quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:06 schreef nout72 het volgende:
Yeah right..."uit de zeeman"...ga toch weg man hahaha
Post jij maar eens een pre-washed jeans van welk merk dan ook die echter lijkende fadings heeft.
Ik vind. <- let daar even op wil je.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind ze juist echt lelijk die fades lijken rechtstreeks uit de zeeman te komen.
Ik maak mijn eigen fades wel
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:24 schreef Felon het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmiddag besteld, dus als je even geduld heb kan ik het je vertellen, heb de 008SV namelijk ook in de kast liggen..
Die wassing van die Levi ziet er idd cheap uit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:57 schreef nout72 het volgende:
Hmm I stand correctedik zou de fadings ook nooit op die wijze (de Levi's die ik gepost heb) kunnen krijgen, of ik zou een extreem strakke skinny jeans met dunne denim moeten hebben, dan krijg je van die korter op elkaar zittende 'krinkels'.
Maar echt nep is het nu ook weer niet, ik heb wel eens afbeeldingen van Nudies gezien die er sterk op lijken.
En om het nou te associėren met Zeeman...
Ik weet het, maar ik ga liever voor een G-Star dan voor die achterlijke Levi.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:22 schreef unioz het volgende:
gstar
en eternal heeft altijd wel mooie prefaded jeans:
[ afbeelding ]
Bij Levi's betaal je in Nederland volgens mij veel meer voor de import etc. Als je ziet hoe goedkoop ze zijn in Amerika. Oh en daarnaast vind ik Levi's niet te duur voor wat je krijgt. Het zijn gewoon goede broeken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:54 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Die wassing van die Levi ziet er idd cheap uit.
En die fadings (kreukels zoals jij het noemt) krijg je niet alleen met hele dunne strakke skinny jeans.
Prewashed Levis vind ik persoonlijk qua wassing niet bijzonder en ze zijn veel te duur voor wat je krijgt.
Bij Levis is het echt het merk waar je voor betaald.
Ik zou persoonlijk nog liever voor een G-Star gaan.
Ik heb beide Poiaks. De nieuwe zit bij mij in de taille iets lager en strakker. In de pijpen is hij dan weer iets ruimer. Wat de lengte betreft valt hij wel hetzelfde.quote:
Bij de pijpen iets ruimer? Is dat dan bij de kuiten of dijen dat hij wijder is?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik heb beide Poiaks. De nieuwe zit bij mij in de taille iets lager en strakker. In de pijpen is hij dan weer iets ruimer. Wat de lengte betreft valt hij wel hetzelfde.
Beiden (maat is overigens 32/32)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:47 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Bij de pijpen iets ruimer? Is dat dan bij de kuiten of dijen dat hij wijder is?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:05 schreef Gerard-Joling het volgende:
Cars is toch zo n Jeans Center merk![]()
Maar goed voor de Levi Vintage liefhebbers heb ik een leuke link:
In Eindhoven zit de winkel Dings die ook een webshop hebben, daar gooien ze nu de Levi's in de sale!
https://www.werockyoursocks.com/clothing/jeans?p=1
Iemand die dit van mij wilt overnemen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:51 schreef Kyddil het volgende:
dit is em:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind het echt een super mooi broek, model.. kleur.. alleen jammer genoeg strakker dan ik had verwacht..
Dit is dan ook de vintage lijn. Niet met elkaar te vergelijken en dat merk je in de prijs.quote:
quote:The Levis Vintage collection keeps the 133 year old history of denim alive by creating exact reproductions of original jeanswear from the Levi Strauss & Co archives in San Francisco.
Focusing on authenticism, the denim garments are made with historic quality xx-selvage denim from original narrow loom machinery, and non-denim pieces are exact sourced reproductions.
quote:LEVI'S® VINTAGE CLOTHING is the heart and soul of the Levi's® brand. Faithfully recreated original iconic garments from meaningful eras in the past, making them as inspirational for today’s pioneers as to those who first wore them. All of the rigid jeans are carefully handcrafted reproductions made in U.S.A., using the same techniques as were used in 1873.
28/36 bestaat ook nogquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef kortsluiting87 het volgende:
31/36? Dan ben je echt een bonenstaak. Ik wist helemaal niet dat ze die maten commercieel verkochten.
Valt wel mee ik heb iets van 32/38 (2 meter en 70 kilo)quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef kortsluiting87 het volgende:
31/36? Dan ben je echt een bonenstaak. Ik wist helemaal niet dat ze die maten commercieel verkochten.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:31 schreef capibara het volgende:
Status van me Nudie RR bij 2 jaar en 10 maanden. Zou eigenlijk een nieuwe 'dry' moeten aanschaffen, maar vind het veel te lang duren voor die een beetje mooi is. Aan de andere kant verslijt deze opeens best snel en ik wil hem het liefst zo lang mogelijk in deze staat houden. Een stom dilemma dus. Fotokwaliteit is bere slecht, contrast irl net ff sterker:
De premium nog nooit gezien in het echt, maar de normale Kuyichi broeken zijn wel leuk regelmatig. Gewoon leuk weer eens wat anders, en ze zien er gewoon goed uitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:21 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag Kuyichi Pure Premium in mijn handen gehad. Op zich wel mooie selvadge jeans. Maar wel erg veel geld vind ik.
http://purepremium.kuyichi.com/
bronquote:Blue Blood maakt jeans stuk goedkoper
AMSTERDM – Het roer gaat om bij het Amsterdamse spijkerbroekenmerk Blue Blood. De productie wordt verplaatst van Tunesiė naar China, het hoofdkantoor verhuist van Amsterdam naar New York en veel van de exclusieve jeans van het merk worden een stuk goedkoper.
Dat zegt oprichter Steve te Pas van Blue Blood in De Telegraaf. Het is onderdeel van een groeistrategie die Blue Blood tot een mondiaal merk moeten maken. Daartoe is Te Pas een nieuw bedrijf begonnen met de in de modebranche gepokt en gemazelde fransman Jose Sfez en Martine Mang. Samen hebben ze Blue Blood Global License opgericht.
Dit leidt onder meer tot een verlaging van de prijzen. Een gemiddelde broek kostte zo’n 220 euro en gaat nu zo’n 130 euro kosten. De exclusieve modellen die in Italiė en Japan worden gemaakt, blijven overigens gewoon tussen de tweehonderd en vijfhonderd euro kosten. ‘We leven met de crisis in een andere wereld. Daarom moest er wat gebeuren met ons merk. Het kon zo niet langer. Er was gewoon te weinig publiek’, zegt Te Pas in de krant.
Blue Blood heeft vijf winkels in Nederland.
Daarnaast zijn de meeste standaard modellen ook niet echt mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef SinjiOnO het volgende:
Logische move
Blue Blood's imago word steeds slechter. Kwaliteit is niet om naar huis over te schrijven.
Was bij Tribute in Arnhem. Klopt wel met de post van schatjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Stansfield het volgende:
Goede deal. Waar heb je die gekocht dan voor 45 euro?
Ze krimpen en worden wat stijf, en vormen naar je lichaam.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef fespo het volgende:
stretchen Levi's 501 Shrink to Fit (STF) na een hotsoak?
niet naar hoe ze waren maar zoals apc's and dior raws.
en wat is het verschil tussen classic, original en vintage?
quote:The Levis Vintage collection keeps the 133 year old history of denim alive by creating exact reproductions of original jeanswear from the Levi Strauss & Co archives in San Francisco.
Focusing on authenticism, the denim garments are made with historic quality xx-selvage denim from original narrow loom machinery, and non-denim pieces are exact sourced reproductions.
LEVI'S® VINTAGE CLOTHING is the heart and soul of the Levi's® brand. Faithfully recreated original iconic garments from meaningful eras in the past, making them as inspirational for today’s pioneers as to those who first wore them. All of the rigid jeans are carefully handcrafted reproductions made in U.S.A., using the same techniques as were used in 1873.
Ze zitten zo heerlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:00 schreef fespo het volgende:
ok thnx ik zag jouw post net dat je hem net ontving.
nog tevreden mee?
ik zoek een iets meer relax fit als mijn apc new standards.
op ebay staat classic en original, denk dat hetzelfde is maar andere verkoop term.
vintage is idd duur zie ik.
Mijn eerste is uit Mexico... en die is prima hoor... 3 maanden achter elkaar gedragen (elke dag op werk) en hij ziet er nog prima uit, met mooie fades...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef SunBoom het volgende:
Die Levi's STF vind iedereen hier de bom. Ik heb betere gezien hoor.
Verder heb je nog verschil in waar ze gemaakt worden, die uit Zuid-Amerika (Mexico?) zijn het slechtste ofzo.
Zag er laatst een van 400 Britse pondenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:37 schreef bear87 het volgende:
Iemand hier al een Denham broekje gehad? Zie ze vaker in de winkels nu, zitten hele mooie dingen tussen
Normale broeken kun je ook gewoon wassenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:10 schreef roacmeneer het volgende:
Als jullie je broeken maar eens in het half jaar wassen, hoe houden jullie ze dan fris? Alleen uittochten aan de lijn ofzo?
Ik had een Replay broek, en die waste ik gewoon zo ongeveer nadat ik em 3 dagen had gedragen, dus ongeveer 1x in de 2 weken. Toch bleef ie heel lang mooi en zeker een jaar mee gekunt.
Ik ben wat dat betreft vrij ranzig en doe er niets aan om ze fris te houden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:10 schreef roacmeneer het volgende:
Als jullie je broeken maar eens in het half jaar wassen, hoe houden jullie ze dan fris?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Normale broeken kun je ook gewoon wassenAlleen Dry (pure rauwe denim) versies niet.
Agh ze stinken toch nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft vrij ranzig en doe er niets aan om ze fris te houden.
rauw is niet per definitie rawquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Dry is niet raw
![]()
Dry is al gekrompen, raw niet
Jawel.quote:
Ik doe mijn Nudies altijd in de vriezer, gaat de geur weg.quote:
Nee fout...quote:Op woensdag 16 september 2009 22:04 schreef roacmeneer het volgende:
Dus.. dry > mag worden gewassen, omdat ze zijn voor gewassen
En.... raw > is in 'originele' staat dus niet wassen of je broek verneuken?
Die info staat in de label denk ik?
ur wrongquote:Op woensdag 16 september 2009 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee fout...
Dry is 1 keer gewassen volgens mij en is dus al gekrompen als je het koopt.
Raw is nog nooit gewassen en krimpt heel erg als je er heet water bij gooit..
Beide is het niet aan te raden om te wassen als je contrast wilt houden, of de kleur wilt behouden... etc.
welke schoenen zijn dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:06 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag m'n Diesel Safado 0r8fe (stretch) binnen gekregen. De wash i.c.m. die witte stiksels vind ik erg mooi. Echter vind ik de jeans op dit moment iets te strak zitten bij mijn dijbenen.
Iemand enig idee of deze nog wat meer zullen uitrekken (vooral bij mijn thights en waiste)? Of kan ik deze beter retour sturen en m'n geld terug vragen omdat dit net iets te strak zit?
[ afbeelding ]
Oh, and btw.. Ja hij is op dit moment iets te lang. Als ik hem besluit te houden, breng ik hem gelijk naar de kledingmaker om hem te laten inkorten.
stacksquote:Op donderdag 17 september 2009 22:26 schreef MADVILLAIN het volgende:
lol hij is te lang haha dus onderkant ziet er lomp uit
Dan moet je maar een creditcard nemenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:25 schreef marcusa het volgende:
Ik wilde een Diesel Thanaz kopen die ik zag, maar hij is alweer uit de collectie nadat ik eenmaal het geld bij elkaar gespaard had..
Zal het een dry zijn of is hij wel pre washed?quote:Must be washed in cold water in order to maintain the original color
Ik heb er een thuis liggen die ik afgelopen jaar voor de helft mee kon nemen en moet eerlijk toegeven, ik ben er best tevreden overquote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Goh het is een Dolce & Gabbana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |