Bij nader inzien. Zij gaat natuurlijk veel meer kledingstukken aanhebben...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als het inderdaad een zij is: voor elk leeg flesje/glas een kledingstuk uit bij de ander
Oke, thnx ga me daar ff melden dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven, maar je blijft het snelst en makkelijkst op niveau door de muziekgenres uit MUZ en UVT.
Als in House, Trance en Hardstyle. Voorkeur moet je natuurlijk zelf bepalen.
Ik heb zelfs gepost in de delen < 100quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wedden op Sport #1126 Twente FTW! waarom? Omdat het kan!
Succes.
Toelie = prut.quote:
Wanneer het wordt uitgesproken als toelie, dan is het een smerige substantie. Dat noem ik tenminste toelie.quote:
Vroeg ik me ook af eigelijk, PK, verklaar je nader?quote:
Het moet wel een uitdaging blijven hè.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Bij nader inzien. Zij gaat natuurlijk veel meer kledingstukken aanhebben...
Already blowing through my speakers, nah ja, op een beschaafde manier dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Houniet het volgende:
Die plaat Lonely, die moet je even meepakken Breach. Die past wel in je kader.
Ja maar het is geen atje trekken ofzo. Ze zegt dat ze meer bier op kan dan ik. Maar ze had het over maar liefst 8 biertjes. Nou ja, ik als echt vent (quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het moet wel een uitdaging blijven hè.
Dat is toch 'habbi dabbi'?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af eigelijk, PK, verklaar je nader?
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Wanneer het wordt uitgesproken als toelie, dan is het een smerige substantie. Dat noem ik tenminste toelie.
Uhm..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is toch 'habbi dabbi'?.
Check mij straattaal kennen!
Vind je 8 biertjes veel?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja maar het is geen atje trekken ofzo. Ze zegt dat ze meer bier op kan dan ik. Maar ze had het over maar liefst 8 biertjes. Nou ja, ik als echt vent () draai mn hand er niet voor om natuurlijk. En ik kan ze wel in een uur weg gaan atten. Maar dan kan ik dus niks meer, daarna. En dat is ook niet de bedoeling
Breek niet die tan2 fa2 met me, ouwe!quote:
Nee tuurlijk niet, maar zij wel.quote:
Nou dan wordt het toch een eitje voor je ?quote:
kroam dat is ook twentsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Meuk is dat hier. Of kroâm als je met achterhoekers/limburgers te maken hebt.
Meuk is inderdaad hetzelfde. Ik wilde ook eerste typen dat toelie smerige meuk was. Maar dan zou men mij nog niet begrijpen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Meuk is dat hier. Of kroâm als je met achterhoekers/limburgers te maken hebt.
Ja, dat is ook. Maar kan maar slechts zeggen dat ze er voor straf bovenop moet kruipen nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nou dan wordt het toch een eitje voor je ?
Ik hoop voor je dat ze dan niet Tsjechisch is, anders ben je de lul.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja maar het is geen atje trekken ofzo. Ze zegt dat ze meer bier op kan dan ik. Maar ze had het over maar liefst 8 biertjes. Nou ja, ik als echt vent () draai mn hand er niet voor om natuurlijk. En ik kan ze wel in een uur weg gaan atten. Maar dan kan ik dus niks meer, daarna. En dat is ook niet de bedoeling
Nou, ze kan wel een potje zuipen. Ben vorige week donderdag ook met dr gaan stappen. Maar, never dat ze van me zou winnen. Onmogelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze dan niet Tsjechisch is, anders ben je de lul.
Als ik van een wijf zou verliezen met bier drinken, dan ga ik echt heel lang huilen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou, ze kan wel een potje zuipen. Ben vorige week donderdag ook met dr gaan stappen. Maar, never dat ze van me zou winnen. Onmogelijk.
Ja maar zij weet het ook wel dat ze dat niet gaat redden. En we weten ook allebei wel waar dit op gaat uitdraaien. Alleen zoek ik nog een manier om het even beschaafd te melden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als ik van een wijf zou verliezen met bier drinken, dan ga ik echt heel lang huilen.
Uit mijn studententijd ken ik een wijf, die zoop net zoveel als 4 paarden. Gooide ook rustig gewoon haar strot open. Moest toch echt m'n best doen om die bij te benen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als ik van een wijf zou verliezen met bier drinken, dan ga ik echt heel lang huilen.
Jij mag toch alleen nog maar appelsap?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
van wie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij mag toch alleen nog maar appelsap?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Grulez het volgende:
Ja zuipen kan ik dan weer wel...
Vrouwen die dure mixdrankjes drinkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:00 schreef Kopbal het volgende:
Sowieso, vrouwen die bier drinken. Afknapper..
Niks mis mee in Tsjechie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:00 schreef Kopbal het volgende:
Sowieso, vrouwen die bier drinken. Afknapper..
Dat topic gaat over jou?quote:
Vrouwen die schreeuwen inderaadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:01 schreef Houniet het volgende:
Vrouwen die drinken oké, vrouwen die aangeschoten zijn ( soms) oké, maar dronken vrouwen
!!!!!!!!!111
Vrouwen die schreeuwen!!!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |