abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69200954
De komende week barst Festival aan de Werf weer los!

Informatie

Gemeente Utrecht
SkyScraperCity Utrecht over alles wat ze misschien ooit gaan bouwen hier
Bouwput Utrecht
Wikipedia
Beroepszeikerd die we lekker negeren in dit topic!
Utrechts Nieuwsblad (AD)
De plaatselijke FC

Back in the OP by popular demand: De Speknek Utreg HipHeid Chart

Liedje over Utreg

Nee, natuurlijk schaam je je daar niet voor!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2009 09:56:55 ]
pi_69200980
Utrecht
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:12:21 #3
141482 Q.
JurassiQ
pi_69201143
Dolle pret!
For great justice!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:12:36 #4
141482 Q.
JurassiQ
pi_69201152
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:06 schreef Nielsch het volgende:

Beroepszeikerd die we lekker negeren in dit topic!
Wie is dat?
For great justice!
pi_69201296
(bij wijze van tvp) groet aan alle stadsratten (binnenstadbewoners)
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:17:15 #6
62913 Blik
The one and Only!
pi_69201298
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:12 schreef Q. het volgende:

[..]

Wie is dat?
een nobody
pi_69201952
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69203326
Lombok represent
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:10:49 #9
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_69203567
Over liedjes gesproken, ik vind deze ook wel leuk eigenlijk :

Henk & Henk & Herman van Veen & Spinvis - Weg van Utrecht
pi_69204221
Tvp vanuit de -buurt
pi_69205458
*voorzichtig binnenkijkt*

Hier nog een Uithofbewoonster.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_69206054
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Mini_rulez het volgende:
*voorzichtig binnenkijkt*

Hier nog een Uithofbewoonster.
Buuf! Hoe bevalt casa jou?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:13:08 #13
141482 Q.
JurassiQ
pi_69206254
Mini!
For great justice!
pi_69206421
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Buuf! Hoe bevalt casa jou?
Ha, bovenbuuf.

Eigenlijk wel goed, ik vind het heerlijk om geen huisgenoten meer te hebben. Lekker alleen thuis zijn, niemand die aan m'n keukenspullen zit... Wel een paar lastige dingetjes (afzuiging, afvalstoffenheffing ) maarja, niks aan te doen.
Hoe bevalt het jou?
pi_69206442
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:13 schreef Q. het volgende:
Mini!
Q!
Waar in het Utrechtse bevind jij je tegenwoordig?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:19:01 #16
141482 Q.
JurassiQ
pi_69206535
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Q!
Waar in het Utrechtse bevind jij je tegenwoordig?
Transwijk. Al zo'n 3,5 jaar inmiddels. Koop hè? Dan ben je niet zo flexibel. En daarbij bevalt het mij hier uitermate goed. Jij woont tegenwoordig in CC?
For great justice!
pi_69206741
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Q. het volgende:

[..]

Transwijk. Al zo'n 3,5 jaar inmiddels. Koop hè? Dan ben je niet zo flexibel. En daarbij bevalt het mij hier uitermate goed. Jij woont tegenwoordig in CC?
Oh, mooi dat het je bevalt.
Yep, alweer ongeveer een half jaar. Ik vind de Uithof nog niet zo'n slechte plek om te wonen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:23:48 #18
141482 Q.
JurassiQ
pi_69206755
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, mooi dat het je bevalt.
Yep, alweer ongeveer een half jaar. Ik vind de Uithof nog niet zo'n slechte plek om te wonen.
Daar woonde je hiervoor toch ook al? De Uithof dan. Toch?
For great justice!
pi_69206942
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:23 schreef Q. het volgende:

[..]

Daar woonde je hiervoor toch ook al? De Uithof dan. Toch?
Ja, 2 jaar in de Cambridgelaan en daarvoor een half jaar in de Enny Vredelaan (onderhuur, helaas). Ik schuif steeds verder op richting oosten. Stiekem wil ik gewoon niet verder bij het Wilhelminapark vandaan.
pi_69206949
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ha, bovenbuuf.

Eigenlijk wel goed, ik vind het heerlijk om geen huisgenoten meer te hebben. Lekker alleen thuis zijn, niemand die aan m'n keukenspullen zit... Wel een paar lastige dingetjes (afzuiging, afvalstoffenheffing ) maarja, niks aan te doen.
Hoe bevalt het jou?
heb gelukkig geen problemen met de afzuiging maar dat ding in de woonkamer doet t niet, maar de afzuigkap wel, dus laat t mooi zo anders heb ik herrie, ding in de badkamer doet t wel prima. Afvalstoffen en waterschaps was ff n teleurstelling maar ben maar braaf begonnen dat in termijnen af te lossen. Verder: heerlijk de ruimte (wat is zo'n spacebox ene kuthokje ) heerlijk LANG warm kunnen douchen ja het bevalt goed
pi_69207025
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

heb gelukkig geen problemen met de afzuiging maar dat ding in de woonkamer doet t niet, maar de afzuigkap wel, dus laat t mooi zo anders heb ik herrie, ding in de badkamer doet t wel prima. Afvalstoffen en waterschaps was ff n teleurstelling maar ben maar braaf begonnen dat in termijnen af te lossen. Verder: heerlijk de ruimte (wat is zo'n spacebox ene kuthokje ) heerlijk LANG warm kunnen douchen ja het bevalt goed
Heb je geen vrijstelling aangevraagd?
Hoe groot is zo'n spacebox eik? Zoiets als het woongedeelte van de Casa?
pi_69207262
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef Inu het volgende:
Tvp vanuit de -buurt
Echt.
pi_69207366
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Heb je geen vrijstelling aangevraagd?
Hoe groot is zo'n spacebox eik? Zoiets als het woongedeelte van de Casa?
daar verdien ik teveel voor, maarja betaal mn gehele studie, huur en alles zelf dus moet wel en met 30euro p/m aflossen red ik t wel.
pi_69207700
Ik mag gaan kijken bij Max, maar als het goed is ga ik van de zomer samenwonen. Ik zou het wel fijn vinden om dat appartement toch nog even aan te houden voor de zekerheid en in principe mag dit ook gewoon van de SSH, maar zou je mogen accepteren en er meteen een onderhuurder in mogen doen?
pi_69207925
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

daar verdien ik teveel voor, maarja betaal mn gehele studie, huur en alles zelf dus moet wel en met 30euro p/m aflossen red ik t wel.
Stom is dat... dan werk je al extra om alles te kunnen betalen, mag je als beloning ook nog eens gaan werken voor zoiets stoms.
Ik krijg het waarschijnlijk ook niet omdat ik te veel spaargeld heb. Daar ben ik ook niet m'n hele studietijd lang vanaf gebleven om het nu aan de gemeente te geven. Had ik het net zo goed gewoon aan leuke dingen kunnen opmaken. Maarjaa, niks aan te doen, zoveel is die heffing nou ook weer niet dus er blijft nog wel wat over.
pi_69208003
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:42 schreef Inu het volgende:
Ik mag gaan kijken bij Max, maar als het goed is ga ik van de zomer samenwonen. Ik zou het wel fijn vinden om dat appartement toch nog even aan te houden voor de zekerheid en in principe mag dit ook gewoon van de SSH, maar zou je mogen accepteren en er meteen een onderhuurder in mogen doen?
Op zich is dat gewoon je eigen keuze, denk niet dat de SSH daar een probleem mee heeft. Ik heb het ook gehoord van iemand in Casa Confetti, die zijn nieuwe woning meteen in onderhuur deed omdat hij naar het buitenland ging voor een stage. Maar goed, die wilde er later wel nog zelf in gaan wonen. Ach ja, hij deed er ook nog iemand een plezier mee die volgens de officiële wachtlijst echt niet in aanmerking was gekomen voor zo'n woning.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:49:45 #27
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_69208027
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:42 schreef Inu het volgende:
tof, ik ga ook kijken bij Max
pi_69208077
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Op zich is dat gewoon je eigen keuze, denk niet dat de SSH daar een probleem mee heeft. Ik heb het ook gehoord van iemand in Casa Confetti, die zijn nieuwe woning meteen in onderhuur deed omdat hij naar het buitenland ging voor een stage. Maar goed, die wilde er later wel nog zelf in gaan wonen. Ach ja, hij deed er ook nog iemand een plezier mee die volgens de officiële wachtlijst echt niet in aanmerking was gekomen voor zo'n woning.
Ja, een vriendin van me wil erin en die maakt ook echt geen kans op iets voor derzelf
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:00:48 #29
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69208533
Zijn er trouwens nog plannen om meer studentenflats op de Uithof te bouwen?

Ik heb momenteel pas 1 jaar wachttijd, maar als ze over 2,5 jaar ofzo een nieuwe flat klaar zouden hebben met zelfstandige kamers waar je niet eerst voor bij de SSH een onzelfstandige kamer hoeft te huren, dan zou dat heel mooi zijn

edit;

Campus De Uithof
De komende jaren richt SSH Utrecht zich opnieuw
sterk in De Uithof. Hier doet de SSH veel aan gebiedsontwikkeling.
Na het voltooien van De Bisschoppen en
Casa Confetti starten hier gedurende de OP-
periode
2008-2012 minimaal twee ontwikkelingen. Deze worden
opgeleverd in de periode 2012-2016
en zijn nog
niet in de productiecijfers opgenomen.

Hmm, ik verwacht in 2012 met mijn master te beginnen, dan zal het nog wel niet klaar zijn

Denk dat het vrijwel onmogelijk is om nu nog in een zelfstandige wooneenheid terecht te komen, want mensen die er nu al inzitten gaan daar niet zo snel weg

[ Bericht 52% gewijzigd door MoneyTalks op 19-05-2009 23:22:06 ]
pi_69209539
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef MoneyTalks het volgende:

Denk dat het vrijwel onmogelijk is om nu nog in een zelfstandige wooneenheid terecht te komen, want mensen die er nu al inzitten gaan daar niet zo snel weg
In de Cambridgelaan en de Bisschoppen zijn zelfstandige woningen waar mensen al een paar jaar in zitten, daar komt wel regelmatig wat vrij. De Uithof is niet zo heel populair dus misschien maak je over een tijdje wel kans. Er zijn ook nog altijd de spaceboxen, die zouden weggehaald worden maar nu blijven ze geloof ik toch nog een tijdje staan.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:39:24 #31
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69210127
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

In de Cambridgelaan en de Bisschoppen zijn zelfstandige woningen waar mensen al een paar jaar in zitten, daar komt wel regelmatig wat vrij. De Uithof is niet zo heel populair dus misschien maak je over een tijdje wel kans. Er zijn ook nog altijd de spaceboxen, die zouden weggehaald worden maar nu blijven ze geloof ik toch nog een tijdje staan.
Maar dan moet je dus eerst een onzelfstandige kamer gaan huren, en dan maar hopen dat je kan doorverhuizen?

Behoud je wel gewoon je inschrijftijd?
pi_69210193
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:39 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Maar dan moet je dus eerst een onzelfstandige kamer gaan huren, en dan maar hopen dat je kan doorverhuizen?

Behoud je wel gewoon je inschrijftijd?
Is dat zo? Dat weet ik niet precies eigenlijk. Maar ja, je moet toch ergens wonen.
Je behoudt je inschrijftijd wel ja. Vind het ook stom als dat niet zo is, dan word je gestraft omdat je een trouwe huurder bent. Maar op veel plaatsen werkt het idd wel zo.
pi_69210213
*transwijkpost*
pi_69210358
hmm, ik zie het al, allemaal van die buitenwijkers de op zaterdagavond onze binnenstad onveilig maken
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:56:53 #35
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69210709
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:40 schreef Mini_rul ez het volgende:

[..]

Is dat zo? Dat weet ik niet precies eigenlijk. Maar ja, je moet toch ergens wonen.
Je behoudt je inschrijftijd wel ja. Vind het ook stom als dat niet zo is, dan word je gestraft omdat je een trouwe huurder bent. Maar op veel plaatsen werkt het idd wel zo.
Mja ik zit nu al in een particulier studentenhuis waar ik 350,- per maand incl. betaal voor 13m2. Maar dan zit ik wel bij mensen die ik al een lange tijd ken. En als ik zelfstandige woonruimte wil op de Uithof, moet ik eerst onzelfstandig huren via SSH (dat is de regel), en dan kan je doorverhuizen naar een zelfstandige kamer.

Maarja, lijkt erop dat het de enige mogelijkheid is, en ik denk dat ik dat uiteindelijk wel zal proberen. Heb nu nog geen haast, denk dat ik vanaf de winter ofzo serieus ga reageren.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:08:49 #36
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_69211047
UUuuuuutereeeeeg

Net lekker gegeten in het oude pothuys.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_69211218
Utrecht vind ik top.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69214583
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:08 schreef timbob het volgende:
UUuuuuutereeeeeg

Net lekker gegeten in het oude pothuys.
Daar was ik afgelopen zondag ook! Prima plekje op het terras aan de Oudegracht gehad! Echt supermooi om daar te zitten, jammer dat ik m'n camera niet bij me had. De beenham vooraf was overigens superprima!
pi_69214699
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef MoneyTalks het volgende:
Zijn er trouwens nog plannen om meer studentenflats op de Uithof te bouwen?

Ik heb momenteel pas 1 jaar wachttijd, maar als ze over 2,5 jaar ofzo een nieuwe flat klaar zouden hebben met zelfstandige kamers waar je niet eerst voor bij de SSH een onzelfstandige kamer hoeft te huren, dan zou dat heel mooi zijn

edit;

Campus De Uithof
De komende jaren richt SSH Utrecht zich opnieuw
sterk in De Uithof. Hier doet de SSH veel aan gebiedsontwikkeling.
Na het voltooien van De Bisschoppen en
Casa Confetti starten hier gedurende de OP-
periode
2008-2012 minimaal twee ontwikkelingen. Deze worden
opgeleverd in de periode 2012-2016
en zijn nog
niet in de productiecijfers opgenomen.

Hmm, ik verwacht in 2012 met mijn master te beginnen, dan zal het nog wel niet klaar zijn

Ik weet wel dat de SSH over een paar jaar het KPN gebouw nabij de IBB gaat ombouwen tot een studentenflat. Wanneer dat echter klaar is en of daar ook zelfstandige woonunits in komen weet ik niet.
pi_69214880
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef Joesse het volgende:
Over liedjes gesproken, ik vind deze ook wel leuk eigenlijk :

Henk & Henk & Herman van Veen & Spinvis - Weg van Utrecht
Mwah, tis wel te doen dat liedje ja

Het oude werk van Henk&Henk is natuurlijk klassiek, en ook Herman van Veen was vroeger geweldig... maar wat al die mensen nou hebben met die Spinvis heb ik echt werkelijk nog nooit begrepen
pi_69216278
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Utrecht
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:44:12 #42
111328 cryotek
zie signature
pi_69216546
Overvechtse TVP!
zie ondertitel
pi_69217596
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 08:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik weet wel dat de SSH over een paar jaar het KPN gebouw nabij de IBB gaat ombouwen tot een studentenflat. Wanneer dat echter klaar is en of daar ook zelfstandige woonunits in komen weet ik niet.
Kaasfondue bij het Oude Pothuys

Ik ben ook blij dat je voor Max niet in een kamer hoeft te zitten, want ik ben net mijn studentenhuis (in het centrum, voor die patser die daar zo trots op is ) uit omdat ik gek werd van de rotzooi en de herrie. Anders zou je misschien ook kunnen reageren op een tijdelijke kamer waarvan de huur lager is en je niet hoeft te hospiteren en daar dan 1 maand in gaan 'wonen' waarna je door kunt verhuizen naar een zelfstandige kamer
pi_69227766
MM, ben jij dat die keihard U2 op heeft staan?
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:49:45 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_69228981
In het vorige topic zat ik te zeiken dat je zo slecht geholpen werd bij El Mundo, maar afgelopen vrijdag geen zin in koken en na het werk met m'n vriendin langsgewipt en na nog geen driekwartier stonden we compleet voldaan weer buiten. En ook nog eens voor maar iets meer dan 30 euro. Fantastisch!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_69234700
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:44 schreef cryotek het volgende:
Overvechtse TVP!
idem
pi_69238285
Mijn vriendin en ik zitten er over te denken om over een paar jaar te verhuizen van de Rivierenwijk naar een groter huis in Tuindorp. Tuindorp is blauw in de chart; buitencategorie en niks mis mee, alleen niet hip. Fijn, daar kunnen we mee leven. Maar in hoeverre heb je daar soms last van tuig uit Kanaleneiland?
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:40:36 #48
8369 speknek
Another day another slay
pi_69239085
Eh, Tuindorp ligt helemaal aan de andere kant van Utrecht? Overvecht bedoel je? Je leest wel eens over inbraken in Tuindorp inderdaad van kansenjongeren uit Overvecht, maar volgens mij valt het wel mee. Tuindorp zelf heeft natuurlijk hele mooie grote huizen. Maar ik ben niet echt een ervaringsdeskundige.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:41:40 #49
8369 speknek
Another day another slay
pi_69239132
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:05 schreef MoneyTalks het volgende:
Lombok represent
Ga jij nog naar het multiculti buurtfeest? .
pi_69239510
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef speknek het volgende:
Eh, Tuindorp ligt helemaal aan de andere kant van Utrecht? Overvecht bedoel je? Je leest wel eens over inbraken in Tuindorp inderdaad van kansenjongeren uit Overvecht, maar volgens mij valt het wel mee. Tuindorp zelf heeft natuurlijk hele mooie grote huizen. Maar ik ben niet echt een ervaringsdeskundige.
Ja, bedoel ik inderdaad
pi_69240655
Als je geen misdaad moet je niet in Utrecht wonen, maar tuindorp relatief heel prima. Als de dag ooit komen gaat dat ik ga settelen ( ) dan zou ik dat het liefste doen in een dorp als Groenekan of Maarssen: mooi groot huis, je kinderen kunnen rustig opgroeien, maar je bent zo in Utrecht.
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:29:13 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_69240980
Meh, ik heb echt niks met dorpen. Vind Utrecht al zo klein. Stad all the way.
pi_69241164
Ik heb ook niks met dorpen, maar als ik een eind 30 ben dan zie ik dat wel zitten. Utrecht is eigenlijk ook een uit de kluiten gewassen dorp ja. Maar dat is wat Utrecht zo tof maakt
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69241284
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:21 schreef jakkop het volgende:
Als je geen misdaad moet je niet in Utrecht wonen, maar tuindorp relatief heel prima. Als de dag ooit komen gaat dat ik ga settelen ( ) dan zou ik dat het liefste doen in een dorp als Groenekan of Maarssen: mooi groot huis, je kinderen kunnen rustig opgroeien, maar je bent zo in Utrecht.
Ja, Zeist is ook nog in the picture... Groenekan wellicht ook, dat is praktisch een wijk van Utrecht...
pi_69241522
Groenekan is echt wel miniem trouwens, maar wel mooie huizen.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69250653
En anders is er altijd nog Houten....
pi_69253873
Ik heb een tijdje in die studentenflats gewoond in Tuindorp en als je daar een huis kan vinden wat niet al te dicht bij die flats staat, dan is het echt een prima wijk lijkt mij
pi_69255047
tvp
pi_69256602

Pinguin heeft beetje extra lucht nodig.
  donderdag 21 mei 2009 @ 16:10:33 #60
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_69263096
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:21 schreef jakkop het volgende:
Boerderijtje in Westbroek/Achttienhoven met uitzicht op Utrecht
  donderdag 21 mei 2009 @ 16:11:17 #61
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_69263112
Tip voor Festival a/d Werf trouwens: volgende week speelt Most Unpleasant Men. Toffe band is dat!
pi_69265583
Nog een tip: vanavond speelt Anderson op de Neude. Aanrader.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69278644
Heeft de penguin al meer lucht? Zaterdag eens de Neude checken.
pi_69313016
de Staat was tof.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69313334
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:15 schreef Mini_rulez het volgende:
MM, ben jij dat die keihard U2 op heeft staan?
ik was toen niet eens thuis en ik heb geen U2 in huis
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:03:07 #66
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_69314628
Welke faalhaas heeft dit plaatje gemaakt?

zaterdag 23 mei 2009 @ 01:34:36 #67
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_69315309
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef jakkop het volgende:
de Staat was tof.
* timbob beaamt

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zaterdag 23 mei 2009 @ 16:05:20 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_69326381
Penguin is echt gaaf, en hij blokkeert het uitzicht op de Neudeflat, klassieke winwinsituatie. De Staat was ook leuk inderdaad. Utrecht roeleert toch wel de pan uit dat ze al die festivals, culturele zondagen, etc. organiseren.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:58:03 #69
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69330598
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 02:41 schreef Bommenlegger het volgende:
En anders is er altijd nog Houten....
Houten *bibber*
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:03 schreef blup het volgende:

[ afbeelding ]
haha, bommenlegger woont in overvecht
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:41:23 #70
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_69331784
Voordorp/tuindorp klopt ook niet.
pi_69331943
quote:

[ afbeelding ]
Dat is het beeld wat de gemeente heeft van de wijken.
Kun je nagaan. Elke wijk is ook weer te onderverdelen in 6 subblokken ofzo.
pi_69341111
quote:

[ afbeelding ]
Speknek.

Legenda: hoe groener, hoe hipper. Hoe roder, hoe kutter. Blauw zijn prima wijken om te wonen met kinderen, maar gewoonweg niet hip (maar ook niets mis mee, zoals bij rood wel het geval is).
pi_69343848
Er zitten toch enige hiaten in die kaart. Ik ga binnenkort op een regenachtige zondagmiddag (ofzo) eens een toffe kaart maken.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 24 mei 2009 @ 12:19:47 #74
141482 Q.
JurassiQ
pi_69347156
quote:
Op zondag 24 mei 2009 08:49 schreef jakkop het volgende:
Er zitten toch enige hiaten in die kaart. Ik ga binnenkort op een regenachtige zondagmiddag (ofzo) eens een toffe kaart maken.
Ben benieuwd.
For great justice!
  zondag 24 mei 2009 @ 12:20:15 #75
141482 Q.
JurassiQ
pi_69347169
Parkwijk-Zuid moet ook even fel-rood nu de bontkraagterroristjes daar zijn neergestreken.
For great justice!
  zondag 24 mei 2009 @ 13:02:19 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_69348222
quote:
Op zondag 24 mei 2009 08:49 schreef jakkop het volgende:
Prima, en zet dan inderdaad Tuindorp/Voordorp even goed. Of maak hem in Google Maps, dan kan iedereen het aanpassen, ik ben inmiddels goed op de hoogte van elke straat in Lombok.

On second thought, dat schreeuwt misbruik.
pi_69348776
quote:
Op zondag 24 mei 2009 12:20 schreef Q. het volgende:
Parkwijk-Zuid moet ook even fel-rood nu de bontkraagterroristjes daar zijn neergestreken.
En dan mag er ook een klein stipje rood voor de ingang van het postkantoor op de Neude... En een streepje rood over HC...
pi_69350730
Ogen en oren van het altijd gezellige Lunetten zijn ook weer present.
pi_69354173
Net lekker zitten chillen op 't Lepelenburg! Is een benefietconcert (nog tot negen uur vanavond) van Veritas met leuke coverbandjes, heel veel zon en mooie dames in bikini

Jammer dat ik nog wat moet werken, anders was ik lekker gebleven

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2009 16:46:13 ]
pi_69362076
Ik ga die kaart wat verbreden, met meer info. Als je er zelf op wilt (een pijltje bij je huis, of als je dat niet wilt een centraal punt van je wijk of buurt) dan kan je de PM vinden.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69362366
Wie zijn toch al die mensen die een tvp plaatsen in dit topic en daarna nooit meer iets zeggen.

Hee stelletje lurkers, hebben jullie niets te melden ofzo?
  zondag 24 mei 2009 @ 22:58:59 #82
111328 cryotek
zie signature
pi_69367370
Nope, niks te melden
zie ondertitel
  maandag 25 mei 2009 @ 21:35:39 #83
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69397593
Ik wil woensdag de Champions League finale kijken in een kroeg in Utrecht, ik dacht zelf aan Mick O'Connells, maar zijn er nog meer opties als ik die wedstrijd wil zien?

Ik ben trouwens voor Barça, dus doe waarschijnlijk een Barça sjaaltje om, word ik dan niet gemept door de United fans die er ongetwijfeld zullen zijn mocht United verliezen?
  maandag 25 mei 2009 @ 22:14:45 #84
62913 Blik
The one and Only!
pi_69399452
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef Nielsch het volgende:
Wie zijn toch al die mensen die een tvp plaatsen in dit topic en daarna nooit meer iets zeggen.

Hee stelletje lurkers, hebben jullie niets te melden ofzo?
niet echt
pi_69400236
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:35 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik wil woensdag de Champions League finale kijken in een kroeg in Utrecht, ik dacht zelf aan Mick O'Connells, maar zijn er nog meer opties als ik die wedstrijd wil zien?

Ik ben trouwens voor Barça, dus doe waarschijnlijk een Barça sjaaltje om, word ik dan niet gemept door de United fans die er ongetwijfeld zullen zijn mocht United verliezen?
Geen idee, kijk nooit voetbal in de kroeg.
pi_69400598
Wow, het onweer heeft ook Utrecht bereikt...
pi_69401069
woeit hard ook
pi_69401323
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:35 schreef MoneyTalks het volgende:

Waarom zou je iets anders willen dan O'Connells? Vooruit dan, O'Leary's.
Eins, zwei, hoeplakai.
  maandag 25 mei 2009 @ 22:58:31 #89
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_69401550
wist u dat de gemeente ook Hyves heeft

http://utrecht1111.hyves.nl/
pi_69406286
Waarom hoor ik alle kerkklokken van dit tijdstip in de stad?
pi_69407800
Blijkbaar was ik niet de enige, op twitter staan er ook veel berichten
  dinsdag 26 mei 2009 @ 08:36:34 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_69408010
Ik hoorde temidden van de storm inderdaad ook nog een brandweerauto langskomen. Pfoe, niet heel goed geslapen, wel heftig om te zien.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 08:39:55 #94
141482 Q.
JurassiQ
pi_69408053
Vandaag hoogste punt van de Rabobanktoren.
For great justice!
pi_69408363
'k Wil de Belle van Zuylen .
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:00:19 #96
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_69411359
ik werd kwart over 4 wakker vannacht, toen ging het echt goed tekeer
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:49:01 #97
62913 Blik
The one and Only!
pi_69412717
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:00 schreef Joesse het volgende:
ik werd kwart over 4 wakker vannacht, toen ging het echt goed tekeer
precies hetzelfde, ook om 4:15
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:48:14 #98
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69414574
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 08:39 schreef Q. het volgende:
Vandaag hoogste punt van de Rabobanktoren.
Ik zie inderdaad vanaf me kamer de Nederlandse vlag en de Rabobank vlag
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:40:20 #99
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_69428601
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:28 schreef uithangbord het volgende:
Ogen en oren van het altijd gezellige Lunetten zijn ook weer present.
En hier ook nog 'n praatgrage mond

Met het Festival aan de Werf heb ik weinig, maar kennen mensen het Werftheater, toevallig? (Elke zoveel tijd breng ik daar een weekend door, waaronder het komende.... Elke zoveel tijd roelt het )
*Think outside the box*
pi_69429929
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

En hier ook nog 'n praatgrage mond

Met het Festival aan de Werf heb ik weinig, maar kennen mensen het Werftheater, toevallig? (Elke zoveel tijd breng ik daar een weekend door, waaronder het komende.... Elke zoveel tijd roelt het )
Ik ken het niet, maar zag het al een keer bij een youtube filmpje staan (http://www.youtube.com/watch?v=0taw2QA0aMQ) dus misschien toch maar eens een keertje langs gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')