Levrkusen wonm ooit de UEFA cup na uit met 3-0 te hebben verloren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:28 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ajax - MVV in de Meer werd ook 3-6 na 3-0 toch?
Het kan nog!
Mooi toch, voor het kijk plezier?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef sexymofo het volgende:
wat die commentator zegt is trouwens wel waar en meteen het zwakke punt van dit best of 3 systeem, of je nu met 12-0 verliest of 1-0 het maakt niet uit, dus mvv kan nu gewoon alles of niets spelen :S
Anders ging die return nu nergens meer om.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef sexymofo het volgende:
wat die commentator zegt is trouwens wel waar en meteen het zwakke punt van dit best of 3 systeem, of je nu met 12-0 verliest of 1-0 het maakt niet uit, dus mvv kan nu gewoon alles of niets spelen :S
liverpool in de CL....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Levrkusen wonm ooit de UEFA cup na uit met 3-0 te hebben verloren.
Werder won van Anderlecht met 6-3 na met 0-3 te hebben achter gestaan.
Twaalfjarige :quote:
en mierenneukerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef Kopbal het volgende:
ik hoor heletijd kinderen schreeuwen: 'homooo, kankerboer. ej kankerboeeeer'
Viel wel te verwachten hoor, helemaal als je zag hoe ze de laatste tijd speelden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vind MVV wel heel erg tegenvallen na wat ik er van had verwacht.
Hehe ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar een OB tampon reclame in de rust van een voetbalwedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |