Jij bent zielûg *aai. Kan je niet met laptop buiten gaan zitten, uurtje of zo? Zonnebril op.. misschien kan je het beeldscherm dan wel lezenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:22 schreef toma het volgende:
De hele dag lekker aan m'n afstudeerverslag werken
Denk niet dat ze dat zo'n goed idee vinden op m'n stage adresquote:Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jij bent zielûg *aai. Kan je niet met laptop buiten gaan zitten, uurtje of zo? Zonnebril op.. misschien kan je het beeldscherm dan wel lezen.
aah ok.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Helaas wel. Heb m'n mp3speler maar opgezet.
nee, geen tijd meer voor gehadquote:
nee alleen de voicemail van een maat voor 3 kwartier vol geluldquote:Op maandag 25 mei 2009 11:51 schreef existenz het volgende:
Iemand nog rotzooi gekocht op de mei markt?
Ik zit nu in Rijen vriendquote:Op maandag 25 mei 2009 14:52 schreef existenz het volgende:
Yup net als ik Goorle
Leefde die dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Helaas wel. Heb m'n mp3speler maar opgezet.
in breda valt het meequote:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een buitjequote:
Nee! Ik moet zometeen 17 km terug naar huis fietsen. Het mag absoluut niet gaan regenen!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een buitje![]()
Volgens mij is het daarna veel lekkerder warm...
dat is ver Rijenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:50 schreef toma het volgende:
[..]
Nee! Ik moet zometeen 17 km terug naar huis fietsen. Het mag absoluut niet gaan regenen!
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:50 schreef toma het volgende:
[..]
Nee! Ik moet zometeen 17 km terug naar huis fietsen. Het mag absoluut niet gaan regenen!
Dat zag ik net ook. Vanochtend leek het er nog op dat het wel ging regenenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
volgens buienradar valt er voorlopig nog geen regen te verwachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |