Volgens mij was ik daar getuige van, vanuit de Extase, rond kwart voor 4.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)h-tegen-politie.html
Hoezo?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:55 schreef toma het volgende:
[..]
Voor mij was dit denk ik een van de laatste weekendjes dat ik kon ontspannen
11 Juni moet mijn afstudeer verslag klaar zijn. En ik ga morgen beginnenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 00:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Pfft het scharrelvriendje van een huisgenote is hier.. heb van een andere huisgenote al vaker gehoord dat die twee heel erg luidruchtig seksen, midden in de nacht (denk aan 3 uur 's nachts) en vaak. Maar toen was ik niet thuis.. Dus hoop voor me dat ik er doorheen slaap.
toma: mto-b is statistiek tentamen wat auto en ik morgen hebben.
lol, ach het kan altijd erger dan een huisgenoot die zoiets doet, maar het is niet gepast om dat op internet neer te zetten. Maar je kunt vast wel ergere dingen verzinnenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Pfft het scharrelvriendje van een huisgenote is hier.. heb van een andere huisgenote al vaker gehoord dat die twee heel erg luidruchtig seksen, midden in de nacht (denk aan 3 uur 's nachts) en vaak. Maar toen was ik niet thuis.. Dus hoop voor me dat ik er doorheen slaap.
Jaaa! We gaan nu slapenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:07 schreef hetzusjevan het volgende:
auto, wij moeten ook naar bed..we hebben genoeg slaap nodig zodat er geen MTO-B kennis weglekt!
Hahahaquote:Op maandag 25 mei 2009 00:09 schreef hetzusjevan het volgende:
dat was ik, ik vond dat ze nogal wat dingen miste op het einde tov het boek, daarom vond ik de film ook tegenvallenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik ook! Maar dat kwam ook omdat iemand hier had gezegd dat het einde vreemd was (oid) dus ik dacht; Aha, dit is het!
ik ga ook pitten... genoeg op en morgen weer studeren =)quote:
Heb even op politie.nl gekeken en staat zelfde soort bericht opquote:Op zondag 24 mei 2009 23:56 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Volgens mij was ik daar getuige van, vanuit de Extase, rond kwart voor 4.
Daar schuin tegenover, op de kruising met de telegraafstraat.
Was een flinke vechtpartij gaande, maar door de media flink opgeklopt, wat heel erg extreem vond ik het niet. Wat ik er van kon zien kon de politie het aardig handelen. Een kwartiertje later was het weer rustig. Maar ben toch maar met mn vriendin over het pieter vredeplein omgelopen om naar haar huys te lopen, had geen zin in gezeik.
what the fuck?quote:Temperatuur naar 30 graden!
Vandaag wordt een erg warme en zonnige dag met temperaturen die plaatselijk op kunnen lopen tot 30 graden.
De middagtemperatuur loopt uiteen van 23 graden op de Wadden tot zeer lokaal 30 graden in het uiterste zuiden, meldt het KNMI.
Onweersbuien
Er rest een dag met veel zon, maar waarschijnlijk komt er in de middag wel wat sluierbewolking opzetten. In de namiddag en avond ontstaan stapelwolken en neemt de kans op regen-, hagel- en onweersbuien van het zuidenwesten uit toe.
Waarschijnlijk trekken de buien in de avond met name over de westelijke helft van het land. Er is dan tevens kans op windstoten.
quote:Op maandag 25 mei 2009 07:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge allemaal
Iedereen klaar voor de verse week?
Ik kan er echt niet bij waarom mensen zoiets doen. Die arme beesten kunnen zich niet eens verweren. Is dat nou "leuk" ofzo, dieren mishandelen / doden? :/ Bahquote:n het Brabantse Dommelen zijn gisteren op een kinderboerderij enkele knaagdieren op een afgrijselijke manier mishandeld en gedood. Dat heeft de politie bekend gemaakt. Het drama vond gisterenmiddag plaats, toen er tijdelijk geen toezicht was op kinderboerderij 'Het Weike'.
Volgens een woordvoerder van de politie zijn er vier dieren dood en twee beestjes worden nog bij een dierenarts verzorgd. "Eén cavia lijkt doodgetrapt en van twee Degoes zijn de staarten afgetrokken. Alle dieren zijn echt heel vreselijk mishandeld". De politie is op zoek naar getuigen van de martelingen.
en hoe heb je geslapen?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:09 schreef hetzusjevan het volgende:
toma: mto-b is statistiek tentamen wat auto en ik morgen hebben.
Mweh, don't askquote:Op maandag 25 mei 2009 09:55 schreef Jeskefet het volgende:
[..]
en hoe heb je geslapen?
Ik ga vandaag de terrasjes op de korte heuvel even bezoeken
Nieuw hier trouwens?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:55 schreef Jeskefet het volgende:
[..]
en hoe heb je geslapen?
Ik ga vandaag de terrasjes op de korte heuvel even bezoeken
Dus je kon mee genieten ?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mweh, don't ask.
Hmm, terrassen.
Jij bent zielûg *aai. Kan je niet met laptop buiten gaan zitten, uurtje of zo? Zonnebril op.. misschien kan je het beeldscherm dan wel lezenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:22 schreef toma het volgende:
De hele dag lekker aan m'n afstudeerverslag werken
Denk niet dat ze dat zo'n goed idee vinden op m'n stage adresquote:Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jij bent zielûg *aai. Kan je niet met laptop buiten gaan zitten, uurtje of zo? Zonnebril op.. misschien kan je het beeldscherm dan wel lezen.
aah ok.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Helaas wel. Heb m'n mp3speler maar opgezet.
nee, geen tijd meer voor gehadquote:
nee alleen de voicemail van een maat voor 3 kwartier vol geluldquote:Op maandag 25 mei 2009 11:51 schreef existenz het volgende:
Iemand nog rotzooi gekocht op de mei markt?
Ik zit nu in Rijen vriendquote:Op maandag 25 mei 2009 14:52 schreef existenz het volgende:
Yup net als ik Goorle
Leefde die dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Helaas wel. Heb m'n mp3speler maar opgezet.
in breda valt het meequote:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een buitjequote:
Nee! Ik moet zometeen 17 km terug naar huis fietsen. Het mag absoluut niet gaan regenen!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een buitje![]()
Volgens mij is het daarna veel lekkerder warm...
dat is ver Rijenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:50 schreef toma het volgende:
[..]
Nee! Ik moet zometeen 17 km terug naar huis fietsen. Het mag absoluut niet gaan regenen!
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:50 schreef toma het volgende:
[..]
Nee! Ik moet zometeen 17 km terug naar huis fietsen. Het mag absoluut niet gaan regenen!
Dat zag ik net ook. Vanochtend leek het er nog op dat het wel ging regenenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
volgens buienradar valt er voorlopig nog geen regen te verwachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |