Bedankt voor je squirt informatie.quote:
Mja vraag gerust verder hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bedankt voor je squirt informatie.
Deze info neem ik mee naar mijn lezing in het blijf van mijn lijf huis.
Dat is er al. Dus misschien even je search gebruiken!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zal ik anders even naar SEX verkassen en een squirt reeks openen?
Moedermelk squirts.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:31 schreef Joene het volgende:
Ik vind de losse term jesters niet zo mooi , ik zou liever iets zien als Squirtende Jesters ofzo
je bek vol laten pissen ? als je er net boven hangtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik zag laatst hoe dat in zijn werk ging dat squirten maar dat is echt een a-geile handeling zeg. Pompen met je klauwen laten we maar zeggen.
Nee! JK zegt toch net op handdoekjes. Anders heb je al je drugs onder het vagina vocht zitten. Zónde.quote:
als ze dat niet kan wil ik er ook evengoed toch wel doen hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou Yolanthe van Kabeljauwbergen kunnen squirten?
Alleen maar de doorontwikkeling van één der tofste spellen ooit ......................................in the world:quote:
Transport Tycoon wat doe je met me!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Houzert, "difficulty" dus, rechts naast het pijltje.
Daar op klikken en dan kan je van alles instellen.
[ afbeelding ]
Mocht ook jij een nieuwe verslaving zoeken: Transport Tycoon en OpenTTD - Deel 26quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef Joene het volgende:
Transport Tycoon wat doe je met me!
ik heb al een vrouw JKquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mocht ook jij een nieuwe verslaving zoeken: Transport Tycoon en OpenTTD - Deel 26
Ja, dus, dan mag je nog steeds wel een autistische hobby hebben?quote:
Hij doet het in ieder geval op XP en Vista.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Transport Tycoon. Doet ie het op windows 7?
Is die al uit?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Dat heb ik toch , Neukenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, dus, dan mag je nog steeds wel een autistische hobby hebben?
Doe jij het op Yolanthe ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja draait als een zonnetje.quote:
Waarom gaan er nog mensen met de treinquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom waarderen mensen het trouwens niet als je door een coupe heen fietst.
Moet je de webcam nog even testen,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:53 schreef Tally het volgende:
Nou hij zit weer in elkaar
En hij doet het ook nog
Die heb ik hier niet..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet je de webcam nog even testen,.
Moeje ff wachten tot ik thuis ben.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
IK HEB NIET EENS EEN HORLOGE!!!!!111111,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
U-Boat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee echt, ik heb geen horloge.
Als iemand nog een tip heeft voor een tof horloge (voor niet al teveel geld uiteraard), dan houd ik me aanbevolen.
Liefst een zo plat mogelijk model, dus niet dat ik zo'n grote, dikke klont om mijn pols heb.
Die van mij is iets platter.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die zijn dus ietsjes te dik, H.
[ afbeelding ]
Ietsjes maar hoor.
Daar kan ik wel genoegen mee nemen, alleen moet het dan wel een metalen bandje zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die zijn dus ietsjes te dik, H.
[ afbeelding ]
Ietsjes maar hoor.
Daar zitten wel mooien tussen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:40 schreef Houzer het volgende:
Dan moet je zo'n Danish design nemen, die zijn uber plat.
Dat zou wel uber kick zijn van die lampjes in je pols gedrukt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet ik gewoon wat ledjes laten implanteren.
Dat is pas plat.
alleen van achteren A.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:55 schreef Armageddon het volgende:
Jammer dat Lars geen chick had geschoord Joene. Hij praat ook een beetje binnensmonds. Hij was niet zo duidelijk te verstaan.
Moggeh Houzertquote:
Verdwijnquote:
Verdwijnquote:
je bent 13quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:26 schreef Thirteen het volgende:
Ik denk dat H. 't wel kan raden als hij mijn fotoboek checkt.
Hoi b-d.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:26 schreef Thirteen het volgende:
Ik denk dat H. 't wel kan raden als hij mijn fotoboek checkt.
Gelukkig je eigen naamquote:
Ik had eigenlijk gehoopt dat thirteen een 13 jarig meisje was, met naakt foto's in dr foboquote:
Koop een open ticket colombia en je mag mn tuin een halfjaartje beherenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:28 schreef Houzer het volgende:
Joene wanneer mag ik een keer komen "ruiken"in je tuin
Maar groeien die planten boem, groeien !quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:29 schreef boem-dikkie het volgende:
In J. zijn tuin ruikt niks. Joene zit daar zo vaak dat alle geuren inmiddels weg gesnoven zijn.
Mogguh Tally beebquote:
Als je failliet wil gaan. Sure thingquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Koop een open ticket colombia en je mag mn tuin een halfjaartje beheren
Ik heb meer dan alleen een paar tuintjes vriend.quote:
ik ook , morgen ben ik er nietquote:
Ik ook niet.. En vrijdag ook nietquote:
Wat dat aangaat ben ik onverzaadigbaar J.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb meer dan alleen een paar tuintjes vriend.
Vrijdag ik ook niet , dan hoop ik in een wellness resort te vertoeven.quote:
Ik ook.. Hihihihihihi..quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Vrijdag ik ook niet , dan hoop ik in een wellness resort te vertoeven.
Zit je nou te beweren dat je een Junk bent , of heb je gewoon een hekel aan mijn plantjes ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:34 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wat dat aangaat ben ik onverzaadigbaar J.
Ik zal al je tuinen ten gronde richten, en dan nog heb ik niet genoeg.
Ah das ook een puik plan om weer eens te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Vrijdag ik ook niet , dan hoop ik in een wellness resort te vertoeven.
De parenclub is geen wellness resort Taly !quote:
Junk legt er wel weer erg de nadruk opquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Zit je nou te beweren dat je een Junk bent , of heb je gewoon een hekel aan mijn plantjes ?
Zwaluwhoeve is geen wellness resort maar een ergenis resort .quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ah das ook een puik plan om weer eens te doen.
Laatste keer zwaluwhoeve was niet echt een succes.
Om voor elke sauna nou in de rij te gaan staan
Je blowt je gewoon elke dag de tyfus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
Junk legt er wel weer erg de nadruk op
Bijna.quote:
Nou inderdaad, teveel gehypt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Zwaluwhoeve is geen wellness resort maar een ergenis resort .
Maar ik ga me zeker goed voelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:37 schreef Joene het volgende:
[..]
De parenclub is geen wellness resort Taly !
wat ik zelf erg prettig vind is www.dewoudfennen.nlquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:39 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nou inderdaad, teveel gehypt.
Wat is een goed welness resort, waar je niet overhoop word gewandeld door te dikke zeekoeien met kortingsbonnen?
Cola plantjes heb ik nietquote:
ik denk meer aan gesandwiched .quote:
Ow das maar 163km rijdenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
wat ik zelf erg prettig vind is www.dewoudfennen.nl
Maar het is er wel fijnquote:
Je ken er overnachten ook !quote:
Daar laten ze het bad niet eens voor vollopen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
Das goedkoper dan een avondje Yab Yum.
Ook dan voel ik me goed Joenequote:
Zolang jij het er vanaf likt en ik geen slagroom binnen krijgt vind ik het goed hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Houzer het volgende:
Tally ik heb een bus slagroom gekocht mag ik hem op jouw leegspuiten?
GMTAquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook dan voel ik me goed Joene![]()
[..]
Zolang jij het er vanaf likt en ik geen slagroom binnen krijgt vind ik het goed hoor.
Kut manquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Nog 8 uurtjes, dan vanavond naar The Infadels. morgen naar het Vondelpark en dan vertrek ik Zondag voor een ongeneerde kuttoeristenvakantie naar Kreta, maandag lig ik in 29 graden.
Na een leuke proeverij is dat ook het handigstequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:10 schreef Metatron het volgende:
Ik moet het doen met vanavond Guinness, Guinness en nog wat Guinness met een paar sigaartjes. Zaterdag een whisky-proefavond, en de rest van dit lange weekend met een stapel films op de bank, of met een boekje op het terras. Wat het ook wordt, ik heb me voorgenomen om dit weekend bijzonder weinig te gaan doen.
Lekker men dat kreta.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Nog 8 uurtjes, dan vanavond naar The Infadels. morgen naar het Vondelpark en dan vertrek ik Zondag voor een ongeneerde kuttoeristenvakantie naar Kreta, maandag lig ik in 29 graden.
Ik dacht dat je incognito wilde blijven Wesley?quote:
Heel ellendig bier drinken op een van de terrasjes aan de boulevard met uitzicht op het water.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Tnx guys.
Ach, het was niet mijn idee, maar ik ga graag mee als het dan echt moet.
ja, kut lijkt me datquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Heel ellendig bier drinken op een van de terrasjes aan de boulevard met uitzicht op het water.
Bwhehehequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:26 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik dacht dat je incognito wilde blijven Wesley?
Waar op kreta ga je heen ?quote:
Eeeehmmm, chrososisisienssios of zoietsquote:
Het zuipoord dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, chrososisisienssios of zoiets.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, chrososisisienssios of zoiets.
Kom je gezellig in mijn tuin van de zomerquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:55 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil verdomme ook weer een keer op vakansie.
Vanwege het hemelvaartweekend gaan circa 1 miljoen Nederlanders er voor een paar dagen tussenuit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:55 schreef Armageddon het volgende:
Ha, ik lig er dus al 1 op je voor vandaag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mwah. Heb weer eens fabeltastisch weinig zin in werken.
Eerst maar eens wat sollicitaties de deur uit doen.
Oh, snap, ik wilde met die Freundin even gaan kamperen in Frankrijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef Adelante het volgende:
Vanwege het hemelvaartweekend gaan circa 1 miljoen Nederlanders er voor een paar dagen tussenuit.
Crisistijd in Nederland
Daar zit ik ook al weer een poosje in in dat circuit , dat sollicidinges.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mwah. Heb weer eens fabeltastisch weinig zin in werken.
Eerst maar eens wat sollicitaties de deur uit doen.
Ik ben al 10 jaar niet meer op vakansie gewest.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:55 schreef Armageddon het volgende:
Ach, troost je met de gedachte dat ik vorig jaar en dit jaar allebei maar twee keer op wintersport ben geweest.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:59 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben al 10 jaar niet meer op vakansie gewest.
Nou je lacht er om maar m'n vriendin komt terug van zwangerschapsverlof en die kreeg te horen dat ze haar toch niet meer kunnen gebruiken. Tering tiefuszooi.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vanwege het hemelvaartweekend gaan circa 1 miljoen Nederlanders er voor een paar dagen tussenuit.
Crisistijd in Nederland
Je mag wel met mij meequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:59 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Goed plan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Kom je gezellig in mijn tuin van de zomer
Das echt niet tof nee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hoort het steeds meer om je heen en nu dus ook al thuis.
Dat is kut ja, misschien meteen maar even een tweede maken, dan kan ze daarna weer aan de slag.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou je lacht er om maar m'n vriendin komt terug van zwangerschapsverlof en die kreeg te horen dat ze haar toch niet meer kunnen gebruiken. Tering tiefuszooi.
Je hoort het steeds meer om je heen en nu dus ook al thuis.
Het erge is dat die werkgever het allang wist maar haar niet lastig wilde vallen tijdens haar verlof. Hadden die kuttekoppen dat nou wel gedaan had ze nog tijd gehad om te solliciteren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is kut ja, misschien meteen maar even een tweede maken, dan kan ze daarna weer aan de slag.
Aan de ene kant is het "aardig' om niet te storen aan de andere kant had je het veul beter wel kunnen weten ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het erge is dat die werkgever het allang wist maar haar niet lastig wilde vallen tijdens haar verlof. Hadden die kuttekoppen dat nou wel gedaan had ze nog tijd gehad om te solliciteren.
Iemand ontslaan mbt zwangerschap mag niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het erge is dat die werkgever het allang wist maar haar niet lastig wilde vallen tijdens haar verlof. Hadden die kuttekoppen dat nou wel gedaan had ze nog tijd gehad om te solliciteren.
En dan gewoon ook nog een paar weken geleden met een stalen bek op kraamvisite komen he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het "aardig' om niet te storen aan de andere kant had je het veul beter wel kunnen weten ja.
Tenzij je gewoon een tijdelijk contract hebt en dat ze niet willen verlengen, om wat voor reden dan ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Iemand ontslaan mbt zwangerschap mag niet.
Dit kan je aanvechten und winnen.
Ze heeft om 13.00 een gesprek weer en daarna gaan we even naar Herr Advocaat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Iemand ontslaan mbt zwangerschap mag niet.
Dit kan je aanvechten und winnen.
Dat is correct, maar dan mag de zwangerschap niet de reden zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tenzij je gewoon een tijdelijk contract hebt en dat ze niet willen verlengen, om wat voor reden dan ook.
2 jaar salaris meenemen plus een bonus van 10% over die 8 jaar gemist inkomen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze heeft om 13.00 een gesprek weer en daarna gaan we even naar Herr Advocaat.
ja dat is vrij irritant ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dan gewoon ook nog een paar weken geleden met een stalen bek op kraamvisite komen he?
We komen zodra jullie weer een gaatje hebben ouwe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef Joene het volgende:
[..]
ja dat is vrij irritant ja.
Hilde baalde overigens dat jullie er niet waren afgelopen weekend, ze had zich verheugd op Celine
Zondags wil het wel lukken meestal.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We komen zodra jullie weer een gaatje hebben ouwe.
Je bedoelt dat je jaloers bent op een failliete zakenman ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:16 schreef Houzer het volgende:
Gofter achter ons kantoor zit een garage en opslag van Kroymans, ik zie echt iedere dag van die ventjes in hun Ferrari langs rijden, terwijl ik gewoon moet werken
Waarschijnlijk eind van de maand. Heb gevraagd of ze nog met een tegenbod komen!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Zondags wil het wel lukken meestal.
Zaterdags is vaak een drama
Hoelang mag je je leasert nog houden ?
Neuh meer op het feit dat hij al vrij is en ik nog aan het werk benquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je jaloers bent op een failliete zakenman ?
Ik ben jouw broertje helemaal niet, HW, ik heb nog nooit Rippeley afgelebberd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Sja, het contract van mijn broertje is ook niet verlengd, nou heeft ie nog 3 maanden om wat te zoeken, maar toch.
Jij ook dan? Kut man...quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben jouw broertje helemaal niet, HW, ik heb nog nooit Rippeley afgelebberd.
Hehe, ja, twee weken geleden al te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt, loopt 1 augustus af.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Jij ook dan? Kut man...
Jij moet ook weg?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eind van de maand. Heb gevraagd of ze nog met een tegenbod komen!?
Ook al druk aan het solliciteren dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hehe, ja, twee weken geleden al te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt, loopt 1 augustus af.
Wel veel tijd voor Lowlands dus, kaartjes zijn al binnen.
Ik werk tegenover Hessingquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:16 schreef Houzer het volgende:
Gofter achter ons kantoor zit een garage en opslag van Kroymans, ik zie echt iedere dag van die ventjes in hun Ferrari langs rijden, terwijl ik gewoon moet werken
Jep. De voorraad vacatures is alleen redelijk opgedroogd in de bouw- en architectenwereld. Maar ik heb nog wel wat lijntjes en kruiwagentjes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Ook al druk aan het solliciteren dan?
Dan werk je bijna tegen de A2 aan.quote:
Koel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dan werk je bijna tegen de A2 aan.
En dan weet ik nu waar je werkt denk ik
Nee, ik kan een vast contract tekenen. Hoorde ik op dezelfde dag als dat mijn vriendin dat kut nieuws kreeg. Hoe bizar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij moet ook weg?
En je vriendin is nu ook dr baan kwijt?
Ja het zijn rare tijden. Ga je tekenen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, ik kan een vast contract tekenen. Hoorde ik op dezelfde dag als dat mijn vriendin dat kut nieuws kreeg. Hoe bizar.
Nee die zitten in [KEL]quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ben ik hier goed voor de Tally-Fan-club ?
Ja dat zit er dik in. Ben ik alleen wel mijn leasewagen kwijt maar ja, ik zit op 5 minuten van mjin werk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja het zijn rare tijden. Ga je tekenen?
je zit er nu via detachering?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat zit er dik in. Ben ik alleen wel mijn leasewagen kwijt maar ja, ik zit op 5 minuten van mjin werk.
En het lijkt mij wel verstandig in deze tijden, zo'n vast contract.
Boeie, een oud barrel rijdt net zo goedkoop, dunkt me.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Ja dat zit er dik in. Ben ik alleen wel mijn leasewagen kwijt maar ja, ik zit op 5 minuten van mjin werk.
En het lijkt mij wel verstandig in deze tijden, zo'n vast contract.
Ik weet nog wel een forum waar je inspiratie op kan doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:59 schreef Anosmie het volgende:
Ja dat idee had ik dus ook. Heb dat ding alleen nodig om boodschappen te doen en de kleine weg te brengen af en toe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Boeie, een oud barrel rijdt net zo goedkoop, dunkt me.
3MH!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ben ik hier goed voor de Tally-Fan-club ?
Kwis niet dat je into de zweepjes was H. dat je daar ook toegang hebt.quote:
Maar een leasewaggel is goeiekoper voor lange afstanden heb ik gemerktquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Boeie, een oud barrel rijdt net zo goedkoop, dunkt me.
Dat is een leuke mevrouw trouwens die HR-mevrouw.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zou het wel weten, Arma.
Gelijk tekenen.
Misschien zelfs nog een kusje aan de HR-mevrouw geven als dank.
Ik heb nog wel een unieke Franse youngtimer staan!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Ja dat idee had ik dus ook. Heb dat ding alleen nodig om boodschappen te doen en de kleine weg te brengen af en toe.
Dus als iemand nog een barrel in de aanbieding heeft.
Ja, ok, dan is het goedkoper. Maar de gemiddelde Hardwerkende Nederlander legt dat soort afstanden normaal gesproken niet af.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:41 schreef Joene het volgende:
Maar een leasewaggel is goeiekoper voor lange afstanden heb ik gemerkt
Nu mn schoonmoeder op sterfen ligt , om de 2 dagen naar den bosch crossen vanuit Den Oever houdt je bankaccount geen maanden uit kan ik je vertellen.
Nope, die loopt tot eind augustus. Jaar contract.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:42 schreef Joene het volgende:
A , je contract met je detacheerder is toch ook een vast contract ?
Niet teveel kusjes geven dus, dan wordt je weer aangeklaagd wegens sexuele intimidatie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:41 schreef Armageddon het volgende:
Dat is een leuke mevrouw trouwens die HR-mevrouw.
Kos da?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een unieke Franse youngtimer staan!
Omdat ze adverteren met direct een vast contract ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope, die loopt tot eind augustus. Jaar contract.
875 eurie's benzine en diesel in de maand aprilquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, ok, dan is het goedkoper. Maar de gemiddelde Hardwerkende Nederlander legt dat soort afstanden normaal gesproken niet af.
Ja nu misschien in deze crisistijd. Kunnen ook geen mensen meer krijgen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Omdat ze adverteren met direct een vast contract ?
Ik moet dan minstens een oude Volvo-tank kunnen kopen, dus laten we zeggen ¤5000,-?quote:
Ze wilden mij zelfs hebben wehehehehheequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja nu misschien in deze crisistijd. Kunnen ook geen mensen meer krijgen waarschijnlijk.
Dat hebben ze ook gedaan. Ik ga er als het goed is aardig op vooruit. Contract ligt vanmiddag in mijn brievenbus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef Houzer het volgende:
Je kan wel onderhandelen over je salaris omdat je nu geen lease-auto meer hebt.
lease-auto is telt wel als inkomen.
ik denk dat A meer denkt in termen als de bedragen die ik voor mijn hendig sjieke 405 heb gegeven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik moet dan minstens een oude Volvo-tank kunnen kopen, dus laten we zeggen ¤5000,-?
Ies te doer men! Ik ga niet meer dan 1000 voor een barrel betalen. Iemand nog een opel kadett in de aanbieding?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik moet dan minstens een oude Volvo-tank kunnen kopen, dus laten we zeggen ¤5000,-?
Oja, ik heb voor de mijne ¤850,- betaald.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:46 schreef Joene het volgende:
ik denk dat A meer denkt in termen als de bedragen die ik voor mijn hendig sjieke 405 heb gegeven.
Euro 200,-
Opel is pauperquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ies te doer men! Ik ga niet meer dan 1000 voor een barrel betalen. Iemand nog een opel kadett in de aanbieding?
Wat zei je , verdien er 1 terwijl je op je rug ligt ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef Houzer het volgende:
Mijn vriendin loopt ook te zeiken om een nieuwe auto
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
3MH!!!![]()
[..]
Kwis niet dat je into de zweepjes was H. dat je daar ook toegang hebt.
Men zo duur , daar koop ik 4 en 1/4 405's van.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, ik heb voor de mijne ¤850,- betaald..
Wil ik heul niet kwijt trouwens.
Die je nu hebt doet het nog primaquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat zei je , verdien er 1 terwijl je op je rug ligt ?
Ies ruime geziens waggie !quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef Armageddon het volgende:
Die 405 van Joene is wel wat ja. Even kijken op de internetz.
Dat zeg ik ook altijd , doe er maar gewoon nieuwe batterijen in.quote:
Koop een toyota starlett of Corolla, die dingen gaat echt niet stuk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:48 schreef Armageddon het volgende:
Die 405 van Joene is wel wat ja. Even kijken op de internetz.
Op dit moment niet hoor. Met deze crisis is het lastig om er iets moois uit te slepen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb nog 6 weken om iets nieuws te vinden.
En A. Als je schatje een vast contract had wordt het wel lastig om haar eruit te werken. Daar kan je een hele mooie regeling uitslepen.
Wat zijn we ook een stel werkeloze ouweluu met zn allen.
Nee maar het zal je vast niets zeggenquote:
Ow das echt wel een aparte auto, lekker ruim idd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee maar het zal je vast niets zeggen
Renault Avantime.. En een achterbank heeft dat ding
Neucken !quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee maar het zal je vast niets zeggen
Renault Avantime.. En een achterbank heeft dat ding
Ho ho ho! Vast contract bij de gemeente hier. Mij krijgen ze nooit meer weg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef Anosmie het volgende:
Wat zijn we ook een stel werkeloze ouweluu met zn allen.
Als dat echt gebeurd, wat ik niet hoop voor ze. Dan ga ik daar langs met een aluminium honkbalknuppel en dan zien jullie mij vanzelf op het RTL half 8 nieuws.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Op dit moment niet hoor. Met deze crisis is het lastig om er iets moois uit te slepen.
Ze kunnen het namelijk gooien op behoud van het bedrijf. Als ze mensen moeten ontslaan om het bedrijf up en running te houden kunnen ze daar via een advocaat een mooie regeling treffen voor hun zelf.
Ze hoeven dan geen maandlonen mee te geven.
Hij rijdt heerlijk. Genoeg ruimte voor wat dan ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ow das echt wel een aparte auto, lekker ruim idd.
Suzuki Swift. Zwart.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
Koop een toyota starlett of Corolla, die dingen gaat echt niet stuk.
Juist J. juist!quote:
Soms moeten ze wel. Hier proberen ze het op een goede manier af te handelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als dat echt gebeurd, wat ik niet hoop voor ze. Dan ga ik daar langs met een aluminium honkbalknuppel en dan zien jullie mij vanzelf op het RTL half 8 nieuws.
Dat kan toch alleen als ze meerdere mensen ontslaan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Op dit moment niet hoor. Met deze crisis is het lastig om er iets moois uit te slepen.
Ze kunnen het namelijk gooien op behoud van het bedrijf. Als ze mensen moeten ontslaan om het bedrijf up en running te houden kunnen ze daar via een advocaat een mooie regeling treffen voor hun zelf.
Ze hoeven dan geen maandlonen mee te geven.
JK ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:01 schreef Houzer het volgende:
WTf ik kreegn een pm van De_jostiband, of ik een of ander lelijk wijf wil geven?
Ow J. kreeg hem ook.
Ja wat een gedoetjequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:02 schreef Armageddon het volgende:
We hebben al het één en ander meegemaakt in twee jaar tijd. Dit zou de druppel zijn laten we maar zeggen. Ergens acht jaar werken en er zonder geld uitgetieft worden.
Jullie geven lelijke vrouwen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:01 schreef Houzer het volgende:
WTf ik kreegn een pm van De_jostiband, of ik een of ander lelijk wijf wil geven?
Ow J. kreeg hem ook.
Gaat nergens over.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:02 schreef Joene het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tief_vervolgd__.html
Inderdaad. Maar denk niet dat zijn vriendin de enige is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen als ze meerdere mensen ontslaan?
Duh! Ik weet lief. Ik weetquote:
Sorry b-d, mijn agenda laat het niet toequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand zin om 12 pagina's tekst te vertalen naar Engels?
Wat ik dan weer een goeie zaak vind , naja Minister hoeft niet maar een beetje grote bek in de kamer vind ik wel welkom.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:03 schreef Houzer het volgende:
[..]
Gaat nergens over.
Ze snappen neit dat ze Wilders zo alleen maar populairder maken, en hij uiteindelijk minister president wordt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef Armageddon het volgende:
En waarom zit dat tering lelijke wijf in mijn inbox?
ik kreeg hem ook , zag dat je niet in de lijst met ontvangers stond en dacht ik deel hem ff met jequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef Armageddon het volgende:
En waarom zit dat tering lelijke wijf in mijn inbox?
Natuurlijk niet. Er wonen genoeg mensen in Nederland die nog wel na kunnen denken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:03 schreef Houzer het volgende:
Ze snappen neit dat ze Wilders zo alleen maar populairder maken, en hij uiteindelijk minister president wordt.
Veert de bank ook lekker ?quote:
Zeer welkom, dat zooitje opgewarmde lijken wat er nu zit, mogen ze van mij ritueel verbrandenquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat ik dan weer een goeie zaak vind , naja Minister hoeft niet maar een beetje grote bek in de kamer vind ik wel welkom.
nu welquote:
Ik heb de achterbank nog niet uitgeprobeerdquote:
En de moslims mee ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:07 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zeer welkom, dat zooitje opgewarmde lijken wat er nu zit, mogen ze van mij ritueel verbranden
DONE!quote:
D'r zijn toch wel lelijkere wijven te vinden op het web. Deze heeft tenminste nog een gebit.quote:
whehequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat ze van mij toch wel weten dat ik geen lelijke chicks geef. Dus daarom krijg ik geen PM.
Zou je haar geven is hetzelfde als zou je haar doen , neem ik aan ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik stoorde me meer aan dat debiele "zou je haar geven" dan aan het plaatje.. Waarom gaan fokkers toch altijd met dit soort hypes mee, hoe achterlijk ook?
Soms ben je best bewonderingswaardig, HW.quote:Op woensdag 20 mei 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik stoorde me meer aan dat debiele "zou je haar geven" dan aan het plaatje.. Waarom gaan fokkers toch altijd met dit soort hypes mee, hoe achterlijk ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |