Vermoed het welquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:52 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Wat een modelloos gedrocht zeg die broek. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen.
niemand?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef styliste het volgende:
weet iemand waar ik river island jeans online kan kopen en dat het dan ook nog naar nederland gestuurd wordt? Op hun eigen site kan je wel bestellen maar bezorgen ze alleen in de UK.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:11 schreef AlsumA het volgende:
Jij gaat een half uur met je broek in bad zitten?
Ik zou zeggen vraag het SiETSKE. Dit komt uit het topic Wat draag je vandaag? [pics only] #21 meneer of mevrouwquote:
Ja oké, maar je zoekt wel de ergste zakken uit. Ik heb nog principes.quote:
Mooie fit hoor. Zeker niet terugsturen of inkorten. Het rekt sowieso altijd uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:06 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag m'n Diesel Safado 0r8fe (stretch) binnen gekregen. De wash i.c.m. die witte stiksels vind ik erg mooi. Echter vind ik de jeans op dit moment iets te strak zitten bij mijn dijbenen.
Iemand enig idee of deze nog wat meer zullen uitrekken (vooral bij mijn thights en waiste)? Of kan ik deze beter retour sturen en m'n geld terug vragen omdat dit net iets te strak zit?
[ afbeelding ]
Oh, and btw.. Ja hij is op dit moment iets te lang. Als ik hem besluit te houden, breng ik hem gelijk naar de kledingmaker om hem te laten inkorten.
niet inkorten, ziet er prima uit zoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:06 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag m'n Diesel Safado 0r8fe (stretch) binnen gekregen. De wash i.c.m. die witte stiksels vind ik erg mooi. Echter vind ik de jeans op dit moment iets te strak zitten bij mijn dijbenen.
Iemand enig idee of deze nog wat meer zullen uitrekken (vooral bij mijn thights en waiste)? Of kan ik deze beter retour sturen en m'n geld terug vragen omdat dit net iets te strak zit?
[ afbeelding ]
Oh, and btw.. Ja hij is op dit moment iets te lang. Als ik hem besluit te houden, breng ik hem gelijk naar de kledingmaker om hem te laten inkorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |