quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kneus ben jij zeg. Keihard posten om de lapo te kunnen krijgen
Wat een kneus ben jij zeg. Wiskundige blunders maken waardoor je de lapo niet haalt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:42 schreef kurk_droog het volgende:
Maar ik maakte een wiskundige blunderDacht dat ik er mar 10 moest om de lapo te halen. Was pas bij 291
Toen maar gestopt ivm modjes.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat een kneus ben jij zeg. Wiskundige blunders maken waardoor je de lapo niet haalt.
Ik ben aan het minderen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jij, zolang niet gezienOf komt dat omdat ik me tegenwoordig goed gedraag?
Mwoah, het is vrij rustig op KLB, dus het gaat nog prima.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik neem je taken wel over. MAAK KURK BLAUW !!!!!
Zeist.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef gers het volgende:
KNVB MAFFIA
DIE HEAMAUS IN ZEIST MOETEN DOODT!
moet je danny even mailenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:53 schreef kurk_droog het volgende:
swarma.. ik ben morgen jarig. Op mijn lijstje staat 1 ding. Inzage in al mijn notes
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef gers het volgende:
KNVB MAFFIA
DIE HEAMAUS IN ZEIST MOETEN DOODT!
Lekkere billetjes.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
Adelante heeft eindelijk tijd om zijn grootste hobby uit te oefenen, gewaagde kiekjes maken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
Adelante heeft eindelijk tijd om zijn grootste hobby uit te oefenen, gewaagde kiekjes maken.
de Fok!rarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:23 schreef gers het volgende:
ik wil je een rarretje kado geven bloodysunday
en natuurlijk aan de jarige![]()
Het ging niet om het kontje maar om de trui, LS. Voor op stijlforum.nlquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef LudoSanders het volgende:
Je bent in ieder geval niet alleenquote:
* geeftquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
Waar blijft m'n medelijden trouwens bitches
Zoals dit, wtf, word ik geacht dat te wetenquote:Welke rol speelde de Amerikaanse onafhankelijkheidsstrijd in de binnenlandse politiek in de Republiek?
De orangisten waren pro-Engels en zagen de Amerikaanse kolonisten dus als onwettig handelende opstandelingen.
De patriotten (tegenstanders van de stadhouder) waren het eens met de democratische eisen van de Amerikaanse kolonisten, de Amsterdamse regenten hoopten met een onafhankelijk Amerika meer handel te kunnen drijven dan met door handelsconcurrent Engeland bestuurd Amerika. Ze sloten zelfs een handelsverdrag (terwijl de oorlog tussen de Amerikaanse kolonisten en Engeland nog bezig was). Toen dat bekend werd, verklaarde Engeland de Republiek de oorlog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |