Jawel.quote:
Ik doe mijn Nudies altijd in de vriezer, gaat de geur weg.quote:
Nee fout...quote:Op woensdag 16 september 2009 22:04 schreef roacmeneer het volgende:
Dus.. dry > mag worden gewassen, omdat ze zijn voor gewassen
En.... raw > is in 'originele' staat dus niet wassen of je broek verneuken?
Die info staat in de label denk ik?
ur wrongquote:Op woensdag 16 september 2009 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee fout...
Dry is 1 keer gewassen volgens mij en is dus al gekrompen als je het koopt.
Raw is nog nooit gewassen en krimpt heel erg als je er heet water bij gooit..
Beide is het niet aan te raden om te wassen als je contrast wilt houden, of de kleur wilt behouden... etc.
welke schoenen zijn dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:06 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Vandaag m'n Diesel Safado 0r8fe (stretch) binnen gekregen. De wash i.c.m. die witte stiksels vind ik erg mooi. Echter vind ik de jeans op dit moment iets te strak zitten bij mijn dijbenen.
Iemand enig idee of deze nog wat meer zullen uitrekken (vooral bij mijn thights en waiste)? Of kan ik deze beter retour sturen en m'n geld terug vragen omdat dit net iets te strak zit?
[ afbeelding ]
Oh, and btw.. Ja hij is op dit moment iets te lang. Als ik hem besluit te houden, breng ik hem gelijk naar de kledingmaker om hem te laten inkorten.
stacksquote:Op donderdag 17 september 2009 22:26 schreef MADVILLAIN het volgende:
lol hij is te lang haha dus onderkant ziet er lomp uit
Dan moet je maar een creditcard nemenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:25 schreef marcusa het volgende:
Ik wilde een Diesel Thanaz kopen die ik zag, maar hij is alweer uit de collectie nadat ik eenmaal het geld bij elkaar gespaard had..
Zal het een dry zijn of is hij wel pre washed?quote:Must be washed in cold water in order to maintain the original color
Ik heb er een thuis liggen die ik afgelopen jaar voor de helft mee kon nemen en moet eerlijk toegeven, ik ben er best tevreden overquote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Goh het is een Dolce & Gabbana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |