Niveauverschil is veel te groot. Vind de Graafschap nog niet eens zo denderend spelen.quote:
Levrkusen wonm ooit de UEFA cup na uit met 3-0 te hebben verloren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:28 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ajax - MVV in de Meer werd ook 3-6 na 3-0 toch?
Het kan nog!
Mooi toch, voor het kijk plezier?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef sexymofo het volgende:
wat die commentator zegt is trouwens wel waar en meteen het zwakke punt van dit best of 3 systeem, of je nu met 12-0 verliest of 1-0 het maakt niet uit, dus mvv kan nu gewoon alles of niets spelen :S
Anders ging die return nu nergens meer om.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef sexymofo het volgende:
wat die commentator zegt is trouwens wel waar en meteen het zwakke punt van dit best of 3 systeem, of je nu met 12-0 verliest of 1-0 het maakt niet uit, dus mvv kan nu gewoon alles of niets spelen :S
liverpool in de CL....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Levrkusen wonm ooit de UEFA cup na uit met 3-0 te hebben verloren.
Werder won van Anderlecht met 6-3 na met 0-3 te hebben achter gestaan.
Twaalfjarige :quote:
en mierenneukerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef Kopbal het volgende:
ik hoor heletijd kinderen schreeuwen: 'homooo, kankerboer. ej kankerboeeeer'
Viel wel te verwachten hoor, helemaal als je zag hoe ze de laatste tijd speelden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind MVV wel heel erg tegenvallen na wat ik er van had verwacht.
Hehe ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar een OB tampon reclame in de rust van een voetbalwedstrijd
De beste was:'ik hoop dat het bloed uit je hoofd lekt'. Toekomstige TBS materiaal wat daar staat....quote:
Meevoetballend is ie niet geweldig, maar keepen kan ie wel hoor..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef Perico het volgende:
De Graafschap is echt een bedroevende club qua voetbal voor de eredivisie. Die 3-0 had gewoon afgefloten moeten worden na die grove overtreding.
MVV gelijk, het kan nog... Heijblok is echt brandhout in de goal.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef Perico het volgende:
De Graafschap is echt een bedroevende club qua voetbal voor de eredivisie. Die 3-0 had gewoon afgefloten moeten worden na die grove overtreding.
MVV gelijk, het kan nog... Heijblok is echt brandhout in de goal.
Idd die kerel is altijd irritant.....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:57 schreef djstoffel het volgende:
leo driessen die iets zegt over een overbodige opmerking van de speaker...................heeft die kwal niet door dat hij dat 90 minuten lang doet?
daarbij heeft hij het over het aantal toeschouwers, diezelfde (volgens hem) overbodige opmerking maakt hij zelf de minuut ervoor. Wat een ongelovelijke lul
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:50 schreef Kopbal het volgende:
De winnaar van deze 2 moet tegen ...??
daar zie ik DG wel tegen verliezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:13 schreef Oproerkraaier het volgende:
RKC of Excelsior
Dat is ook een kwaliteitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze ontsnappen echt aan die 2-3 hoor.
4? en dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:28 schreef Oproerkraaier het volgende:
Thiebaut!
Goeie gast is hij!
Nog maar 4 doelpunten nu
best of 3quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is het overigens best of three, of gewoon over 2 wedstrijden?
Hij had er makkelijk op de stip gekund hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef Kopbal het volgende:
dat was echt geen pingel, wat lult Driessen
Ja, ik snap niet waarom hij dat broekje op zo'n Screech stijl draagt.quote:
100% wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef Kopbal het volgende:
dat was echt geen pingel, wat lult Driessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |