Ik vinnem wel lachenquote:
Jan smit en dinges zijn uit elkaarquote:
Past goed bij Sneijder dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Yolanthe is ook gewoon een verwaande hoer.
Volksheld Wesley Sneijder heeft haar uitgewoond.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat, het is uit tussen Neerlands favoriete tortelduifjes?
OHHNNOESS!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat, het is uit tussen Neerlands favoriete tortelduifjes?
Ik denk dat het niet veel scheelt hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:45 schreef Biogarde het volgende:
Denk dat ze bij die kabouter beter zit wat betreft de financiën idd
Zijn zus misschien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:41 schreef DoctorB het volgende:
Jolante heeft de haargrens van een chimpansee. En een hele rara bovenlip.
Nu kan Jan tenminste op zoek naa r een leuk wief dat zijn kinderen wil dragen.
Jij zou haar je bed uit trappenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:41 schreef DoctorB het volgende:
Jolante heeft de haargrens van een chimpansee. En een hele rara bovenlip.
Nu kan Jan tenminste op zoek naa r een leuk wief dat zijn kinderen wil dragen.
Ja, als je die haargrens eenmaal gezien hebt, dan kun je er niet meer omheen. Daarnaast heeft ze heul geen tieten en DoctorB is van het type "Jugs, she's gotta have jugs"quote:
Dus je bent nog vrijgezel?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:47 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ja, als je die haargrens eenmaal gezien hebt, dan kun je er niet meer omheen. Daarnaast heeft ze heul geen tieten en DoctorB is van het type "Jugs, she's gotta have jugs"
En als DoctorB ergens een teringhekel aan heeft dan zijn het wel domme wieven. Die komen het bed niet in!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:47 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ja, als je die haargrens eenmaal gezien hebt, dan kun je er niet meer omheen. Daarnaast heeft ze heul geen tieten en DoctorB is van het type "Jugs, she's gotta have jugs"
En als DoctorB ergens een teringhekel aan heeft dan zijn het wel domme wieven. Die komen het bed niet in!
Nee, jij neemt elk weekend vast een lekkerdere vrouw mee naar huisquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:47 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Gaat diequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Meest sexy vrouw van NL [ afbeelding ] .
Er zijn betere dames.quote:
Wat begrijp je niet aan dom en kleine tieten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, jij neemt elk weekend vast een lekkerdere vrouw mee naar huis
Nou en? Hij heeft haar wel besmet met zijn Volendamse paling. Dat gaat nooit meer weg bij haar....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef MervinMinky het volgende:
De zanger liet onlangs ook nog een tatoeage voor zijn geliefde op zijn onderarm zetten. Er staat in het Spaans vrij vertaald: voor altijd één met jou, Y.
EPIC FAIL gewoon, wat een kneus, je weet dat Yolanthe veelste sexy voor je is en toch een keer een ander neukt.
Dus je wilt zeggen dat ze ook met familieleden gaan bangen na Sneijder?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:00 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Nou en? Hij heeft haar wel besmet met zijn Volendamse paling. Dat gaat nooit meer weg bij haar....
Hoor ik daar jaloezie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:00 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Nou en? Hij heeft haar wel besmet met zijn Volendamse paling. Dat gaat nooit meer weg bij haar....
Tattoeages voor je geliefdequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef MervinMinky het volgende:
De zanger liet onlangs ook nog een tatoeage voor zijn geliefde op zijn onderarm zetten. Er staat in het Spaans vrij vertaald: voor altijd één met jou, Y.
EPIC FAIL gewoon, wat een kneus, je weet dat Yolanthe veelste sexy voor je is en toch een keer een ander neukt.
Ik hoor nog meer jaloeziequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom valt ze eigenlijk op lelijkerds en lilliputterts.
Ze valt op geld en status.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom valt ze eigenlijk op lelijkerds en lilliputterts.
Doen hoeren dat ook niet ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze valt op geld en status.
Nee, ik krijg geen strakke boxer van Jan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij krijg JIJ gewoon een strakke boxer van Jan. Vuillak !
OMG daar had ik nog niet eens aan gedacht. Dat wordt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef Penisbaard het volgende:
Nu komt Jan straks zeker met allemaal gare liefdesverdrietliedjes
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
OMG daar had ik nog niet eens aan gedacht. Dat wordt verschrikkelijk!!!
Rare haargrens? Ik zie niets raars.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef BigKahuna het volgende:
Oh trouwens, mensen die Yolanthe niet mooi vinden![]()
![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
Geen tieten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:47 schreef DoctorB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
Haar haarlijn zit raar.. maar niet hoogquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leer quoten
En ben je nu serieus een Klingon met Yolanthe aan het vergelijken?
Ja, maar niet bij Yolanthe. En dat is wat ik wilde zeggen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:20 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Haar haarlijn zit raar.. maar niet hoog
Het valt me wel op dat bij een bepaalde afrikaanse volkeren het ontzettend omhoog kruipt.
Wat is er dan zo frappant aan yolanthe's haarlijn? Het is maar waar je je druk over maakt hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:20 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Haar haarlijn zit raar.. maar niet hoog
Het valt me wel op dat bij een bepaalde afrikaanse volkeren het ontzettend omhoog kruipt.
Maar ze lijkt wel een beetje op een klingon.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij Yolanthe. En dat is wat ik wilde zeggen.
Ja dag, koop een brilquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:24 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Maar ze lijkt wel een beetje op een klingon.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:16 schreef BigKahuna het volgende:
Dit bedoel ik dus he (klikken op eigen risico!!!!)Kut, dacht dat het over die rare haargrens (die mij nog nooit is opgevallen?) ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zie liever Ellemiekequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Meest sexy vrouw van NL [ afbeelding ] .
Dat plaatje er ook bijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef Biogarde het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)olanthe__.html?p=1,1
http://www.telegraaf.nl/p(...)_elkaar__.html?p=3,1
http://www.telegraaf.nl/v(...)lanthe___.html?p=4,1
Madderfakking wereldnieuws
Dude, gadverdammequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik slaap trouwens bij Yolanthe vanavond. Dat wou ik ff zeggen.
Groetjens!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:13 schreef Weeetikveel... het volgende:
Laat dat Kebab wijf gewoon opdonderen.. verrekte huppelkut
Patrick Hernandez, jij hier?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:33 schreef H3rnand3z het volgende:
Jan gaat lekker sossen en oude wijven batsen![]()
Fok! die hoer
Born to be alive to the max in palingcity!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |