelegenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |