Herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:27 schreef dagdag het volgende:
Ik stond net bij de Ah om even wat te kopen,
staat er daar een jongetje die geen sigaretten krijgt.
zegt hij ja ik ben 17 kijk naar mijn baard, dagdag kijkt even op zijn kin 3 verfrommelde haartjes![]()
daar sta ik dan achter met mijn ongeschoren kop, of ik even wil afrekenen.
klacht jongetjes die om sigaretten smeken
die komt morgenquote:
Wat zei je; "Geeft niet hoor jongen, kom dalijk even achter de AH, dan geef ik je iets anders waar je op mag zuigen."quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:27 schreef dagdag het volgende:
Ik stond net bij de Ah om even wat te kopen,
staat er daar een jongetje die geen sigaretten krijgt.
zegt hij ja ik ben 17 kijk naar mijn baard, dagdag kijkt even op zijn kin 3 verfrommelde haartjes![]()
daar sta ik dan achter met mijn ongeschoren kop, of ik even wil afrekenen.
klacht jongetjes die om sigaretten smeken
Wat heb je gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik kreeg ze ook een keer niet mee. Zie er toch echt niet uit als iemand van 15![]()
Anyway, in die AH mag ik officieel niet meer komen
heeft meneer stennis geschopt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik kreeg ze ook een keer niet mee. Zie er toch echt niet uit als iemand van 15![]()
Je moet het ook niet proberen te bewijzen door je lichaamsbeharing te laten zien Bio!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:44 schreef Biogarde het volgende:
Nee, en daar ging ik de fout inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je moet het ook niet proberen te bewijzen door je lichaamsbeharing te laten zien Bio!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |