Ja en? Leuk Armstrong, maar die gaat die tijdrit natuurlijk nooit winnen. Zeker niet door dit speciale parcours.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:58 schreef maril het volgende:
[..]
Temeer omdat Lance Armstrong in goede doen begint te komen, ben benieuwd hij heeft hier zn zinnen opgezet.
Zou jij dit topic ff een schopje richting wielrenfilter willen gevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die lange tijdrit is niet echt specifiek voor de tijdrijders, ik denk dat dat daar de verhoudingen van vandaag min of meer hetzelfde gaan blijven.
Ardila is echt niet half hoor, de afgelopen etappes deed die zijn werk meer dan behoorlijk. Volgens mij is hij er alleen helemaal niet op gebrand om ook goede uitslagen te rijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie Di Luca op zijn minst top 5 rijden. Dan kan je nog altijd minuten verliezen, maar dat verwacht ik toch niet. Lijkt me gewoon een tijdrit waarin de sterkeren sowieso komen boven drijven en dat is blijkbaar Di Luca.
Het zou voor Menchov ook gewoon een slechte zaak zijn om nu roze te pakken, daarvoor heeft hij (ondanks Ten Dam en een halve Ardila) de ploeg niet voor. Als dat al gaat gebeuren, dan moet het in de slottijdrit (al is die wat aan de korte kant).
Hij heeft in de rit naar Bergamo wel het een en ander bijgedragen in de achtervolging, maar of hij met een roze trui in de ploeg net zo vlot meekan als ten Dam, weet ik zonet nog niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:46 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ardila is echt niet half hoor, de afgelopen etappes deed die zijn werk meer dan behoorlijk. Volgens mij is hij er alleen helemaal niet op gebrand om ook goede uitslagen te rijden.
Dat hebben we gezien in de Giro Vuelta waar Menchov in het goud werd afgeslacht door Heras en ploeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef Mr_DG het volgende:
Bovendien brengt een roze trui van Menchov krachten naar boven in renners als Tjallingii, van Emden en Stamsnijder die ze waarschijnlijk anders niet zouden hebben.
Weer zo'n cliché.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:46 schreef TheArt het volgende:
Menchov wint tijd op een paar concurrenten in de afdaling. Dat is ook nieuw zeg.
Dat is geen cliché. Het is een cliché dat hij zogezegd altijd tijd verliest in de afdaling, maar effectief tijd winnen op concurrenten heeft hij nog bijna nooit gedaan.quote:
een team met renners als Boven, De Groot, Vastaranta en Veneberg kun je echt niet vergelijken met de renners die Menchov dit jaar omringen in de Giro. Heel die Liberty Seguros ploeg zat toen flink onder de Epo (oa Scarponi en Heras). Was toen niet tegen op te boksen voor Raboquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien in de Giro Vuelta waar Menchov in het goud werd afgeslacht door Heras en ploeg.
Heeft hij zich laten duwen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:26 schreef TheArt het volgende:
Ten Dam heeft straftijd gekregen, want in het klassement staat hij opeens achter Seeldrayers. Rabo staat ook opeens na de etappe van vandaag laatste in het Fair Play-klassement.
Ik denk een vluchter/groepje, ik denk niet dat het peloton op die laatste pukkel of daarna alles bij elkaar kunnen houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat verwacht men eigenlijk voor morgen? Met eigenlijk weer een halve afdaling op het einde ? Is er trouwens ergens op internet een stream van deze uitzending te vinden live elke dag? Ik ontvang geen sporza hier.
hier kreeg ik een flashback.. alsof een Cobra mij in de ogen keek..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:50 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Toch vind ik het ook wel stijl hebben dat hij van alles zegt in de krant en in z'n roze truitje vandaag het dan gewoon even waarmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |