Bedankt voor je squirt informatie.quote:
Mja vraag gerust verder hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:19 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bedankt voor je squirt informatie.
Deze info neem ik mee naar mijn lezing in het blijf van mijn lijf huis.
Dat is er al. Dus misschien even je search gebruiken!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zal ik anders even naar SEX verkassen en een squirt reeks openen?
Moedermelk squirts.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:31 schreef Joene het volgende:
Ik vind de losse term jesters niet zo mooi , ik zou liever iets zien als Squirtende Jesters ofzo
je bek vol laten pissen ? als je er net boven hangtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik zag laatst hoe dat in zijn werk ging dat squirten maar dat is echt een a-geile handeling zeg. Pompen met je klauwen laten we maar zeggen.
Nee! JK zegt toch net op handdoekjes. Anders heb je al je drugs onder het vagina vocht zitten. Zónde.quote:
als ze dat niet kan wil ik er ook evengoed toch wel doen hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou Yolanthe van Kabeljauwbergen kunnen squirten?
Alleen maar de doorontwikkeling van één der tofste spellen ooit ......................................in the world:quote:
Transport Tycoon wat doe je met me!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Houzert, "difficulty" dus, rechts naast het pijltje.
Daar op klikken en dan kan je van alles instellen.
[ afbeelding ]
Mocht ook jij een nieuwe verslaving zoeken: Transport Tycoon en OpenTTD - Deel 26quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:18 schreef Joene het volgende:
Transport Tycoon wat doe je met me!
ik heb al een vrouw JKquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mocht ook jij een nieuwe verslaving zoeken: Transport Tycoon en OpenTTD - Deel 26
Ja, dus, dan mag je nog steeds wel een autistische hobby hebben?quote:
Hij doet het in ieder geval op XP en Vista.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Transport Tycoon. Doet ie het op windows 7?
Is die al uit?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Dat heb ik toch , Neukenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, dus, dan mag je nog steeds wel een autistische hobby hebben?
Doe jij het op Yolanthe ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja draait als een zonnetje.quote:
Waarom gaan er nog mensen met de treinquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom waarderen mensen het trouwens niet als je door een coupe heen fietst.
Moet je de webcam nog even testen,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:53 schreef Tally het volgende:
Nou hij zit weer in elkaar
En hij doet het ook nog
Die heb ik hier niet..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet je de webcam nog even testen,.
Moeje ff wachten tot ik thuis ben.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
IK HEB NIET EENS EEN HORLOGE!!!!!111111,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
U-Boat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee echt, ik heb geen horloge.
Als iemand nog een tip heeft voor een tof horloge (voor niet al teveel geld uiteraard), dan houd ik me aanbevolen.
Liefst een zo plat mogelijk model, dus niet dat ik zo'n grote, dikke klont om mijn pols heb.
Die van mij is iets platter.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die zijn dus ietsjes te dik, H.
[ afbeelding ]
Ietsjes maar hoor.
Daar kan ik wel genoegen mee nemen, alleen moet het dan wel een metalen bandje zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die zijn dus ietsjes te dik, H.
[ afbeelding ]
Ietsjes maar hoor.
Daar zitten wel mooien tussen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:40 schreef Houzer het volgende:
Dan moet je zo'n Danish design nemen, die zijn uber plat.
Dat zou wel uber kick zijn van die lampjes in je pols gedrukt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet ik gewoon wat ledjes laten implanteren.
Dat is pas plat.
alleen van achteren A.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:55 schreef Armageddon het volgende:
Jammer dat Lars geen chick had geschoord Joene. Hij praat ook een beetje binnensmonds. Hij was niet zo duidelijk te verstaan.
Moggeh Houzertquote:
Verdwijnquote:
Verdwijnquote:
je bent 13quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:26 schreef Thirteen het volgende:
Ik denk dat H. 't wel kan raden als hij mijn fotoboek checkt.
Hoi b-d.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:26 schreef Thirteen het volgende:
Ik denk dat H. 't wel kan raden als hij mijn fotoboek checkt.
Gelukkig je eigen naamquote:
Ik had eigenlijk gehoopt dat thirteen een 13 jarig meisje was, met naakt foto's in dr foboquote:
Koop een open ticket colombia en je mag mn tuin een halfjaartje beherenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:28 schreef Houzer het volgende:
Joene wanneer mag ik een keer komen "ruiken"in je tuin
Maar groeien die planten boem, groeien !quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:29 schreef boem-dikkie het volgende:
In J. zijn tuin ruikt niks. Joene zit daar zo vaak dat alle geuren inmiddels weg gesnoven zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |