3.07 op Ignatievquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:52 schreef franklop het volgende:
zijn er nu 8 door bij eerste tussenpunt, Ignatiev staat eerste, niet zo heel boeiend nog, maar de laatste staat nu al (na 18,6 km) op 3:07. Worden echt grote verschillen vandaag
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:52 schreef franklop het volgende:
zijn er nu 8 door bij eerste tussenpunt, Ignatiev staat eerste, niet zo heel boeiend nog, maar de laatste staat nu al (na 18,6 km) op 3:07. Worden echt grote verschillen vandaag
Cancellara was iets minder enthousiastquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef JelleS het volgende:
[..]
Wat te denken van Levi's reactie:
[..]
quote:“Dit is bizar. Tijdrijden over 1 uur en 40 minuten is idioot. Dit is een parkoers voor cyclo-toeristen, niet voor ons in de Giro. Er moet in totaal over 24,6 kilometer worden geklommen, onvoorstelbaar. Dit is een bergrit, je kunt niet eens je tijdritfiets gebruiken. Het is te gek voor woorden.”
Ik wou net zeggen, er kunnen aardig wat lui buiten de tijd binnenkomen me dunkt. Wat is die limiet ook al weer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:53 schreef Szura het volgende:
[..]
3.07 op Ignatiev![]()
D'r gaan d'r buiten de tijd binnen komen denk ik
Valt reuze mee. Als je van 1u40min uitgaat mag je 25 minuten verliezen. 3 minuten (laat dat dan 4/5 minuten worden op de toppers) verliezen boven aan de eerste klim op bijna 1/3e van de af te leggen afstand is dan ruim binnen de marge.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:53 schreef Szura het volgende:
[..]
3.07 op Ignatiev![]()
D'r gaan d'r buiten de tijd binnen komen denk ik
Is dat met tijdritten anders dan met andere ritten? Hoorde ze gister op de Belg namelijk er anders over spreken dat iedereen volle bak zou moeten om maar op tijd te zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Als je van 1u40min uitgaat mag je 25 minuten verliezen. 3 minuten (laat dat dan 4/5 minuten worden op de toppers) verliezen boven aan de eerste klim op bijna 1/3e van de af te leggen afstand is dan ruim binnen de marge.
Deze werkt ook wel aardig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:00 schreef franklop het volgende:
zelf volgen:
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2009/classifiche/it/classifica.shtml?t=12&c=CLCRONR1
Wel met snellere helm denk ik???quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:22 schreef wimderon het volgende:
De fietsen waar Pellizotti en Basso op gaan rijden:
[ afbeelding ]
Zabriskie staat niet bekend om zijn goede stuurvermogen, misschien heeft hij het rustig aan gedaan in de afdaling? Ik weet niet hoe moeilijk die is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:30 schreef wimderon het volgende:
Wat heeft Zabriskie gedaan in de afdaling? Aan punt 1 lag hij 36 seconden voor Ignatiev en bij bij punt 2 10 seconden erachter, terwijl Ignatiev niet eens een snelle afdaling heeft gereden (tijd verloren op mensen die onder hem staan).
Ja, al bijna 2 weken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:43 schreef Pritt het volgende:
Sporza begint rond 3en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |