Met dezelfde overtuiging als dat het mobiele versie van het blokkenschema uit 2007 niet de echte wasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk komen er nog grote namen. Hier ga je de Alpha en de drukke uurtjes in de Bravo en Grolsch echt niet 3 dagen mee vullen.
The Maccabees is erg leuk ja, heb ze pas net ontdektquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef RedGuy het volgende:
1 juni wil ik Foals, Klaxons, Vampire Weekend, The Maccabees, Andrew Bird, Fleet Foxes, Passion Pit, Friendly Fires, Yuksek, Frankmusik en Blur bevestigd hebben.
Waar kan ik dat heen faxen?
Doe niet steeds zo verzuurd, je klinkt echt als een oude kerelquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Blur en Oasis, destijds al niet interessant, nu helemaal overbodig. De moeite van het noemen in dit topic niet waard. Ga maar een Pinkpop Classic topic openen en daar om ze zeuren.
Ik snap er ook niet veel van, ik zie al zat leuke namen staan en er is nog maar een klein gedeelte bekend gemaakt. Wil iedereen hier minstens 20 bands zien die ze helemaal geweldig vinden? Ik vind een 5-tal superbands al genoeg, de rest vul ik wel op met bands die ik wel oké vind of die me interessant lijken om eens live te zien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:56 schreef RedGuy het volgende:
Ik begin wel steeds meer medelijden te hebben met mensen die echt janken dat het progamma zo slecht is terwijl er nog zoveel bekend gemaakt moet worden.
Al die mensen, kaartje inleveren, nu.
Bij Johnny Hoes was het best drukquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie wil er nou oude verzuurde bejaarden op het podium hebben?
Dan ben je zeker ook niet blij met Depeche Mode?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie wil er nou oude verzuurde bejaarden op het podium hebben?
Genoeg goede/leuke namen idd. 2 Many DJ's, Arctic Monkeys, Bloc Party, Boys Noize, Crookers, Dizzee, Eagles of Dead Metal, Martyn, Paul Kalkbrenner, The Prodigy, The Whitest Boy Alive, Vitalic en White Lies wil ik toch wel ff zienquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik snap er ook niet veel van, ik zie al zat leuke namen staan en er is nog maar een klein gedeelte bekend gemaakt. Wil iedereen hier minstens 20 bands zien die ze helemaal geweldig vinden? Ik vind een 5-tal superbands al genoeg, de rest vul ik wel op met bands die ik wel oké vind of die me interessant lijken om eens live te zien.
p.s. eigenlijk tellen de Arctic Monkeys al als die 5 superbands voor mij![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:49 schreef icebliss het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook niet blij met Depeche Mode?
Die zijn niet verzuurd, die spelen nog Just Can't Get Enough, tutududututududutuduudududuquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:49 schreef icebliss het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook niet blij met Depeche Mode?
Meteen met afstand hun slechtste nummer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die zijn niet verzuurd, die spelen nog Just Can't Get Enough, tutududututududutuduudududu
Dat laatste is wel jammer ja. Gaf vroeger nooit zoveel om Suede, maar sinds ik Dog Man Star een keer echt goed heb beluisterd ben ik om, bijna 15 jaar na dato.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Nee, het is pas compleet als Blur, Oasis, Manic Street Preachers en de Killers komen. Jammer dat Suede uit elkaar is, trouwens.
Arctic Monkeys in een rijtje met Razorlight en Kaiser Chiefs. Grappigquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef nozem het volgende:
Ik vind het trouwens enigszins van gemakzucht getuigen dat ze weer allemaal van die gladde, hitgevoelige Britse 80's revival bandjes hebben geboekt, zoals Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, Razorlight en Bloc Party
Schandaligquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:47 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Arctic Monkeys in een rijtje met Razorlight en Kaiser Chiefs. Grappig
Het is meer het feit dat ze afgedaan worden als matig, terwijl ze dat niet zijn. Het is zeker een band die boven de massa uitsteekt. Maar volgens mij is deze discussie al te vaak gevoerdquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat is er niet hitgevoelig Brits 80's revival bandje aan Arctic Monkeys?
En aangezien je niets uit hun repertoire kent zal dat er ook wel niet van komen. Vertel eens, is er überhaupt een band die je graag zou willen zien op Lowlands?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, en aangezien ik het niet kan ontdekken en ik altijd gelijk heb is de discussie nutteloos. Voorlopig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |