Nee, hoor hoeft niet.quote:
Eeehmmm, nee, das gewoon steer hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Stuur. Zijn engelse termen voor bochtenwerk bij races.
Ook geen slecht ideequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jaaa, pfff, die hou ik voor mezelf natuurlijk. Tenzij je mee wil doen?
Daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Het lijkt hier wel de menselijke keurslager
www.interglot.comquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:20 schreef rival het volgende:
google helpt me ook niet echt met een bedoelde u soms!
ik weet het niet
het is inderdaad makkelijk commentaar geven met een leeg foboquote:
Ze heeft in iedergeval een geile avatarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is inderdaad makkelijk commentaar geven met een leeg fobo. .
Het plaatje in dr fotoboek is ook wel grappig, maar ja.... zo nietszeggendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft in iedergeval een geile avatar
Je moet iets hebben om over te fantaserenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het plaatje in dr fotoboek is ook wel grappig, maar ja.... zo nietszeggend.
En dat gaat toch goed zo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet iets hebben om over te fantaseren
Dat is een correcte opmerking.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ligt er zand op het strand? Is de zon heet?![]()
Die vraag kan ik jou ook stellen
Ik kwam een heel oud artikel tegen over dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Ze kunnen non-verbale signalen veel beter lezen kennelijk.quote:
En daarom zijn we superieur? Mannen zijn fysiek wel een stuk sterker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam een heel oud artikel tegen over dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Ze kunnen non-verbale signalen veel beter lezen kennelijk.
Das mooi kan je misschien ff helpen met me huiswerkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kwam een heel oud artikel tegen over dat vrouwen superieur zijn aan mannen. Ze kunnen non-verbale signalen veel beter lezen kennelijk.
Sedan? Nee, die niet. Maar er zijn vast wel beteren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:35 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
En dan nog de vraag of de mannelijke tegenspeler het type is waar ik me mee kan vermaken
en zo hebben we allemaal min en pluspuntenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En daarom zijn we superieur? Mannen zijn fysiek wel een stuk sterker.
Och, hangt een beetje af van het tijdperk waarin die dingen werden geschreven. Feministes houden wel wat controverse.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je het had over jou, je vriendje en ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sedan? Nee, die niet. Maar er zijn vast wel beteren.
Hee, ik heb het niet bedachtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ergens op het forum stond een legenda wat waarschijnlijk achter een usericon schuilde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft in iedergeval een geile avatar
Ik neem dan ook direct aan dat ze daar niet op doelen in dat artikelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |